Thursday, October 6, 2011

Avizelerim nasil olmus ,Yakismis mi :)

Avizelerim nasil, yakismis mi :) ne zaman gececek bu wall sticker hevesim bilmiyorum.



avize



ahrarsmile

Annesi Ahrar'i na white corba yapti ( yogurt corbasi ), sabah kahvaltida degisiklik olsun dedim French toast da yaptim ama yagli geldi yiyemedim, buyuk bir hevesle hazirlamistim halbu ki :)

Kahvalti hazirlarken lap topdan Turk tvsini aciyorum , yemekteyiz vardi bir kanalda, tartistiklari konu, zeytinyagli barbunyaya sarimsak koyulur mu, ben tum zeytinyaglilara koyarim hatta tum yemeklere,bir de hala devam ediyor mu bu program sasirdim :)

Mirzahan bugun arkadasinin abisinin futbol macina gidecek, annesi goturecek, saat altiya kadar yok, annenin oglusu buyuyunce kendine ait planlari oluyormus :)


Annenin de cikmasi lazim, Tr'e gidecek bir abla icin duzenlenen kahvaltiya gidecek vedalasip sonra baska bir arkadasa ugrayacak.

10 comments:

** ZEL ** said...

Çok yakışmış çooook :))
Güle güle kullan Şeymacım :)
Ben de kullanıyorum her yemekte sarımsak,kullanmaya çalışıyorum daha doğrusu :)
Tam bir şifa deposu..
Güle güle gelsin yolcumuz :)
Darısı başınıza..
Sevgilerimle canım..

Nilhan - Küçük Mucizem said...

SARMISAK YENMEZ Mİ? BENCE YAKIŞMADIĞI YEMEK YOKTUR. HELE DE WHITE ÇORBALARA. MMM NEFİS.

STICKERLAR İSE ÇOK ŞIK.

Limon çiçekleri said...

Çok şeker ve şık olmuşlar canım,güle güle kullan.Zevkine bayıldım.Sarmısak konusuna gelince seninle aynı fikirdeyim.Olmazsa olmaz!

Filiz said...

çok güzel olmuşlar, çok şık. sarımsak olmadan olurmuydu acaba? olmazdı :)

Deli Anne said...

Çok güzeller de Şeymam alttaki güzellik tüm güzellikleri silip süpürmüş.. :)

arzu said...

Seymacim, ben stickeri uzakdfan sevenlerden:)Aslihan'in odasina karman corman yapistirdik, onun istegi dogrultusunda, ondan mi bilmiyorum sevemedim sticker olayini hala:)

Buarada barbunyaya sarimsak konur, birde hafif dibi tutturulursa, sahane olur. Saka degil gercek, ozellikle yapiyorum. Harika oluyor:)

Bir Terazi Kizi... said...

Bencede cok hos fikir,güle güle zevkle kullan insallah,seviyorsan tabiki vazgecme veee her yemege sarimsaga bende kocaman bir EVET diyorum,hatta ben her artik her salataya minik minik bir tane ekliyorum:)) öptüm canim.

nohut oda said...

maalesef seyma devam edıyor o işkence:)
avızelerın harıka bende cok sevvıyorum ama tutuyorum kendımı:) sende tut:))

İkiz Annesi said...

Güle güle kullan canım ben beğendim:)
Ayrıca aynı fikirdeyiz sarımsaksız olmaz:))

Aygül said...

Seymacim yayla corbasinin adi bizdede beyaz corba. Ahrar pek seker oldu masallah.sarimsak cig cig bile yenir sifa niyetine