Thursday, August 18, 2011

Mutluluk :))



Buralara yagmur yagiyor gun asiri hem de ,hava serin gidiyor, oruc tutanlara buyuk kolaylik oldu.

Kuzenleri yarin yolcu ediyoruz Tr'e, alismistik iki haftadir kalabalik sofralara ,muhabettlere :) Cok yoruldular, Ny'un hakkini vererek gezdiler arada Washington'da yaptilar , insallah memnun kalmislardir :)

Gecen hafta carsida gezerken mutfak bolumunde fincanlar gozumuze carpti, cok begendim, kuzenle konusmustuk, sonra aldiklarimizi odemek icin siradayken baktim kuzen kayboldu , geldiginde bana cantayi uzatti bunlar sana diyerek, fincanlari hediye almis, cok tesekkur ederim, cok begenmistim zaten , severek kullanacagim ve hep siz aklima geleceksiniz :))


fincan

fincanlar

IMG_7105

Sebzeli Noodle yapmistim bir iftara..

16 comments:

Deli Anne said...

Güle güle keyifle kullan inşaallah Şeymam, çok güzeller sahiden de. Kuzenerin de yolu açık olsun. Öperim:)

LaMa said...

gordugumuz gibi sadece kahvenin degil fincanlarin da hatri var... tum ince davranislarin oldugu gibi..

yastuf said...

Gule gule kullan Seymacim cok guzeller.Yollari acik olsun.

dilek said...

güle güle kullan çok güzeller...zarifler..

ve kuzenlerine hayırlı yolculuklaarrr:)

içimizdeki karnaval said...

Allah kavuştursun , tez zamanda yeniden görüşürsünüz umarım..
Fincanların çok güzel,iyi günlerde kullan...

İkiz Annesi said...

Canım hoşmuş fincanların güle güle iyi günlerinde kullan inşallah.
Kuzenlerinin de yolu açık olsun canım Allah kavuştursun.

nohut oda said...

bayıldım fincanların kurdelalarına cok hos fıkır :)

Gulcin said...

Cok guzelmis fincanlar gule gule kullanin

Nilhan - Küçük Mucizem said...

Evlendikten sonra baya bir koptuk kuzenlerden. şimdi özendim. ne kadar ince düşünceliymiş kuzenin. güle güle kullan arkadaşım. yolları açık olsun

Zeynep Özmen Ünlü said...

ah ah ne güzeller bu fincanlar.
ne kadar zarif . güle güle sağlıkla kullan.

Anonymous said...

Fincanlar pek bi cimcime:)) ağız tadıyla kullanın.
sevgiler
red riding hood

marifet ellerimizde said...

ay kahve delısı bennn bayıldım bu fıncanlara...maşallahhhh...

amaaa sen bana hıc gelmıyor ve ızlemıyorsun.....alınıyorum artık:((((((((((

Filiz said...

fincanlar çok güzelmiş gerçekten güle güle kullan inşallah, şimdi zor gelecek sana kalabalığı alıştın, havaların serin gitmesi çok güzel rabbim yardım ediyor sevgiler..

büşra said...

Fincanlar harika, ne güzel geçmiştir kuzenlerle Ramazan :)

sumeyye said...

Çok tatlılar güle güle kulanasın :)

Nehir İda said...

Çok güzeller güle güle kullan şeymacığım.