Saturday, October 15, 2011

Seyma Occupy Wall street'den bildiriyor, Uyari cok fotografli bir post :)

Occupy wall street, Haberlerde gormus ve duymusunuzdur mutlaka, Amerika'da gelir dagiliminin bozulmasina karsi baslayan hareketi, Zuccati park'da insanlar toplanmis, ellerinde pankartlar, yazilar esliginde protesto ediyorlar, cok organizeler, asagida gordugunuz gibi calisma saatleri var, yemekleri orada hazirlaniyor, polisler kenarda bekliyor, eylemcilere karismiyorlar.Bir kismi orada yatiyor, yataklari, battaniyeleri de mevcut.

Eveeet haklilar eylemlerinde, Amerika'da zengin daha zenginlesiyor, fakir de fakirlesiyor, Issizlik yuksek, care olur umarim bu protestolar :)

IMG_0753

IMG_0751


Bu kalabaliga ben girmedim, esim cekti fotograflari ,beni yarim saat bekletti karsi caddede :)
IMG_0754

IMG_0761

IMG_0763

IMG_0766


IMG_0769

Yemekler hazirlaniyor,

IMG_0771
IMG_0772


IMG_1204

IMG_1205




IMG_1195

Ahrar uyudu, pek sarmadi protestolar :)


IMG_0767
IMG_0764

Bu yazi cok anlamli "Orta dogu'da olunca Arap bahari, Amerika'da olunca kirli Hippiler :))



IMG_0774


Protestolarin hedefi Wall Street, korunuyor polisler tarafindan :)

IMG_0778

O kadar yuruduk yorulduk, esimin israri ile portabella mantarli hamburger yedik, et yerine mantar vardi, degisik bir lezzetti, aslinda disarida yedigim yiyecekleri bloga koymayacaktim, disarida yiyince bazilarimizin aklina helal mi acaba sorusu geliyor sanirim, bu konu ile sorular soruluyor bazen ,biz dikkat ediyoruz arkadaslar , et ve tavuk zaten yemiyoruz, yedigimiz veggilerin, salatalarin da yagini, soruyoruz nerede pistiginide, helal daire icinde yeni tatlar denemeyi seviyoruz esim ozellikle :)


IMG_1212

Sagda tarafta aldigim macaronlar var , ne zamandir denemek istiyordum, cok guzellerdi :)


IMG_1215




IMG_1216

IMG_1220

Pier'i gezdik, yeni yuruyus yollari yapilmis, Ahrar helikopterlerin inip kalktigi yeri cok sevdi, yol boyu yuruduk sonra eve geldik.


IMG_1222

IMG_1219







Iyi pazarlar herkese :)

6 comments:

Rana Eslem GULMEZ said...

evet haklilar bizde bugun arkadaslarla konustuk dedimki onceden haftada bir gorurdum evsiz simdi her parka gidisimde 3 kisi falan yan yana yatiyorlar!
kendimden pay biciyim 7 yil once 100 dolar et tavuk kiyma ve diger tum mutfak malzemeleri meyve ve sebzeyi aliyorken simdi 100 dolor puuf diye ucuyor!)

Newyork'tan said...

Haklisin Emine, evsizler artti, genc olanlari ayri tutuyorum, Amerikan vatandasi hepsi, calismak yerine en alt iste bile olsa, dileniyorlar malesef, mutfak masraflari cocuklarla beraber epey yol kattetti bizde de :)

LEYLA'nın KAHVE DÜKKANI said...

ayy ya fotoğrflar çok güzel. eylemcilerin yanında olup fotoğrflamayı ben de çok isterdim :) makaronlara bayıldım o nasıl bir afiş öyle al beni ye diyor. şanslısın ;)

Kahve Dükkanı'ndan sevgiler Şeyma...

LaMa said...

yahu cocuklari nicin protestoya goturuyorsunuz, anarsist ruhlu mu olsunlar, bir de Ahrar'r sarmadi diye not dusmussun :) onlara katilip slogan mi ataydi :)
cdde pahalandi bu memleket ya.. benzine alistik da, yiyecekler de artiyor..eskisi gibi indirimler,cuuzuklar yok sanki...
Sozun ozu, halimize sukur...

New York'tan said...

Leyla'cim hareketli bir gosteri Leyla'cim action coktu :)

Macaronlar harikaydi :)


Lama'cim zaten sarmadi Ahrar'i , bizde merak ettik aslinda esim merak etti :)

oyle sukur halimize ..

neval said...

çoğu ülkenin ortak derdi ;zenginin pastadan daha fazla pay kapması.
ahh makaron bahsine hiç girmeyim,çıkamam yoksa