Sunday, November 20, 2011

Kedidili ile Kolay Cheesecake tarifi ve Meksika salatasinin degisik sunumu

Dun aksam uzun zamandir misafir etmek istedigim arkadaslar vardi, toplamda uc aile ve alti erkek cocugundan olusan bir guruptuk :) Bu bitmek bilmeyen kis aksamlarindan birini zevkli muhabbetli bir sekilde gecirdim :)

IMG_1113

Bu kedidili ile yapilan kolay cheecake tarifini ilk defa denedim, aslinda ilk kez denedigim bir tarifi misafire yapmak riskli ama iyi ki yapmisim dedigim bir lezzet oldu, inanilmaz hafif, yedikce yiyesi geliyor insanin, kesinlikle deneyin diyorum :)


Tarif Binbircesni'den, kendime gore azicik degisiklik yaptim.

1 PaketKedidili
1 Su Bardağı Süt
1 Paket (200 gr.) Labne Peyniri
1 Paket Limonlu Jöle
1 Adet Limonun Suyu ve incecik rendelenmiş kabuğu (evde limonum bitmisti, mandalina kullandim,eksiydi mandalinalarim)
1 Kutu Krem Şanti (içinde 2 adet şanti paketi olanlardan) (kucuk kutularda olan Coolwhip kullandim)
1 Su Bardağı Süt
yapılışı;


Joleyi tarife gore haziladim, oda sicakligina gelmesini bekledim, Turk krem santisi kullanacaksaniz , iki paketi bir bardak sut ile cirpiyorsunuz, ben hazir krem santi yani Coolwhip kullandim.Joleyi, krem santiyi, labneyi, mandalina suyunu, ve rendesini bir kapta karistirdim.
Kedidillerini sute degdirdim :) ( kedillerini sutun icine batirip cikarmiyorum, cok sut emiyor yoksa ) borcama kedilillerini yerlestirdim uzerine karisimi doktum, bir gece dolapta bekledi, ertesi gun uzerine pie fillinglerde kullanilan, cherry sos doktum, hazir cilek sos, meyve sosu, evde yapacagimiz her turlu sosu kullanabiliriz.

PS. Arkadaslar beyaz olan kisimda limonlu jole kullaniyoruz, uzerindeki visneli sos hazir, burada pie lar icin satilan hazir soslar var ondan kullandim , koymak zorunda degilsiniz, isterseniz Tr'de satilan meyveli soslardan kullanabilirsiniz, anlasilmistir insallah simdi :)

meksika  salatasi

Meksika salatasinin icine avakado ve nar eksisi ekledim, alttaki cipsi markette gezerken, Meksika'lilarin urunlerinin satildigi bolumunde gormustum, ilerde bir yerde kullanirim diye almistim o zaman :) meksika salatasini cips uzerinde servis yaptim, fena olmadi hani :))

Bugun hava guzel olacakmis, disari atmak istiyorum kendimi :) esimin bana kullandigi kelime bu, ben ne zaman disari planlari yapsam, bana oyle diyor :)) , yarindan itibaren yogun bir hafta var onumuzde ,bugun gezelim istiyorum, sizler gezme isini bitirip eve donmusunuzdur , bizde yeni basliyor gun :))

16 comments:

Nihan said...

ellerine sağlık..burada saat 16.30...biz günü tamamlıyoruz artık..

Mutfak Havlusu said...

Tam da mandalina mevsimindeyken bende sizin gibi mandalinalımı denesem acaba,ellerinize sağlık teşekkürler.

New York'tan said...

Nihan'cim bizde kahvalti yapicaz birazdan :))


Mutfak havlusu kesinlikle dene diyorum , pisman olmazsin :)

Deli Anne said...

Şeymam, eli öpülesi kadınsın:) Ne mutlu çocuklarına, eşine, etrafındaki insanlara.. Bu zamanda öyle az ki, misafir seven, canı gönülden ağırlamak isteyen, sen herşeye rağmen bayılarak girişiryorsun bu işlere.. Ne mutlu ve maşallah:)

Hakkındır at kendini dışarılara tabi ayrıca canım:)

New York'tan said...

Mumine'cim utandirdin beni,bak kizardi yanaklarim :)

Swotpisces said...

elinize sağlık, pek güzel görünüyor her ikisi de. :)

ARIFE TARIF GEREK said...

Harika duruyor ellerine saglik, en yakin zamanda denemeyi hatta blogumda bile yer vermeyi isterim :))
Selamlar

nohut oda said...

şimdi pastaya hem limonlu jöle hemde meyveli sosmu kullanıyoruz anlamadım ben tam olarak

Filiz said...

ellerine sağlık nefis görünüyor, pastada limonlu jöle kullanmışsın ama renk kırmızı? bende tam anlayamadım galiba :)

Şehrinaz said...

ikiside çok güzel görünüyor:) ellerinize sağlık...

kiymetligunler said...

Ellerine saglik Seymacim, lohusa olarak bol tatli yemem gerekiyor, lezzetli tarif icin tsk:)
Havalar guzelken tadini cikar, Zeyd efendi beni eve bagladi:(

Nehir İda said...

Senin dinginliğin, hamaratlığın her zaman çok hoşuma gidiyor

New York'tan said...

Gulcan ve Filiz, limonlu jole beyaz kisimda kullaniliyor, kirmizi olan kisim hazir sos, anlasilmistir insallah .

pinar said...

Masallah ya coook guzeller ellerine saglik:)

deren said...

mmmm,o nasıl bir sos görüntüsüdür mest etti beni!!!

Binbirçeşni said...

ellerınıze saglık..biraz geç bir yorum oldu kusura bakmayın ama çok yogunum:(( sevgılerımle..