Wednesday, November 2, 2011

Havuclu Kek Yaptim Bugun, Evimde Savas Cikmis Ben Yokken :)

IMG_9634


IMG_9651

Begendigim siteleri kaydediyorum bazen kardesimin bilgisayarina bazen de esimin bilgisayarina, bugun kek yapmak istedim kisitli vakitte, 1 saat icinde yapmam gerekiyordu, hemen baktim ne yapabilirim diye,havuclu kek de karar verdim evdeki havuclarin coklugunu gorunce.Tarifi kendime gore degistirdim.Isin sirri havuclarin bol olmasi, cok lezzetli bir kek oldu, evdekilerden tam not aldi, hatta bir kac dilim kaldi ,deneyin derim :)

3 su bardagi rendelenmis havuc, rendenin iri tarafi ile

1,5 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
1 çay kaşığı tuz
2 tatlı kaşığı tarçın
3 yumurta
portakal rendesi
1 su bardağı toz şeker( ben hep 1 su bardagi yapiyorum, keklerde cok sekeri sevmiyorum)
yarim su bardağı sıvıyağ
1 su bardağı ceviz


Yumurta ve sekeri cirpiyoruz, yagi ilave ediyoruz , karisitiriyoruz sonra kuru malzemeleri ekliyoruz , cirpiyoruz,en son ceviz ve havuclari ekleyip karistiriyoruz. 180 derecede onceden isittigimiz firinda 40 dakika pisiriyoruz, ben yarim saat sonra kontrol ediyorum, herkesin firin ayari farkli.Havucdan dolayi nemli bir kek, ben dinlendirmeden hemen cektim fotografini :)


IMG_9656

Bugun sabah 10 da evden ciktim 2 de geldim sonra 4 de tekrar ciktim Krese yardima gittim yediye dogru geldim, geldigimde ev savastan cikmis gibiydi, bir saat toplamakla ugrastim, Ahrar hala ogle uykusu uyuyor, dayanamiyor ama bu gec saatlerde oluyor ikindi vaktine yakin uyuyunca aksam uykusu on bire kadar sarkiyor, uyutmamaya calisiyorum evdeysem, su an saat dokuz uyudu kaldi koltukta evde bir sessizlik sormayin, Mirzahan'da odasinda uyuyacak simdi, bugunun yorgunlugunu bu sessizlikle gecirmek istiyorum :)

IMG_9655

Buzdolabinin uzerinde Mirzahan'in kuculmus yagmur botu vardi, nasil geldi oraya acaba(bu bot abiye aitti, sakladik seneye giyer sanirim Ahrar, evin icinde simdilik giyiyor ama buyuk :)

IMG_9657

Mirzahan'a odalari cekip bloga koyucam dedim, benim yatagimi cekme sonra ben oldugumu anlarlar dedi :) kitaplari varmis yatagin uzerinde o yuzden :) siz Ahrar'in yatagi farzedin, daginiklik O'na aitmis gibi olsun :)


Usenmeden cektim fotograflari,size evimin daginikligini da gostermis oldum :)

20 comments:

Nihan said...

artık bu tariflerin facebookda bir sayfası olsun diyorum..duyurulur:))Şeymacım ben de evi günde 30 kez topluyorum..banamısın demiyor:))çocuklu ev halleri

** ZEL ** said...

:)) Dağınık halini de çok güzel resimlemişsin Şeymacım :)
Nedense gözüme hiç de fena gözükmedi,hele dolabın üzerindeki bot :)
Baya estetik duruyor esasen :)
Kekin çok güzel olmuş canım,bende de bolca havuç var ve yarın annemlere gidicez,onları yapıp götürmek hiç fena fikir değil aslında:)
Hayırlı günler diliyorum..
Bayramını da şimdiden kutluyorum..
Dua ve muhabbetle..

birtutamkekik said...

:)))bott olayına çokk güldümmm:)))
hakikatenn yaa,nasıl çıkmış ki o orayaa:))
klasik çocuklu ew halleri canım:)
hiiiçç can sımaya değmeyen türden...
canları sağğ olsun da siz toplayın onlar dağıtsın,ve uzunca yıllar bu böyle sürüp gitsinn inşallahh:)
kek muhteşemm olmuşş:)
ellerinize sağlık...
sevgilerimle...
:))

Deli Anne said...

Gene de çok dağılmamış be Şeymam.. bizim evde çocuklar nispeten derli toplu da en büyük çocuğa (ilter) hiçbir şey fayda etmiyor. Nasıl bilmem ama bir sattte evi talan edebiliyor.. Yurt dışına gittiğinde 15 günde ev kirlenmiyor nerdeyse gerçekten:)

Anonymous said...

