Friday, October 21, 2011

Krem Karamel tarifi ve Devami...

Uc gun once sabah kalkip bilgisayari acinca gordugumuz habere inanamadik, icimiz yandi verdigimiz sehitlere, haberleri izlemek yurek ister, o acili anneleri, esleri ,cocuklari gorunce... Hz. Allah Kahhar ismi ile kahretsin hepsini, O'na havale ediyorum...



Krem karamel'i severim ama kullanilan yumurta sayisindan dolayi disarda yemem, en az dortten basliyor sayi olarak. Bu tarifi denedim , uzun zaman oldu kesfedeli , epeydir yapmiyordum, dun yeniden yaptim, cok hafif bir tatli , aksam yemegi sonrasi rahatlikla tercih edilebilir.Fotograf makinesi getirip ayarlayana kadar catladi krem karamelim.

IMG_8475_picnik


IMG_8460_picnik

He turlu Man'ler kabulumuz, Spiderman, Ironman, Batman, superman, uzar gider bu liste.Bu bakis batmanin bakisiymis.



japan2

Gecen hafta open house idi Ny'da, halka kapali olan yerler iki gunlugune acilmisti, kardesim gezdi bize uymadi saat olarak, erken kapandigi icin gidemedik. O japonlarla ilgili muze gibi bir yere gitti, fotograflar oraya ait, diger yerlerde de fotograf makinesi kullandirmamislar.

japan1

japan



Haftasonunu en guzel sekilde gecirmemiz dilegiyle..

2 comments:

Deli Anne said...

hiii.. çok korktum Ahrar yahu:)

Newyork'tan said...

:) Ah Mumine'cim benim oglum man lerle yatip man lerle kalkiyor :)