Saturday, September 24, 2011

Battery park -World Trade Center gezisi ve fotograflari.

Uzun zamandir Battery park ve civarina gitmiyorduk, bugun bize uzak olmayan , yuruyebilecegimiz, cocukla rahat gezebilecegimiz bir yer olsun derken buraya gitmeye karar verdik, subwayle gittik Ahrar icin :) metrodan indikten sonra Smithsonian Muzesini goruyorsunuz, Amerikan Indian'larin muzesi,yani yerlilerin, iceri girmedik baska bir zaman Mirzahan'i gezdirmek istiyorum Indian'lari goruyorlar sosyal bilgiler dersinde.

006



005


011

Battery parkin girisinde bu parca segileniyor, Ikiz kuleler yikildiginda, kalintilarin arasindan cikarmislar.


013

Park her zaman kalabalik oluyor, ozgurluk heykeline giden ferry buradan kalkiyor, karsi tarafta New Jersey gorunuyor, cok uzun bir yuruyus alani var, kopegini gezdiren, bisiklete binen, cocugunu eglendirmeye gelen insanlar cogunlukta :)

Gezerken, parkin bir bolumunde satis yapan degisik kostum giymis kisiler vardi, merak ettim gittik ogrendik, Paganlarmis bu kisiler, doga olaylarina inaniyorlar, kendilerine gore inanislari var, kagit bastirmislar, o kadar cok sey yaziyor ki icinde :)) bugun hasat zamaniymis onu kutluyorlar, icinde cadilik, buyuculukte var, sanki masal dunyasindalar :))


015


Ozgurluk anitina giden Ferry.

017_picnik


Lady Liberty and Seyma :))

022



028

Kore savasi Aniti

031

Turkiye'den Olen 721 kisi, yarali 1475 ve Kayip 175.


034



041

040

Ikiz kulelerin yerine yapilan ve insaati suren bina.

042

046


Picnik collage


Parkta bu sincapi kovaladi Ahrar.


Bugunu boyle bitirdik hava uc gundur kapali bugun cok nemliydi, cuma gunu yagmur yagdi, gunesi ozledik, camasirla kurumuyor nemden :))

9 comments:

** ZEL ** said...

Sayende ben de geziyorum Şeymacım :)
Çok güzel fotolar,Lady Şeyma özellikle :)
Bol bol gezin ki,biz de gezmiş olalım :)
Mutlu pazarlar..

pinar said...

guzel fotolar iyi pazarlar Seyma:)

♥ Ashley ♥ said...

Ahrar sende o sincap gibisin tam sevmelik koşturup yakalayıp sıkmalık :)) İyi pazarlar.

Deli Anne said...

Valla geziyoruz Zel'in dediği gibi sayende.. O ağaçlıklı yola bayıldım!

New York'tan said...

Zeliha'cim seviyorum gezmeyi, firsat buldukca disari cikiyoruz :)

Thanks Pinar'cim

Ashley'cim tesekkurler :)

Mumine'cim ben de sevdim ondan fotografladim :)

banurose said...

olur da bir gun newyork'a yolumuz duserse mutlaka ugrayacagim sana seymacim cunku sen iyi geziyorsun ve belliki bayagi iyi biliyorsun heryerleri bizi de gezdirirsin artik :))

fattosh said...

ny u hep kotu biliriz biz :( sizin gezdiginiz yerler hepsi cok guzel

Peri Tozu Fotoğraf said...

Ahrar ve enerjisi :)
Hayranım ben bu yakışıklıya :)

New York'tan said...

Banu'cum insallah zevkle :)

Fattosh'cum ilk defa senden duyuyorum :) Ny'un da kotu yerleri vardir oralari bilmiyorum ama bizim gezdigimiz yerler turistlerin gezdigi, kalabaligin oldugu yerler :))

Amerika'dayken

mutlaka gez buralari :))



Peri tozu cok tesekkur ederim :))