Saturday, August 27, 2011

Hurricane Update , Newyork'tan haberler



Arkadaslar Ny'a yaklasiyor hurricane henuz vurmadi, Amerika saati ile sabah alti ile ogle vaktine kadar diyorlar tabii bu bolgeye gore degisiyor, en siddetli oldugu an bu anlarmis, bizi merak edip soran herkese cok tesekkurler, bizim evin oldugu bolge tehlikeli bolgelerde degil, Ny zone lar olarak ayrildi A olanlar bosaltiyor, bunlarda deniz kenarina yakin ve alcakta oturanlar, mesela Ahrar'in dogdugu hastane bosaltilmis bize uzakligi 20 dakika araba ile, metrolar ogle itibari ile durdu, ucaklar iptal karsilikli, yollar bos, kimseler yok, biz onlem icin balkondaki cicekleri ve diger esyalari iceri aldik, eve su ve yiyecek depoladik, mum ve fenerleri yeniledik elektrik kesilmesine karsi, evdeyiz bekliyoruz :) Mirzahan cok tedirgin zaten bu konularda cok hassas bir cocuk, evi terketmemiz konusunda cok israr ediyor, ne kadar anlatsakta evin tehlikeli bolgelerde olmadigini , anlamiyor bizi, Allah'a siginiyoruz bu mubarek gunlerin hurmetine.

Su an siddetli yagmurlar basladi gece 12 itibari ile..

17 comments:

Taze Anne said...

ay seymaa dikkat edin, korktum ben keske siz de bir yerlere gitseydiniz.

New York'tan said...

Bizim ev tehlikeli bolgede degil Gul'cum, camlarimizda yeni, ev yeni, Allah'a emanet tabii insallah sorunsuz atlatiriz,

ZELİHA said...

Canım Rabbim yar ve yardımcınız olsun.(Hepimizin)
Tv'de izlediğim kadarıyla oldukça ürkütücü..
Sizin daha güvenli yerde olmanıza sevindim..
Güzel Mevlam,her türlü kaza beladan,doğal afetlerden korusun cümlemizi..
Hayırlı bayramlar diliyorum Şeymacım..

Deli Anne said...

Allah'a emanet olun Şeymam.. İnşallah hasarsız atlatırsınız.

Anonymous said...

Ben de sizi merak ettim simdi okuyunca rahatladim... su ana kadar 10 kisi vefat etmis.

Anonymous said...

Ozur ismim cikmamis yukaridaki mesaji ben yazdim kiraz cekirdegi ben...

İkiz Annesi said...

Canım Allah yardımcınız olsun inşallah sorunsuz,kazasız atlatırsınız ve inşallah orada yaşayan herkes can kaybı olmaksızın atlatır bu felaketi..

deniz misal said...

Allah yardımcınız olsun, inşallah sorunsuzca atlatırsınız bu günleri.

firdevs said...

Allah'a emanet olun Seyma...Hep aklimdasin ve duamdasin...

içimizdeki karnaval said...

Umarım en az hasarla geçer gider ..can kaybı olmaz ve çocuklar korkmaz..
Zor bir durum , allah yardımcınız olsun...
Tehlikeli bölgeye uzak olduğunuza sevindim ...

nohut oda said...

gelır gecer ınsallah boyle durumlarda fırsat egıtımı yapıp cocuklara bol bol dua ettır cnm...

betul said...

haberleri izledikce aklima hep siz geldiniz.rabbim yardim etsin onlara dedim.tehlikeli bölgede olmamaniza sevindim.dua ile

Modafobik said...

Uff fena fena biz haberlerdenizliyoruz da.. Umarim beklenen hafifolur, aman dikkat edin kendiize :/

KızKardeş Derya said...

Sevgili Şeyma dualarım sen ve ailenizle Allah'a emanet olun.. Sevgiler..

Filiz said...

haberlerde duyunca ilk aklıma sen geldin, newyorkta olan tek tanıdığım sensin :) burda şuan gece saat 2:30 bu saate bloga acaba senden bir haber varmıdır diye girdim, yazını görünce çok sevindim, elektriklerin kesileceğini duyunca bir süre nete giremezsin diye düşünmüştüm, inşallah hayırlısıyla atlatacaksınız sizin için dua ediyoruz, Allah'a emanet olun, yazabildiğin zamanlarda mutlaka yaz bizi merakta bırakma allah'a emanet olun.

ARIFE TARIF GEREK said...

Benimde ilk aklima gelen sen oldun, umarim kazasiz belasiz ve de hasarsiz atlatmissinizdir, yazmaya firsatim olmadi ama dualarim sizleydi, gecmis olsun tekrardan.
Cocuklarda masallah ne kadar cabuk buyumus, uzun zamandir eski siklikla takip edemiyorum artik bloglari
ya bu arada bloguna ne zaman girsem surekli pup uplar aciliyor ve virus uyarisi veriyor
var mi herhangi bir bilgin??
selamlar

New York'tan said...

Tessekkurler Nurdan'cim, elh gecti gitti sorunsuz, bende acilmiyor ama pop uplar , bir daha bakayim en son chat programi yuklemistim belki ondandir .