Thursday, November 24, 2011

Biraz Bizden ve Hicri yeni yilinizi kutlarim :)

Sukran gunu nedeniyle persembe ve cuma gunu tatil okullar, bana bugun cumartesi gibi geliyor herkes evde olunca, ailelerin toplandigi, hindinin pistigi gun bugun, dini bayram degil , Amerikalilarin herkesin kutlamasini istedigi bir gun bugun :)

Yarinda meshur kara cuma, black friday, indirimlerin gece basladigi , insanlarin magazalarin onunde kamp kurdugu , cilginca Xmas icin alisveris yaptigi gun, deger mi diye sorarsaniz hayir diyecegim, iki kere gittim , insan selinin icinde alisveris yapmak imkansiz, sirada beklemek iskence elli dolar fazla veririm ama rahat alisveris yaparim diyorsaniz is bitmistir :) olan indirim elektronik indirimlerde oluyor yoksa diger urunler zaten yarindan itibaren indirimde , ayni urunu haftaya gidip ayni fiyata alabilirsiniz giyecek icin soyluyorum kisacasi bitmiyor raflardaki urunler bitince yerine yenisi ekleniyor :))

Bugun Manhattan'a gectik, Brooklyn koprusunde yuruduk,China town ve little Italy civarlarini gezdik. Hava guzeldi tadini cikardik cocuklarla.



IMG_0623

Erkek cocugu duz yolda yurur mu hic :)

IMG_0625

IMG_0640

IMG_0643

Mahkemelerin goruldugu bina.

IMG_0650

Tutuk evi .

IMG_0653

Balkon ilginc geldi bana :)


IMG_0655

Usenmemis suslemis telleri :)

IMG_0652

China Town'a bakis

IMG_0656


Yorulduktan sonra Pizza molasi, aslinda Turk restoranina ugradik borek yemek icin ama kapaliydi, cok yazik oldu kaybettin bizim gibi musteriyi :))

IMG_0619

Subway'de bizim halimiz:), Mirzahan bayram harcliklariyla aldigi kindle fire ile Ahrar'da iphone la oynuyor :) Kindle fire cok guzel bir urun ,cok begendik, evde uc tane bilgisayar var ama yetmiyor bize, Kindle fire ile kitap okumanin yani sira internete girebiliyorsunuz, cocuklar icin oyunlar, video ve sinema izlemek mevcut, ozellikle amazon prime uyeliginiz varsa lending kutuphanesinden bedava kitap ve oyun yukleyebiliyorsunuz.iki tane indirdik kitap biri benim icin digeri Mirzahan icin. Tavsiye ediyorum kindle alacaksaniz fire olanini tercih edin :))

IMG_1119_picnik

Ranzamiz kuruldu,odamiz genisledi, ferahladi ..

kitaplik


Mirzahan'in kitapligini degistirdik daha buyuk ve genis olani ile, artik kitaplari sigmiyordu .

IMG_1120_picnik

Kalemleri organize ettik, her sey derli toplu oldu odada,ferahladim bende :)


Cumartesi gunu hicri yilbasimiz, simdiden kutluyorum hicri yeni yilinizi, ben cocuklara hediye alacagim ,evinizi susleyebilir,pasta yapip onlarla kutlayabilirsiniz ben oyle yapicam insallah :))

Fazilet takviminin arkasinda yaziyor yapilacak ibadetler ..





14 comments:

sevilay said...

bizimde odaları değiştirmemiz gerekiyor.Malum sevde hanım büyüyor ablanın yanına geçecek bir süre sonra.Ama bekleyeceğim sanırım.Odanız güzel olmuş.Herşey derli toplu olunca insan rahatlıyor:)
Sİzinde hicri yılbaşınız kutlu olsun.Bizde kutlamak istiyoruz.Bakalım yarın için birşeyler yapacağız:))

iffetin günlüğü said...

seninde hicri yılbaşın kutlu olsun..

nohut oda said...

aslında bizde bugünü şenliklerle kutlasak cocuklarımız önemini anlasa diğer günlere takılmasa

Newyork'tan said...

Sevilay'cim artik genc odamiz oldu, kirmizi beyaz :)

Iffet'cim seninde kutlu olsun.

Bence de olmali Gulcan'cim,biz evlerde baslasak yayilir her yere diye dusunuyorum artik zaman bunu gerektiriyor ..

Filiz said...

bende yarının özel olmasını istiyorum, yabancıların bloglarında cadılar bayramını haftalarca konu ettiklerini nasıl hazırlandıklarını görüyoruz, yılbaşı ve noel içinde aynı şekilde özeniyorlar, bizde ne var hiç en güzel bayramlarımızı bile iki el öpüp bitiriyoruz. Aslında bloglar arasında bizde yapsak bayramlardan önce kartlar hazırlansa çoçuklar onları postalasa, başkalarından kartlar beklese, bloglar özel günlerimize daha çok özen gösterse, hicri yılbaşımızı daha güzel kutlasak :(( bende yarın birşeyler planlıyorum. kitaplık çok güzel, odalarında hep mutlu olsunlar, sizinde hicri yılbaşınız kutlu olsun.

marifet ellerimizde said...

canım ne zamandır grayamadım cok yogun bırazda zor gunler gecırdım....ozlemısım guzel fotoları...iç açan blogunu....guzel meleklerını opuyorum .allaha emanet

arzu said...

Ranza ve kitapligi gule gule kullansin cocuklar..Brooklyn Bridge de yurumek harika ya, koca 5 sene sadece bir kere yurudugume hayiflandim:)Bu cocuklarin hic bir cesidinde duz yolda yurume kavrami yok gibi, Aslihan evde kapillara tirmaniyor, disarida hopluyor:)Hatirlatmasan inan aklimda yoktu yilbasi, yarin cocuklara hediye almali. Seninde kutlu mutllu olsun yillbasin..Opuyorum, saglicakla!

Newyork'tan said...

Filiz'cim insalah bizler yayicaz bu ozel gunleri :)

M.e. Tesekkurler :)

Arzu'cum biz her mevsim yuruyoruz galiba dusundumde simdi :))

Red Riding Hood said...

Yine İkea'ya gidilmiş sanırım gençler için :) Eee odayı görseydik şöyle bi merak ettik.

Newyork'tan said...

Evvet :))insallah bir iki eksik var onlarida tamamlayip koyarim .

dilek said...

seninde hicri yılbaşın kutlu olsun ...ve mirzahan ve ahrar'ın fotoğrafına bayıldım ..maşallah maşallah:)

Kiraz Çekirdeği said...

Resimlere bayıldım size de sağlık dolu mutlu yıllar dilerim... Sevgilerimle.

New York'tan said...

Sagolasin Dilek'cim :))


Amin Kiraz cekirdegi, cok tesekkurler.

özge bayrak said...

fotoğraflar çok güzel, gitmiş kadar olacağım sayenizde... oğlanlar zaten ayrı bir şekerleme ikisi de. teşekkürler.

sevgiler