2 cocukla bu ev gayet normal,ben tek basima kaliyorum birde beni gorsen Seyma'cim :)) Kolay gelsin.
redridinghood

*Selinka** said...

hafta sonları bizim evde böyle oluyor,ama bugünde böyle şeymacım büyükler sactı:))))
ya gercekten nasıl beceriyorlar külotlu corapların icinden arabalar tencerelerin icinde coraplar nasıl cıkar dememek elde degil:))))
genede toplu şeymacım bizm evde fasulye nohutda ekiyor benimki:))))) kücük olan
hatda meyve suyu banyoları masa ve halılarda :)))) ay canım benim kolay gelsin bize erkek cocuk annelerine müminecim maşallah sana:)))) sevgilerimle:)))))

LaMa said...

buzdolabi bildigimiz buyuk boy buzdolabi mi, yoksa kucuk boy olanlardan mi? cocuklari bu konuda ulkemize madalya kazandirak icin , gulle/ok atma filan gibi spora yazdirmalisin hemen!
bu arada baslikda hacuk okuyunca, degisikbir sey denemis seyma diye dusunmustum :)

New York'tan said...

Nihan'cim haklisin bizde asil abimiz geldikten sonra dagiliyor ev :)

Zeliha'cim tesekkurler, sana da hayirli bayramlar :)

Bir tutam kekik amin :) eve girdim ilk gozume bot carpti zaten :)

Mumine'cim benim esim cok duzenli derli topludur elhamdulillah :) cocuklarda ben yokken iyi dagitiyor evde :)

Erkek cocuklari sanirim selinka'cim daha bir hareketli :)

Lama'cim buyuk buzdolabim,orada bir sepet var icinde junklarimiz var biskuvi,seker falan, sanirim elinde bot varken onlardan almak istedi, botuda koydu junklari alirken :)

Bu tarifi denememistim , havuc cok fazla icinde benim denediklerim 1 su bardagi falandi yeni tarif yani benim icin :))

esra yerebakan said...

ellerine sağlık kek nefis görünüyor ilk fırsatta denicem bu arada buzdolabının üzerindeki bota çok güldüm büyüsünler gösterirsin inşallah neler çektim in ispatı olur:)

LaMa said...

senin kafan karisik anlasildi (malum svastan ciktin) ayol hacuk diyorum hacuk, havuc degil :)))
bakiniz baslik :)

Newyork'tan said...

Ilahi Lama, ben hacuku havuc yerine yazdigini dusundum, degisik bir havuclu kek denedigimi zannettigini dusundum :)cok ince dusunmusum dimi :)))

sevilay said...

havuçlu kek vazgeçilmez tarifim.Çok lezzetli oluyor.Afiyet olsun size.

Rana Eslem GULMEZ said...

Pazar gunu okuldan gelince benim evde ole oluyor.. Bide esim cocuk bakiyorum diyor bende evet yalnızca! Cocuk bakıyor diyorum))
Seyma tarifleri bir baslik altina alsan? Gecen bir tarif bakicaktim senden bulamadim( ellerine saglik eminim guzeldir

Swotpisces said...

kek süper görünüyor, çok severim kekleri neyli olursa olsun... :)

newyork'tan said...

:) Emine baktigina sukur diyelim o zaman.
Aslinda yapmam lazim ama unutuyorum hangi tarifti ben sana yardimci olayim.

Swotpisces thanks :)

LaMa said...

anlamam ben, hacuklu tarif isterim! cok degisik olmasina gerek yok, hacuklu olsun yeter.
havuclu istersem de bunu denerim, (Zeyenp yer mi acaba ?)

Newyork'tan said...

:)) yer bence, Mirzahan normalde havuc yeme ama keki yiyiyor, Ahrar farketmez tatli olsunda ne olursa olsun :)

deren said...

kimse demese biz onu havuç diye okumuştuk zaten:))

ellerine sağlık şeyma,dağıtma konusunda ben kız çocuk üzerine tanımam!!! o kıyafetler,bebekler,yüz milyon kere saklanmış ama yine bulunmuş makyaj malzemeleri,daha neler neler...

Şehrinaz said...

her evde yaşanıyor böyle dağınıklık bide işin ucunu bırakırsak yandık o zaman:)) kekinizde çok lezzetli görünüyor ellerinize sağlık sevgiler...

Aygül said...

şeymacım kek süper ellerine sağlık. sen bu eve dağınık mı diyorsun:))) ben çeksem blog alemine madara olurum valla:))))