Monday, November 7, 2011

Bayram birinci ve ikinci gun :)

IMG_0149


Ogluslar bayram namazina gitmeden once, Ahrar ilk defa bu sene gitti :)

IMG_0153

Gelsin paralar alinsin Wii :)

IMG_0181

Bayramin ilk gunu kahvaltidan sonra ziyaretlerimizi yaptik aksama eve geldik, ertesi gun gelecek olan misafirlerim icin hazirlik yaptim.Corek otlu -pul biberli kapli tereyaglarini denedim, sIk oldular .


IMG_0176

Bu aralar favorim uzumlu mozarellalar ,kokulu uzum bulmus bu defa babamiz.


IMG_1260

Sabah misafirlerimizi agirladik , bu sene burada da kurban kestirdik, Mirzahan cok merak ediyordu , sabah babasiyla gitti gormeye, aksam uzeride mailecek sinemaya gittik, Mirzahan'in istegi uzerine Puss in Boots'a , 3d filmdi , Ahrar'in ilk sinema deneyimi, iceri girerken karanlik holden geciliyor korktu sasirdi , cok az kisi vardi sansimiza, gozlukleri taktik, filmi izlemeye basldik, karakterler uzerimize geliyor gibi olunca Ahrar ellerini bacaklarini geri cekmeye basladi, sonradan alisti ama o halini gormeniz lazimdi cok komikti :)

IMG_0188


Bayram geldi ya isiklandirdik balkonumuzu :))


Biz ziyaretleri bitirdik yarin okullar tatil, planlar yapiyoruz simdi :) sizlere iyi gezmeler olsun.

10 comments:

*Selinka** said...

beyler cok yakışıklı maşallah şeymam:)))
bizimkiler okula gidiyorlar sadece pazargünü kaldılar,
ellerine saglık herşey cok güzel görünüyor:))))
bende misafirlerle ugaraşıyorum sevgilerimle öpüyorum canım:))))

Deli Anne said...

Hepinize maşallah Şeymam.. çocuklar misler gibi olmuşlar, bol bol harçlık toplamışlar.. ohhh..

Selim de bu sene anladı harçlığı.. kim verse cebine atıyor..ooo bissürü param oldu diyor sevinçle:)

Öperim sizleri..

neval said...

güzel planlar :)

Limon çiçekleri said...

Ooooo çok can yakacak bu delikanlılar Şeymacığım:)İkramların beni büyüledi ama en çokta balkonu ışıklandırman olayına bayıldım:)Ne güzel fikir:)İyi,mutlu bayramlar..

Rana Eslem GULMEZ said...

Balkon super olmus!
Ahrar gec kalmis hasan talha bu yil gitti bayram namazina) boras tedirgin oldum ama durmus guzel)

Aslı said...

Ogullarınız çok yakışıklı maşallah :) çokta şık olmuşlar.

İkramlar çok güzel ve bizde keşke bayram geldi diye süslesek böyle evlerimizi..Çok güzel..

büşra said...

oh oh bayram çocuklara zaten :)

Nihan said...

tatlılarım benim...maşallah...Emre eksik orada..:))gömlek ve kıravatıyla.:))

Taze Anne said...

Ya ama bu ikili coookk yakisikli :)

yaruze... said...

Yağız delikanlılara maşaallah diyorum ilk evvela.
Kalpli tereyağlarına bende bayıldım.Ne güzel sofralarla misafirler ağırlıyorsunuz,süper.
Balkonun ışıkları sahiden çok hoş.
Her gününüz ışıl ışıl geçsin inşaallah...