Sunday, September 11, 2011

Et yemek lazimmis , hem de kirmizisindan :)

Haftasonu disarida gecti, cumartesi gunu sabah doktor randevum vardi, tahlil sonuclarini almak icin gittik ,her sene yaptirmak zorunda oldugum iyi cikti elhamdulillah ama kan testi kotu malesef, ben kadir gecesi gunu bayilmistim evde, yerdeydim aniden ayaga kalktim, gerisini hatirlamiyorum, gozumu actigimda yerde yatiyordum, kansizliktan suphelendim , lise yillarimda da basima gelmisti ,o zamanlar hayatimdan eti cikarmistim, yeterli demiri almayinca, kansizlik olmustu, artik et yiyiyorum ama yeterli olmuyor sanirim, dr cok ciddi konustu, tehlikelerinden bahsetti, klasik demir, hapi eger kullanamazsam ignesi ,yine olmazsa kan transferi dedi, bazilari demir hapi kullanamiyormus midelerine dokunuyormus benim oyle bir sorunum yok, zamaninda hem igne hem de hap kullanmistim, ilk etapta dedigi degere ulasmam lazim, iki hafta sonra tekrar olcturup degerin yukselip yukselmedigine bakicaz, hapi kullaniyorum gida takviyesi - et takviyesi ile :) duzelecek insallah, sabah boyle stresli baslayan gun sonrasi esimle yemege sonrada 34. cadde ve civarini gezdik, 11 Eylul'un yildonumu oldugu icin cok fazla guvenlik onlemi vardi.

Empire state o gun sari renkteydi.

empire state



ayakkabi

Macys'e ugradik, o gun one day shoe sale varmis, yani o gune ozel ayakkabilarda yuzde indirim vardi, gordugunuz raflara tum ayakkabilarin teklerini koymuslar, begendiklerinizi elinize alip oradaki gorevliye gosteriyor, o da size diger tekini getiriyor, o kadar kalabalikti ki , erkekler oturmus koltuklara bayanlar haril haril ayakkabi aliyordu, guzel indirim vardi yazlik ayakkabilarda.
istanbul cafe

O nasil bakistir anneye, nasil neseli,nasil mutlu :) esim kirmizi et yemem icin cok israr etti ama ben baligi gorunce dayanamadim :)


IMG_1111

Dun aksam telefon geldi arkadasdan yarin camide genel temizlik varmis, musaitsen gel dedi, sabah temizlik yaptik arkadaslarla camide , ogleden sonra da market alisverislerimizi hallettik, haftasonu bitti boylece.

11 comments:

Deli Anne said...

Şeymam çok geçmiş olsun canım ya... Ye sen de kırmızı et niye yemiyorsun .. Bak ben de muhtemelen hiç demir eksiği çıkmaz tam bir kırmızı et delisiyimdir ben.. Dün diyetteyim sözde 200gr. et yemem lazım.. bir yere gittik açık büfe.. mantarlı et bifteği gördüm kaybettim kendimi.. sonra üzüldüm ne halt yemeye bu kadar yedin diye ama olan oldu işte:)

Limon çiçekleri said...

Canım benim çok geçmiş olsun.aynı sorun bendede var ve 2 ay hiç durmadan kan hapı takviye etmem gerekiyor.bıraktığımda tekrar düşüyor ama:)Dikkat et kendine.Biz anneler ailemize lazımız:)

KızKardeş Derya said...

Canım çok geçmiş olsun bende de aynı dert var maalesef :( Demir eksikliği anemisi benimde demirim düşünce yığılıveriyorum bi yerlerde. Allah'ım korusun. Benim demirim çok düşükken bana yedirmeye çalıştıklarını söylesem sana kırmızı ete şükredersin canım. Tekrar sağlıcakla kal Ahrar çok güzel bakmış gerçekten maşallah.. Sevgiler..

Nihan Sarı said...

Canım Şeymacığım geçmiş olsun...lütfen ihmal etme...üzüldüm bak şimdi..:((

dilek said...

çok geçmiş olsun. Ah bende kırmızı et yemem..HAtta beyaz ette yemem:) Balık harici et yemeği sevmiyorum. Demir durumum mu? berbat durumda sanırım. Hayatım boyunca öyleydi. İnsan sevmeyince yiyemiyor işte:) İnşallah ilaçlar işe yarar...sevgiyle

betul said...

cok gecmis olsun ya hani ne derler en büyük derdiniz bu olsun.demir eksikliginin alasini yasamis biri olarak diyorumki seyma hic anlamadinmi peki.demir eksikligi ciddi hafiza eksikligi ve yorgunluk,uyku hali yapar.ben yataktan cikamiyordum.o dönem kizimda agar bir hastaliktan cikmisti ve ben sinirsel olabilicegini düsünüyordumki nasilsa doktorum akil etmis sok olmustu.depo demir hic yok.yedigim kirmizi etler günlük ihtiyaca yetmiyormus bile.bana normalde cok kötü dokunur demir haplari.ciddi mide agrilarim olur. serum vermeliyiz acilen cikmali demirin dedi.yaklasik 1ay aldim serumu mide agrlarini dahada siddetli cektim ama cok sükür o uyku hali gitti.simdi öylesiye korkuyorumki dikkat ediyorum demirime.basitseme aman sakin

İkiz Annesi said...

Canım çok geçmiş olsun inşallah kısa sürede düzelir değerlerin.
Ahrar'a bayıldım ne kadar da güzel bakmış maşallah:)

Nehir İda said...

Geçmiş olsun canım yıllardır bende de var aynı sorun.
Bu arada bitirdin beni tam anlamıyla. Ayakkabı konusunda doyuma ulaşamayan biri olarak bittim resmen:)

ZELİHA said...

Şeymacım büyük geçmiş olsun..
Rabbim,acil şifalar vrsin inşAllah..
Dilerim haplar ve takviyeler olumlu olur,tamamen kavuşursun sağlığına..
Mağazada indirim olduğu besbelli :)
Beylerin kaderi heryerde aynı sanırım..
Paşanın bakışıysa,dünyalara bedel..
Hayırlı ömürler versin Rabbim...
Mimin var bende..
Kabul eder misin :)

ARIFE TARIF GEREK said...

Yorum yazma sayfasi pop up olarak aciliyor bende mi bir sorun var yoksa yorum birakma ayalarini mi degistirdin :)
Bu arada artik spam uyarisi vermiyor, sanirim duzelttin sorunu :)
Oncelikle gecmis olsun, dikkat etmek lazim, kara uzum ve yiyebilirsen dalakta cok kan yapiyor diye duymustum :))
En son cami temizligini yazlari ilk okula gittgim donemde yapmistim, simdi gel temizle deseler kosa kosa gelirim, o zaman cok zor geliyordu ve isin ehemmiyetini anlatan buyuklerimiz yoktu!

Zeynep Özmen Ünlü said...

pekmezde cok ıyı gelır kansızlığa