Monday, August 1, 2011

Nasil da canim istiyor simdi su suya girmeyi iftara iki saat kalmisken :)


Eveett biz gitme vaktini yaklastirdik cumartesi gunu yolcuyuz insallah , bir bucuk ay nasil gecti anlamadik her zaman ki gibi , gezdik, her seyin tadina baktik, bu arada gorustugum her arakadasim ( bir kismi blogumu bilmiyor) face koydugum yiyeceklerden sikayetci :)) yapan var yapamayan var, diyorlar :)) esim bizden cok gezdi onu goremedik fazla nasil olsa senenin onbir ayi beraberiz diyerek :)

Ramazani Serife de kavustuk hayirlisiyla, ilk sahuru yaptik iftara da yaklastik, Mirzahan da istemisti bugun oruc tutmak, gece kaldirdim ,bana Anne ben tutmak zorunda miyim dedi :) yok dedim uyudu, bugun arkadaslarinin cogu orucmus yaz okulunda ,yarin mutlaka kaldir beni dedi , insallah dedim :)

Gitmeden annemde bir davet ( sen yanimdayken olsun dedi ) ve benim arkadaslarla olacagim bir davet var.

Bir guzel haberde bizimle beraber kuzenim ve esi de geliyor gezmeye Ny'a , Turkiye'den kalabalik gidiyoruz insallah :)

Hz. Allah ramazani Serifi bizden memnun kilsin, en guzel sekilde gecirmeyi nasip etsin insallah, Hayirli Ramazanlar hepimize...







IMG_0343

Bahcede havuz keyfi :))

IMG_0344

10 comments:

Nehir İda said...

Şeymacığım bu ne hoş bir havuz olimpik neredeyse:)) Çok yakışıklılar yine.

New York'tan said...

:)tesekkurler Ebru'cum, gecen sene getirmistim annemlerin bahce genis, cocuklar icin cok iyi oldu, simdi havuzdalar yine :))

KızKardeş Derya said...

Amin hayırlı Ramazanlar sana ve ailene.. Demek geri dönüş yaklaştı NY yolları göründü size..Ama kalabalık geri dönüyormuşsunuz çok güzel ve sevgiler..

New York'tan said...

Tesekkurler Derya'cim sanada hayirli ramazanlar, evet gunu yaklastirdik son 5 gun :)

Filiz said...

şeymacım, sayılı gün ne çabuk geçiyor dimi :( gelmeden önce geleceğiniz günü sayıyordunuz sanki hiç o gün gelmeyecek gibi gelir insana, sonra bir bakarsın gelmişte dönüş tarihi çatmış bile :) ben uzun zamandır sıcaklardan pek bakamıyordum bloglara, şimdi baktım bloguna istanbul tatili çok güzel geçmiş, o çiğ köfteleri koymuşsun oraya öyle ne yaptın sen erittin beni burda :)) hayırlı bereketli ramazanlar diliyorum, bu arada düğünde giydiğin yeşil elbise çok güzel sanada çok güzel yakışmış, keşke biraz daha yakından çekseydin :)

marifet ellerimizde said...

canım yazıyı bır çırpıda okudum....ne guzel bır tatıl olmus...maşallahhhh....darısı seneye ınsallah..
cocukların havuz keyfıne bıttım...maşallahh..
benımkılerde evde küvet keyfi yapıyor:))))))))

sevilay said...

keyifli zamanlar çok daha çabuk geçiyor:)Çok güzel bir tatil olmuş sizin için.TR den yalnız gitmemeniz de ayrı güzel.Yalnız olunca insan buruk oluyor...

Deli Anne said...

Ah Şeymam gidiyorsunuz artık, beni taa burdan bir hüzün kapladı.. Böyle manyaklılarım vardr benim zaten.. İlterin en yakın arkadaşının ailesi ile çok yakındık, sonra Dubaiye yerleştiler.. Giderken hoşçakalın diyemedim.. bir kaç zaman önceden vedalşatım bir daha ses etmedim.. çok fena oluyorum çünkü..

Bir de birşey de diyemedim, desem e sen bizi bırakıp gitmiştin, derler diye çekindim:)

Rana Eslem GULMEZ said...

şimdiden iyi yolculuklar..

anneminkizıyim said...

Merhabalar hayirli Ramazanlar, ayrilik tr den cok agir basiyor ama ne yapaca,n hayirli yolculuklar dilerim.
Asagidaki cig köftye ve künefeyede bayildim.
Masallah cocuklarinizda cok tatlilar.
selamlar....