Thursday, September 29, 2011

Gri bulutlar

bulut


Bugun sabah yagmur atistirmisti, krese gittim, geldim eve , gunes yuzunu gosterdi , hemen bir makine camasir yikadim, balkona asarim diye, o ara hava birden karardi , bulutlar hizli hizli uzerimizden gecmeye basladi, bir yagmur bir kiyamet sonra sakinlesti tekrar gunes acti :)


agaclar

cokelek


Cokelegi cogunuz biliyorsunuzdur, boyle yediniz mi bilmiyorum ,mutlaka deneyin, annemlerin yaptigi tarifle, tavaya zeytinyagini koyuyoruz miktari siz belirleyin sonra yemeklik soganlari ilave ediyoruz biraz pistikten sonra domatesleri ve biberleri yine yemeklik dogranmis onlari da ilave ediyoruz, domatesler suyunu salinca icine cokelegi ilave edip karistiriyoruz katilasiyor zaten , cok az pisirip kiyilmis maydonozlari ilave edip altini kapatiyoruz. Sabah kahvaltisinda taze ekmek ile birlikte yiyiyoruz :)) cokelegi annem valize koymustu ben onu gelince buzluga koymusum , varligini gec hatirladim :)gecenlerde buzlugu temizlerken elime gecti hemende bitti zaten :))

myrose

Balkondaki gulum acti, ben geldigimde Turkiye'den cok bakimsizdi, kurumus gibiydi, budadim, suladim, kendine geldi , bugun sabah tomurcuklarin actigini gorduk :)

1a



Masallah :))



yol


Dun bu yollardaydik

pizza


Bu pizzalari denemenizi cok isterdim :) , LI Manhasset da bizim aldigimiz yer, baska yerde gormedim varsa baska subesi bilmiyorum ama nefis bir lezzet, makarnali olan fena degil, ben haric herkes bayiliyor :) alisik olmadigimiz pizza cesitleri ve sunumlari var, kozlenmis biberli, kup kup mozarellali, bol soganli, uzar gider bu liste :))


IMG_7850

Gece kitap okumadan uyuyamayanlardanim, daha once bahsetmistim, esim isi geregi kitaplarla hep ic ice , bunlar bizim bas ucu kitaplari :))

IMG_7853


Bunlarda Mirzahan'in kitaplari, O da bana benziyor bu konuda, kitap okumadan uyuyamiyor :) sevdigim bir ozelligi :) sabah kalip evi toparladigimda yatagin altindan Mirza'nin kitaplarini da topluyorum :))


Persembe- cuma tatil olunca her gun cumartesi gibi geliyor, alisamadim bir turlu :) Cumartesi kalabalik bir misafir gurubum var, ne yapsam diye dusunuyorum, belki yeni bir seyler dener sizinle paylasirim :)) Pazar gunu de camide program var, yogun bir haftasonu beni bekliyor :) iyi tatiller herkese..

16 comments:

Rana Eslem GULMEZ said...

bugun bir arkadasta oturmadaydim donuste yuruyum dedim ve baktim hizli gri bulutlar geliyor..circusun orda yakalandim su gibi oldum)camiye gittim ranayi almaya cocuklar aynen soyle bagiriyor deli gibi yagiyoooor)

New York'tan said...

Ne yagmurdu Emine, havanin kararmasi ve yagmasi anlikti:) Allah'tan eve yakin yerde yakalanmisin :)

Taze Anne said...

Kitaplarinizi cok sevdim, benim uzun zaman oldu dogru durust basladigim bir kitabi bitirmeyeli. Kara bulutlar insani korkutuyor valla. BU arada ufaklik coookk seker. Masallahh..

Hilal said...

Çökelekli tarife bayıldım, deneyeceğim nasipse. Bu arada kitap okumadan uyumamak ne güzel bir alışkanlık. son zamanlar kitaplarımı çok ihmal ettiğimi aklıma getirdiğin için sağolasın.

sevgiyle

** ZEL ** said...

Ben de o gri bulutlu havaları özledim :)
Çökelek bilmem mi? Fakat böyle denemedimdi,harika gözüküyor canım..
Denemeli..
O gül nasıl güzel öyle,kartpostal gibi..
Pizzalar şahane,tarifini yazdım bir kenara :))))))
Makarnalı ve soğanlı denenecek inş..
Kitap gibisi yok ki..
Ben de uyuyamam onlarsız :)
İyi ki varlar..
HAYIRLI CUMALAR ŞEYMACIM..

Deli Anne said...

Önce Ahrar'ımıza binlerce maşallah:) Sonra da sana.. bunca iş, okul, çocuklar, cami bir de kitaplar.. maşş-şallah:)

Nilhan - Küçük Mucizem said...

çökeleği bilmez miyim? ama biz bunu pişirmeden çiğden yapıyoruz çökelek salatasını.ben herşeye kullanırım çökeleği. poğaçaya, böreğe, salataya...

ve makarnalı pizza mı? çok ilginç hamur üstüne hamur. :)

Fatma said...

o yagmurdan bende istiyorum. 2 gundur felaket sicak ingiltere ve hamileyken sicak hava hic cekilmiyor biraz olsun serinlesek ne guzel olur...kitaplarina ve gulune bittim.keske benimde bir balkonum olsa keske...

sevgilerimle hayirli cumalar...

Red Riding Hood said...

Ahrar'a maşşşşallah,çok güzel bi çocuk olmuş annesi.Çökelekli tarif pek bi hoş geldi gözüme,iştah açıcı görünüyor.Mirzahan'da da mı var Wimpy Kid :) Artık nerde görsem tanır oldum Saftirik Greg'i ve ürünlerini :)
Mutlu Haftasonları diliyorm.

*Selinka** said...

burasıda kara bulutu 2gündür:((((,maşallah hepinize sevgilerimle canım:)))))

İkiz Annesi said...

Ahrar'a 41 kere maşallah çok yakışıklı kuzucum.
sende benim gibi koşturma halindesin kolay gelsin Şeymam.

Bak bu tarifi bilmiyordum en yakın zamanda yapacağım çok iştah açıcı görünüyor çayla da harika olur bence:))
Burada yağmur yok şu an ama gökyüzü kara bulutlarla dolu kış geldi işte..

banurose said...

Ne guzel zeytin gozlu yagiz bir delikanli olucak buyuyunce insallah..tarif super istahim kabardi...niye acaba?? :)) bu arada su kitaplara takilan lambalari nerden aliyorsunuz yahu benim tam ihtiyacim olan sey..

LaMa said...

o kitap okuma lambaciklarina bayildim! hemen de baktim internetten cisnlerine onerin var mi? uzuns ure sonra hafta sonu alisverise cikicaz yarin, bu da listemde olsuun:)

New York'tan said...

Lama'cim kucuk kirmiziyi ikeadan aldik, hatta 3 tane aldik :), digerlerini netten ismarlamisti esim, hepsinden memnunuz, uzerlerinde marka yazmiyor, sana soylesem :) iyi alisverisler ne zevkli gecer simdi :))

Zeynep Özmen Ünlü said...

bu bulutlar benı costuruyor. nasıl bır manzaradır boyle...

makarnalı pizza ilk defa duydum, lezzerine mutlaka bakardım.

sevgıler

KelebekGibi said...

Oglusun ne kadar sevimli, kas göz simsir gibi maasallah :)
Ayrica bende ilk okuma kitaplarina baktim, cünkü Viyana'da bir sürü kitapci gezindim bir okuma kitabi bulamadim böyle pratik...Bir tane vardi eskiden kizimin sayesinde rahmetlik oldu :P
Blogdaki resimler cok güzel ;)
Sevgiler