Monday, August 15, 2011


Ramazani serifin ortasina geldik bugun, nasil gecti anlamadim , ilk haftasi Tr'deydik, iki haftasida kuzenlerle geciyor, iftarlari evde yapiyoruz camiye teravih icin gitmeye calisiyoruz, ben pek eslik edemiyorum kuzenlere onlar kendileri geziyor, dun alisverise ciktik beraber teyze kizina, cok guzel seyler aldi, gule gule kullansin insallah :)

Dun aksam menumuz dunya mutfaklarindan olusuyordu :) Meksika mutfagindan bruto, Amerika mutfagindan Cole slaw salata vardi onden mercimek corbasi eslik etti.Yesil salataya da avakodo ekledim, hos bir tat oldu.

iftar picnic

Hafta ici bir gun Taci'ye gittik Iftari orada yaptik, kalabalikti corbadan sonra bekledik yemekler icin :)


IMG_7085

Cole slaw , aslinda mayonez ve sour cream kullaniliyor ama ben yogurtta ekledim agir olmamasi icin.

IMG_7083

Sicak sicak brutolarimiz :)

Hayirli Iftarlar :)


11 comments:

Deli Anne said...

magşallah magşallah:)

Fatma said...

ne güzel yanınızda misafirle dönünce pek nlamamıştırsınız aileden ayrılmanın hüznünü iyi olmuş
güzel günler diliyorum:)

Filiz said...

ramazanın yarısını türkiye de yarısını orda geçiriyorsun ne dersin hangisinde daha kolay oluyor :)

Rana Eslem GULMEZ said...

ömür geçiyor seymacım ne anlıyoruzki?)
tacıyı özlemişim))afiyet olsun...

Zeynep Özmen Ünlü said...

afiyet olsun, hayırlı ramazanlar. son fotograftakı yemek dıkkatımı cektı, nası bısı acaba. :)

neval said...

misafirlerle gurbet daha ehven,asıl onlar gidince ,zor gelecek korkarım

Red Riding Hood said...

Ohhhh daha ne ister insan dimi ?Sevdiklerle geçen kalabalık ramazan ve iftar sofraları.

Nilhan - Küçük Mucizem said...

dünya mutfağından hiç tarifim yok. kıskandım seni. varsa yoksa hatay mutfağı :)

New York'tan said...

Saol deli anne'cim :)

Fatma'cim aynen oyle oldu :)

Filiz ikisinde de zorlanmadim, tadlari ayri :)

Haklisin Emine , biz anlayamiyoruz malesef..

Zeynep'cim brutonun icinde meksika fasulyesi kiyma, sogan, brutoya ozel baharat karisimi, sour cream ve misir var :))

Neval;cim insallah oyle olmaz :)

Aynen RRh :)

Nilhan, sizin mutfakta cok guzel ama :))

''' UMUTSEPETİ ''' said...

MaşAllah SübhanAllah ne bereketli bir Ramazan geçiriyorsun :)
İnsanın sevdikleriyle birlikte olması bu mübarek ayı daha bir özel kılıyor..
Menü harika :) Afiyet,şifa olsun Şeymacım..
Hayırlı Ramazanlar diliyorum..

Kardeşim said...

Havaların serinlemesi oruca kolaylık oluyor gerçekten.Allah kabul etsin