Thursday, October 13, 2011

Icim disim Spider Man :)

spiderahrar2


Ahrar'in spiderman sevgisi cok fazla son gunlerde, her seyimiz ona baglaniyor, cok et yersem elimden pisik cikar ( ag demek Ahrar'ca:), cok sut icersem iyi hoplarim ziplarim gibi :) gittigimiz her yerde gozumuze carpiyor urunleri, her urununude yapmislar, Cadilar bayrami yaklastigi icin kostumlerde cikti piyasaya Abisinin vardi kostumu onu vermistim, ilk gun uzerinden cikarmadi oyle uyudu, gectigimiz haftalarda hava sicakligi artinca sakladik, iki kat giyiyordu evin icinde :) aklina geldikce soruyor nerede diye.



spider Ahrar


Hafta ici sali gunu haric her gun disardayim, sikayetci miyim hayir :) seviyorum yogunlugu evde oturmak bana gore degil, bu yogunluga Mirzahan'in programlarida eklendi, arkadaslari ile bulusuyorlar evlerde, genelde cuma gunu oluyor okul sonrasi , kimin evine gideceklerse onun annesi aliyor, iki ya da uc saat beraber vakit geciriyorlar sonra biz almaya gidiyoruz, evlerimiz yakin mesafe sayilir, buyudukce zevkleri, istekleri de degisti artti, su marka ayakkabilara da bakalim,su renk olsun gibi :)


Ailecek sinemaya gitme planimiz var Puss In Boots filmin adi , 28 ekimde vizyona giriyor ,animasyon , Mirzahan cok hevesli ailecek yapilacagi icin :)

Twiligt serisinin son filmi de kasimda geliyor, hic biri ilk kitabin yerini tutamaz, son kitabi zaten cok sevmemistim ilk baslar haric :)

Hava serinledi sayilir, evler daha soguk disariya gore, yapraklarin rengi degisiyor, bir kismi dokuldu sonbahar kendini hissetiriyor artik.

Hayirli cumalar olsun hepimize ..

7 comments:

LaMa said...

benim icim disim da prenses bacim!
hayirli cumalar:)

New York'tan said...

:)sanslisin Lama, ben severim prensesleri,happily ever after olaylarini :)

nohut oda said...

erkekler de örümcek sevdası kızlarda ise prenses cekıcez ne yapalım:)

Deli Anne said...

Hayırlı Cumalar olsun Şeymam:) Öperim o spider man'i..

Nilhan - Küçük Mucizem said...

Twilight serisini okumayan izlemeyen bir ben varım galiba. sarmadı gitti.

ailecek sinema süper fikir. biz henüz yapmadık.

bizim miniğin henüz tutkusu yok. bakalım bizi ne bekliyor.

hayırlı cumalar.

KızKardeş Derya said...

Hayırlı Cumalar.. Bu arada bu hayatta gördüğüm en tatlı Spiderman :) Evde oturmak bana göre de değil..

Sevgiler..

Kendimce said...

Çok güzel maaşallah