Tuesday, October 11, 2011

Yine Yeniden Kahvalti Daveti

Masa basi hos sohbetlerin yapildigi bir kahvaltiya ev sahipligi yaptim bugun :)


IMG_8370_picnik

salad

Patates salatasini uzun zamandir kalipta yapmiyordum, tupperimi kullanmis oldum bu vesile ile, ust kattaki yesilliklerin icine kereviz rendeledim, begenildi tadi.


mozarella

Uzumlu mozarella tabagi


rafaello1

Rafaellonun ev yapimi hali, evdekiler cok seviyor bu lezzeti :)

IMG_8378_picnik

Elmalari kabuk tarcin ilave ettigim suda pisirdim,tepsiye yaydim, uzerine hazir keskulu ilave ettim bol ceviz ile, benim cok sevdigim bir tatli oldu.


IMG_8376

Bu yeni denedigim bir tarif, cok hafif, degisik bir lezzet, iki renkli cezerye, evde findik olmadigi icin kullanmadim , tarif buradan .


IMG_8372_picnik


Evdeki yardimcim :)

IMG_8381_picnik

Arkadasimdan gelen guller, baska bir hediyesi de var O bana kalsin :)

Misafir agirlamayi, hazirlik yapmayi cok seviyorum :)

14 comments:

LaMa said...

yien dokturmussun ya kiskandim :( :)
ben de bugun uzun sureden sonra gunduz toplantisina katildim, mamalari da goturdum ama yien de su an gorduklerimi kis-kan-dim:)

New York'tan said...

Lama'cim insallah bir gun misafirim olursun,senin icinde yaparim hepsinden :)

nohut oda said...

hersey harıka göz,k,yor elıne saglık ahrar da gormeyelı ne kadar büyümüş geldi bana..

** ZEL ** said...

MaşAllah Şeymacım,herşey harika yine..
Ellerine,emeğine sağlık..
Yardımcının da payı olsa gerek tüm gu güzelliklerde:)
Pek tatlı maşAllah..
Güllerin de pek hoş :)
Ne zarifmiş arkadaşın..:)
Rabbim dostluğunuzu daim eylesin..

Şehrinaz said...

sofranız ve yaptıklarınız çok güzel görünüyorlar ellerinize sağlık...


bende yeni bir blog kurdum sizide oraya beklerim sevgiler.. http://reyhankokulu.blogspot.com/

Deli Anne said...

Tam diyecektim;Şeymam ne ara bunca özenle yaptın bunları, bunca itina, ihtimam, ki, son cümleni okudum. İçinde çok büyük bir heves ve ışık var sanırım hem misafir ağırlamaya hem de hazırlığa.. Ne mutlu, ne mutlu..

Herşey ne kadar estetik, kendin gibi:) Maşallah, maşallah..

Küçük yardımcıyı da severim:)

yaruze... said...

Ne şık,ne iştah açıçı bir sofra,ellerinize sağlık.Hepsi nefis görünüyor.
ee böyle yakışıklı bir yardımcı olunca,lezzetlerden şüphe etmeye gerek yok kanımca...
Selamlar.

New York'tan said...

Gulcan'cim tesekkurler, yazdan beri boyu uzadi :)

Zeliha'cim sagolasin, yardimcim daha cok sofra duzenini degistirmekle mesguldu :) Amin insallah.

Sehrinaz hayirli olsun :)


Mumine'cim dogru soylemisin, seviyorum hazirlik yapmayi, ozenmeyi :) insallah bir gun ayni sofrada bulusuruz :)

Yaruze, cok tesskkurler

Hayat Cafe said...

Harika bir masa ve çok güzel fotoğraflar..
Ellerine sağlık.
Ayrıca tarifimide görmek beni çok mutlu etti..
Sevgiler.

LEYLA'nın KAHVE DÜKKANI said...

ya Şeyyymaa gözüm döndü delircem şimmdi :) nefis olmuşlar yahu bayıldım. Ellerine sağlık.

Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

KızKardeş Derya said...

Ben de misafir olmak istiyorum sana :) He bide evdeki küçük yardımcını sevmek istiyorum çok yakışıklı !

Sevgiler canım..

sevilay said...

harika bir sofra olmuş canım.Sevgiyle hazırlandığından olsa gerek:)afiyet olsun.

İkiz Annesi said...

Bende bayılıyorum misafir ağırlamaya keşke hep gelseler.
Ellerine sağlık herbiri çok güzel görünüyor canım.Ahrar kuzuya kocaman öpücükler:)

banurose said...

guzel bir sofra eline saglik..