Thursday, September 15, 2011

Ne yapsam , ne etsem ...

Yapmam gereken bir suru is var ama canim hic istemiyor, facede kuzenlerle arkadaslarla gorustum, biraz bloglari gezdim, bir de post yazayim dedim sonra baslarim islere , sanirim Ahrar'in uyuyor olmasi etkili bu duruma evde bir sessizlik, disarida gri bulutlar, yagmur havasi, elimde ihlamur -tarcin-zencefil cayi ( ihlamuru kendi ellerimle toplamistim :) .... yerimden kalkasim gelmiyor :))

Mirzahan kendi yuruyerek geliyor, cok rahatladik ailecek, her gun sabah goturmesi Ahrar'la beraber zor oluyordu ozellikle Ahrar'in uykusunu bolerek gitmek, kisin soguk havalarda biz alicaz ama simdilik boyle, halinden cok memnun hatta bes on dakika erken bile gidiyor, telefonu var artik, okula gidince haber veriyor, okuldan cikarkende.Hafta ici iki gun okulun fitness programina yazildi, cesitli spor etkinlikleri ve yoga varmis iki aylik bir program, playdatelere basladi arkadaslari ile , yani okul bir basladi pir basladi :)) bu sene onemli bir sene, dorduncu sinifta aldigi notlar ve test sonuclari ile gidecegi ortaokul belirleniyor, sIkI calismak lazim :)
Ahrar icinde okul arastiriyoruz bir yandan, daha dogrusu kres , seneye PRE-k ye gidecek ama oncesinde Mirzahan'i gonderdigim gibi gondermek istiyorum, yurt disinda yasayan cocuklarin mutlaka gitmesi gerek diye dusunuyorum okul oncesi, cocuk okula bilerek gidiyor, sifirdan baslamiyor, sayilari harfleri artik cizgi filmlerde bile ogretiyorlar, kreste ogrenmesi taraftariyim , Mirzahan'in gittigi kres kapandi malesef, ve evime yakin olanlarin cogu kiliselere bagli kresler, mesela luteran'in kresi, cuma gunleri kiliseye goturuyorlarmis, biz gitmesin dedigimizde biz gitmesi taraftariyiz demisler ( ben gitmedim gorusmeye , esim gitmisti ), neysek o yuz demisler haliyle, ben oraya guvenmistim, dini egitim olmaz diye dusunmustum kreste, giden arap cocuklari gormustum belki o yuzden ozel okul burasi ayrica, neyse burayi eledik tabii, fiyati cok makuldu ayrica, bir tane daha var bana yakin, biz yarim gun gondermek istiyoruz, yarim gunlukler 3 saat oluyor, kahvalti sonrasi , oyun, sarkilar ve egitim sonra ogle yemegi, biz bu sure zarfinda gondermek istiyoruz, sabah olan sekizde basliyor cok erken Ahrar icin digeride oglen 1 de, ayrica camideki kresede gitsin istiyorum, o da ikindi vakti dort ile sekiz arasi, karisik bir durumdayiz, dusunuyoruz, iki gun birine uc gun birine gitsin diye dusunuyoruz, ikisi birden agir olur, henuz uc bucuk yasinda Ahrar, en azindan yol yorar :) iste boyle bu hafta bunlarla ugrastik arastirma safhasindayiz, ekim ayina baslar insallah diye umuyorum.

Etejerin uzerine koydugumu dusundugum parami kaybettim, aradim aradim yok ortada kolay kolay esya kaybeden biri degilim, esim bu konuda insallah ihtiyacin oldugun bir zamanda cikar karsina diye dua etti :)

Haftaya iki misafir gurubum var kahvalti icin , Tr'den biz valiz recek getirdik , hangisini isterseniz cesit cesit :)

Ahrar bu aralar en cok ben cool muyum sorusunu soruyor, abisinden duyuyor eminim, cool dan ne anliyor cok merak ediyorum :)) dun de bana I'm so cool mom dedi :) cool ile yatip kalkiyoruz :)

Kuzencikler eger okuyorsaniz bu bolum size, Ahrar ara ara soyluyor, Zehra abla ucaga binmedi okula gitti diyor kendince sizi gondermiyor Tr'e :), Mirzahan'in telefonunda wallpaper da Ihsan ve Ahrar'in resmi var :))

Harry potter ve deadly hallows 2. bolumu izledim, yazin vizyona girmisti ben Tr'deydim firsatim olmadi, guzeldi ve bitti artik, Snape yazik oldu :)

Iste boyle aklima gelenleri yazdim, Seyma kacar, cocuklari ve isleri bekler artik :))

7 comments:

KızKardeş Derya said...

Blogger'i her açtığımda Şeyma post yazmış mı diye bakıyorum ilk, yazmamışsa şöyle bi bakınıyorum diğer takip listeme ama öncelik sensin :) Yazılarını çok içten ve doğal buluyorum hele görsel ekleyince sen daha bi tadından yenmez oluyor :) Bu arada inşallah Mirzahan bu sene çoook keyifli ve başarılı bir eğitim yılı geçirir.

Ahrar'ın kreş işi de burdan bile karışık gözüküyor, Allah yardımcınız olsun canım.

Harry Potter sonuncu bölümünü izlemedim ama verdiğin spoiler dan Snape'in ölmüş olabileceği sonucu mu çıkıyor ?? :))

Sevgiler..

Zeynep Özmen Ünlü said...

okul işi gerçekten zor. ama merak etmeyin, hep kısmeti neyse o oluyor. Hayırlısı için dua etmek lazım.

sevgiler

New York'tan said...

Derya'cim cok tesekkur ederim guzel sozlerin icin :) gorseli bende seviyorum bugun usendim eklemeye :))

Melesef snape oluyor, sen kitabi okumadin galiba :))


Zeynep'cim haklisin aslinda karari verdik ama uygulamak kaldi,hayirlisi olsun insallah :)

nohut oda said...

seymacım okula gıtsın bu yıl ahrar bu arada ıngılızceyı cozmus herhlade turkce ıle masallah okula gıtmesı bunun ıcınde onemlı sanırım..
bu arada ona soyle o cok cool bır velet:)

sumeyye said...

:) hakkat çok coolsun ahrar efendı :)

sevilay said...

Kesinlik gördüğüm en cool çocuksun ahrarcım:)okul işleri zor allah yardımcınız olsun...

banurose said...

bazen oluyor boyle bence sonbahardan kaynaklaniyor bahar yorgunlugu gibi birsey..