Tuesday, November 29, 2011

Ahrar'ca Haller

Bu ps3 olmasa bu yagmurlu havalarda nasil oyalacagim cocuklarimi :)

IMG_1582


IMG_1593

Abiden ne gorursek yapmaya calisiyoruz,, e beceriyorda hani :)) ( spiderman kostumune gulmeyin, o Ahrar'a yapisik artik :)

IMG_1598

Bugun Ahrar'in annesi kendini temizlige verdi nasil bir ask ve sevkle hem de, yorulmasaydi dolap iclerinede girisecekti ama ona takati kalmadi , son kalan enerjisini ogluslarina pizza yaparak harcadi.

Ehli keyf bu oglum benim, gece bizim yanimiza geliyor uyaninca, sokuluyor yanima ama nasil yakin ,donemiyorum uykumda , sikayetci olmam lazim ama olamiyorum ,seni cok seviyorum diye soyleniyor uyku arasinda gerci hic eksik olmaz dilinde Ahrar'in ..

IMG_1602

annesi temizlik yaparken kendi kendine oynadi, sonra baktim uzanmis koltuga daldi gitti ..( evde sIk kostum degistirir Ahrar, asker olur, spiderman, star wars..)


IMG_1604

Basinda kaski ,ayaginda yagmur botlari ile yagan yagmurun altinda oynadi bir sure :)

Ahrar

Ben bu yanaklari yerim de yerim:))

16 comments:

yastuf said...

Ayy altta ki yaziyi gormeden bir gulus olustu yuzumde spiderman'li kostumunden dolayi:))
son resmi cok seker masaallah..

Filiz said...

şeymacım, düşünsene birde onlara aldığın o kostümlerle hiç ilgilenmediklerini, bir iki bakıp atsalardı kenara, ben üstlerine yapışmasını çok seviyorum, hakkını verene kadar kullansınlar :) çokta tatlı olmuşlar, ben sana iki erkek çoçukla kolaylıklar diliyorum ama senin yakışıklılar annelerini üzmeyenlerden gibi görünüyorlar :)son fotoğrafı bende çok beğendim :)

İlknur said...

Huzurun, mutluluğunuz daim olsun inşallah. Öpün yakışıklıyı benim için.

Sevgiler...

Red Riding Hood said...

Bu çocuk insanı öldürür :)sabah sabah güldürdü beni o haller ne miniğim ? :))) Tey Allaaım,çocuk olmak varmış valla :D

Deli Anne said...

tatlı bu çocuk yahu:) yok daha ötesi.. öperim o yanakları da, o yanakların sahibinin çalışkan annesini de:)

Aslı said...

Ya nolur onu benim için öpermisiniz? :) maşallah öyle tatlıki. Birde o kostümler çok yakışıyor ona, yatarkenki fotosuna bayıldım :)

yaruze... said...

oyyy çok şeker sizin bu oğlanlar maşallahhh.Tam kara yağızlar,Allah nazarlardan esirgesin...

esra yerebakan said...

maşallah bu yakışıklılara ... hiç büyümeseler keşke böyle mıncıklanacak kıvamda kalsalar hep...Rabbim huzur ve mutluluğunuzu hiç bozmasın...

ESMA ( esma_uysal@yahoo.com) said...

masallah seyma cim rabbim nazardan korusun, o gece uyur uyanik arasi soyledikleri sozler yokmu insani hakikaten doyuruyor sevgiye degilmi...gecende ogluma dedimki oglum sen benim hep kuzum olacaksin bil olurmu seni her zaman coook sevdigimi unutma ne olursa olsun olurmu dedigimde verdigi cevaba bakarmisiniz. - Anne bende seni coook seviyorum ama evlenince askim olunca soyleyemem esime derken duyarsan en cok seni seviyrm derken duyarsan senle aramizda parola yapalim tamammi goz kirpcam sende anlaki anne seni daha cok seviyorum tamammi dedi bende dedim ama niye o da uzulmesin anne ben seni cunku daha coook sevecem ok?

dilek said...

maşallah maşallah maşallah....41 kere maşallah...çook tatlı çok:)

birtutamkekik said...

kıyamam yaa:)
nasılda şeker o yanacıklar maşallah:)
kırk bin kere hemde...
:))
dolu dolu bi gün olmuş...
gönlüne sağlık hamarat annemm benim..
sevgilerimle...
:)

hilal said...

maşaAllah Allahu Teala sıkıntılarını göstermesin inş. sevgiler

deren said...

maşallah şeyma allah nazarlardan esirgesin,benim kız da sürekli kıyafet değiştirir gelin olur,okul önlüğü giyer,dansa gider kendince...ne güzel dünyaları var aslında:))

sevilay said...

ahrarcım çok tatlısın maşallah.Tam yemelik yanaklar:)

New York'tan said...

Yasemin bizim evdeki halimiz o :))

Filiz'cim bunlar abinin aslinda o bu kadar heveslidegildi giymeye :))

Ilknur cok tesekkurler :)

RRH kesinlikle :)

Bende seni deliannem :)

Thanks Asli :)

Amin yaruze hepimizin cocugunu insallah.

Esma'cim cok guldum canim ya simdiden dusunmustun her seyi ese de kiyamiyor anne ye de :))

dilek'cim sagolasin :)

bir tutamkekik tesekurler :))
Hilal'cim amin .

Deren seviyor demek ki cocuklar ust bast cikartmayi :)

sevilay'cim tesekkurler :)

özge bayrak said...

ben de birazcık yesem o yanaklardan. maşallah çok tatlı birşey.
fotoğraflarazaten bayılıyorum.