Monday, August 22, 2011

Son'a yaklasirken


Ramazani serifin son haftasina girmis bulunmaktayiz, klasik olacak ama yine cok cabuk geliyor bayram :) Ben kuzenleri gonderdim Tr'e, iki haftada olsa cok alismisiz eve geldik havaalanindan ev cok bos geldi gozumuze , Ahrar uyuyordu yolcu ederken, uyaninca sordu hemen, ben ucaga gitti derken gitmesinler diye aglamaya basladi sonra carsiya gittiler , gelecekler diyince sustu :) Cok zevkli haftalardi bizim icin ,yine bekleriz efendim en kisa zamanda :))

Iftarlara camiye gidiyoruz ev kalabalik olmayinca :), arkadaslarla cocuklarla cumbur cemaat bir kosturma geciyor.

Bugun kizlarla carsiya ciktik, kimisi kendine kimisi cocuguna bayramlik almak icin, hava serindi ama oruc olunca yine de zorlandik.

IMG_7213

Bonzai kardesimin hediyesi, her zaman cok asil gelmistir bana Bonzailer :)


IMG_7221

Dis hatlarda hava alaninda gelirken vaktimiz vardi, duty free de gezerken tum parfumlerin testerlarini denedik, cocuklar bile sIkti bizde yer kalmayinca :) Daisyi begenmistim, artik kim haber ucurduysa:)) , hediye olarak geldi bana :))

Biraz once camasir asmak icin balkona cikmistim, parkin onunden cinli bir kiz firladi yola arkasinda da bir adam , kiz yolun ortasinda durdu bir sure arabalar geliyor bu arada, oglan cekistirdi goturdu geri, kiz naz yapiyordu sanirim, gitmem desede tekrar parka gittiler :) Iftara yakin action oldu :)

8 comments:

Tüsi ve Yasi said...

bonsai gibi asil güzel tatlı kadın..kızım gurbet kararını vereli seni takip ediyorum annevebebişini de zaten oradan ulaşmıştım bir vesile.şu an ilk prensesim (30 na yaklaşmış da olsa )oralarda..senin blogu göstermiş inş tanışma fırsatı bulursun bir şekilde demiştim gitmeden.. newjerseyde kalıyor 12 eylülde ing kursa başlayıp öğretmenliğine katkı için master falan düşünüyor.damat çok sosyal değil ama inan o cami yazılarınızı okuyunca bizimkiler oraya nasip olur birgün diyorum hele şu ramazanda..çok uzatmayayım aysegülokulda twitter adresi var.birgün nasipse tanışmanızı isterdim özdeğerlerini unutmamasını dileyen bir anne olarak selam ve sevgilrimle hayırlı iftarlar size..

New York'tan said...

Hos geldiniz ve Merhaba :), abla demek isterim size zira benden iki yas kucuk kiziniz :)Insallah tanisiriz bir gun kizinizla,yakin sayiliriz birbirimize,camiler olmasa ne yapardik burada bilmiyorum :) herseyimiz bizim, aslinda Nj'de de var cami ,programlar oluyor bayramlasmada vardir mutlaka bayramda, eger isterseniz adresini verebilirim, temennilerinize katiliyorum hepimiz icin gecerli ayrica cok tesekkurler guzel sozleriniz icin :)

marifet ellerimizde said...

canım allah kavustursun ınsallah....

hedıyelerınde cok guzel...

Deli Anne said...

Şeymam tekrar Allah kavuştursun.. Güle güle kullan parfümünü de. öperim:)

Nilhan - Küçük Mucizem said...

Bonsai bitkiden çok bibloya benziyor. sanki yapaymış gibi. ama hakikaten çok güzel bir bitki. yanında figür de var sanırım. keşke benim de kızkardeşim olsa ve bana böyle hediyeler alsa :)
insan sevdiği birşeyi hediye olarak alınca çok seviniyor di mi?
Sevgiler

New York'tan said...

Marifet ellerimizde tesekkurler :)

Mumine'cim cok saol :)


Kucuk mucizem benim de kiz kardesim yok, iki tane erkek kardesim var :)

Zeynep Özmen Ünlü said...

parfum, kahve, çikolata vazgeçemediklerim. parkta olan olay için,film çeviriyor olmasınlar :)

İkiz Annesi said...

Bonsai çok severim bir türlü alıp yetiştirmek nasip olmadı ama aklımda:)
Parfümünüde güle güle kullan canım.
Haklısın bu sene ramazan göz açıp kapayana da kadar geçti hiç anlamadım.Seneye tekrarını yaşarız inşallah..