Monday, September 5, 2011

Bu aralar...



Ramazan sonrasi hayatimizi duzene koymaya calisiyoruz,persembe gunu okullar aciliyor, eksiklerimizi gecen hafta tamamlamistik ,burada elimize verilen liste cok az ve alinacaklar hep ayni, kitaplari okullar veriyor, defter tek tip zaten o kadar ilginc ki Amerika'da Tr'de gormeye alistigimiz o suslu defterler, kalemler, kalem kutulari, cantalar yok, oyle bir kultur yok, bir gun fotograflar, koyarim , defterler hep ayni sadece renkleri farkli, kareli defter hic gormedim, ilkokulda kullanilmiyor zaten, pastel boya hep ayni marka, insanin hevesle kirtasiye alisverisi yapasi gelmiyor burada :) bizim zamanimizda bile ne cesitler vardi simdilerde eminim daha guzelleri vardir, mesela pastel markasi olarak MonAmi vardi hala var mi bilmiyorum, Rotring kalemler ne revactaydi , aklima bunlar geldi simdilik :) basmali kalem kullanmiyorlar ogretmenler istemiyor. Bildiginiz kursun kalem kullaniyoruz, Mirzahan digerlerini heveslense de ara sira evde kullaniyor.


Bugun tatli patates yaptim tatli olarak, bildigimiz patatesin tatli olani, balkabagina benziyor, pisirme yontemleri ayni, ben tarcin ve karanfil ekleyerek pisiriyorum su eklemeden, hafif bir tatli , seviyoruz ailecek.

IMG_7417



IMG_7426

Kolye annemin Antep gezisinden hediye , kupeside var, cok zarif,bu tasin ismi vardi ama unuttum simdi, bilezigi kuzenler buradayken carsida gezerken gormustum, birebir uyuyordu renkleri, taslari, bende alip takim yaptim :))

Onumuzdeki uc gun yagmurlu olacakmis hava, guya bugunde oyleydi ama azicik yagdi gecti, ben yinede iki gundur camasir yikiyorum , yagmurlu havada kurutmasi zor olur diye cocuklar yaz olunca malum cok kiyafet degistiriyorlar , azalttim sayilir kirli stogunu, simdi sirada utu var :) Hadi bana kolay gelsin..

Ps: Bu aralar uzerimde bir rehavet var, bloguma girmiyorum, diger bloglari gezemiyorum, bana olur oyle bazen, kuserim bloga, ugramam sonra hevesim gelir tekrar baslarim , yine oyle bir ruh halindeyim ....






8 comments:

*Selinka** said...

o hep öyle oluyor bazen bendede bir tutukluk olmuyor degil
hele gecensene cok kötü bir yıl gecirdim.

ah keşke burasıda amerika gibi tek tip olsa ay canım ya burdada herşey cok süslü kagıtlar filan bir görsen anlatılmaz.

kolye ve bilezik cok güzel olmuş iyi günlerde tak canım mutlu ve güzel günlerde sevgilerimle canım.

Deli Anne said...

Diyorlar ya tüm bloggerlar yazmayınca yazamıyor hepten insan diye o misal sahiden de.. tatlı nefis görünüyor.. takılar da öyle.. güzel günlerde tak inşaallah.. sevgiler:)

Red Riding Hood said...

Okul alışverişinden sonra fotoğraflarını mutlaka görmek isteriz.
İşler birikti,havalar değişmeye başladı yavaştan, kısaca tatil bitti. Ne diyelim hepimize kolay gelsin :)

pinar said...

oof Seymacim o ruh hali benim uzerimden hic gitmiyor gule gule kullan takilar cok hos:)

dilek said...

ah evet bizde ramazanın etkisinden henüz kurtulamadık:) 2 gündür iş yerinde yemek yerken bir garip oluyorum..sonra ramazanın bittiğini hatırlayıp rahatlıyorum:) ve nasıl yani yaaa süslü süslü kalemler, silgiler, çantalar, kutular yokmuuu....çok sıkıcı yahu:) burada okullar ayın 19'unda açılacak heryerde kırtasiye malzemeleri...çocuk daha okullu bile değil karı koca herşeye yapışıyoruz:) sevgiyle

İkiz Annesi said...

Canım mon ami hala var daha dün aldık kızlara okul alışverişi yaparken listeye özellikle o markayı yazmışlar:)
Tek tip olması iyidir belki ama dediğin gibi zevkle yapmak da ayrı :)
Takıların çok hoşmuş canım iyi günlerinde olsun inşallah..

sevilay said...

burda okullarda markalar konuşuyor:)Hiç hoşlanmıyorum.Ama bizde aynı çemberin içine gireceğiz mecburen.Bence en güzeli sizin orda.İnsan özeniyor ama sonuda yok malesef.
Bu arada bizde yağmur bekliyoruz buralara.

Limon çiçekleri said...

Okul alışverişleri çok ilginç gerçekten canım.Allah kolaylık versin sizlerede.Bu arada işim gereği kolyenin taşının ismiyle ilgili bir tahminde bulunmak istiyorum:Ametistmi?