Sunday, October 9, 2011

Hos Bir Pazar Gunu

Bu hafta sonu icin planlarim vardi, yapamadik insallah baska bir sefere en kisa zamanda :), Manhattan'da Central park ve civarini gezdik vakit kisitliydi esimin aksam baska programi oldugu icin , yeni yerler kesfettik bu sefer, yeni tatlar denedik.


IMG_1166
Williams-Sonoma'ya ugradim, cok guzel seyler var , bunlara sahip olmak icin su an ki mutfagimin dort bes kati buyuk bir mutfaga ihtiyacim var :) Bu tencerelerin disi bakir, ici celik .

IMG_1165

Bu fiyatlar yukaridaki tencere ve setine ait.

IMG_1167


IMG_1169


IBM'in Think adli sergisi vardi, karsidan gorunen isiklar, asagi yukari azalip cogaliyor.

IMG_1171

Apple magazasinin onu burasi, insanlar Steve Jobs icin notlar birakmis her milleten vardi notlar, elmalarda isirilip birakilmis logoya itafen :)

seymaayna
Yuruduk, yorulduk, dinlendik, karsinizda fotograflari ceken sahis :)

IMG_1190

Gokyuzunde ucakla Last chance yaziliyordu, hangi marka icin oldugunu goremedim:)

waffle

Rasberry dondurmali waffle, begendik :)

Bu sene tursu yapmaya karar verdim, sorunum cam kavanoz nereden bulabilirim, Amerika'da yasayan arkadaslar, bildiginiz yerler varsa, paylasir misiniz benimle, simdiden cok tesekkurler.

10 comments:

Rana Eslem GULMEZ said...

ilk once seymacim circustan bir bidon tursu aliyosun)bitirince icini sen dolduruyosun))saka yapmadim ciddiyim)
3. avenu 80 de (orda otururken vardi yine orasi sanirim)tam kose lokanta malzemeleri satan bir dukkan vardi orda vardi o zamanlar..kolay gele...

New York'tan said...

:) Nevin abla da aynisini soyledi, illa hazir tursuyu al ye diyorsunuz yani :) ama dedigin yere bakarim insallah, thanks :)

ESMA ( esma_uysal@yahoo.com) said...

gece gece agzimin suyu akti bu waffle :((
Boston dan sevgiler

New York'tan said...

Merhaba Esma :) haklisin gece gece bakmamali :)

Deli Anne said...

Fotoğrafı çeken kişinin endamını seveyim:)

KızKardeş Derya said...

İçi çelik, dışı bakır tencereler ne kadar güzel ya :) Çeyizime koymak istedim valla.. Waffle hamuru kıtır kıtırmış Amerika'da öyle mi? orda okuyan bir arkadaşım,burdaki waffle hamurunun çok yumuşak olduğunu söyledi bana.. Neyse sevgiler canım :)Bu arada ne kadar formdasın sen öyle ne güzel..

** ZEL ** said...

Sizin pazarlar hep hoş gülüm :)
Bir pazar ben de çıkıp geleyim desem :)))

New York'tan said...

Mumine'cim hep gulumsetiyorsun beni :)

Derya'cim benim yedigim yumusakti ama bir yerde yedim, farklidir belki eyaletlerde :) Thanks :)

Zeliha'cim ne iyi olur beraber gezerdik :)

ARIFE TARIF GEREK said...

Resimler harika herzamanki gibi :)
Tursu kavanozunu ben Walmart ve Targetda gormustum, gerci benim gorduklerim recel kavanozu niyetine satiliyordu ama oldukca buyuk olmalarindan munasebet kavanozlari gorunce bunlara tursu kurulur anca demistim:)

a_y_s_e said...

eger cam kavanoz diyorsan hardware storelarda bulabilirsin. umm, sanirim mason jar diyorlar, uzerinde Ball yaziyor el yazisi gibi bir yaziyla...

Tam da mevsimi simdi. Bizim burada Ace Hardware var, orada gorup duruyorum.