Friday, November 4, 2011

Kurban Bayramimiz Kutlu Mutlu Olsun :)

Camide kreste cocuklar ve anneleri ile bayrami kutladik bugun, en suslu kiyafetlerini giymis hepsi cok cicilerdi :)


IMG_0018

Birbirlerine tebrik karti verdiler, ogretmenlerinin fikriydi, hepsinin kucuk kutusu vardi icine koydular kartlari , yaklasik 20 tane kart aldi bir ogrenci :) kimisi kendi eli ile yazmis, kimisi suslemis ,tam bayram havasiydi.


IMG_0016


Ahrar'in kartlari bunlarda ...






IMG_9997


Siniflarin disini boyle susledim, Inciminci'de gormustum, koyunlari cocuklar boyadi , kesip yapistirdik :)


IMG_9989


Bu da bizim evin dis kapisi, Ahrar boyadi kuzulari :) Cocuklara yabanci ulkede bayramimizi yasatmak icin onlarin ilgisini cekecek ne varsa yapmaya calisiyorum, dis mekan susleri cok meshur buralarda her bayramin kendine gore temasi var, hallowende cadilar, hayaletler, bal kabaklari, sukran gununde hindiler,yilbasinda, geyikler, agaclar, cocuklar bunlari gorupte etkileniyor haliyle,bizde kuzulari kendi imkanlarimizla kesdik boyadik sus yaptik, Kurban bayramina hazirlandik.
IMG_0004

Cekilis yapti cocuklar kendi arasinda, hediyelestiler, Ahrar hediyesini incelerken :)

IMG_9981

Bu benim yaptigim pasta, Yeliz arkadasimda yapmisti pasta ,cocuklar cok sevindi gorunce tavsan seklindeydi, biyiklari sekerden, gozleri bonibondan , cekemedim fotografini pastalari dilimlemekle mesguldum o ara.

Herkesin bayramini kutlarim,buyuklerimizi, arkadaslarimizi ziyaret edelim,cocuklarimizi sevindirelim, BAYRAM gibi bayram yasayalim insallah, Dualarda unutmayin....

15 comments:

firdevs said...

Koyunlarinizda cok karizmatikmis canim :)))

Hayirli bayramlar seyma :)

Deli Anne said...

Ay Şeymam içim geçti.. Bizim burda bayram çok daha renksiz şevksiz geçiyor oysa.. utandım da.. Ahrar'ım ne de yakışlıklı olmuş.. yeleğini yesinler:) Çok emek vermişsiniz ne güzel .. ellerinize, gönlünüze sağlık.. Sizin de bayramınız kutlu ve mutlu olsun.. öperim:)

Ülkü said...

İyi bayramlar, çok güzel valla biz böyle yaşamıyoruz ne yazık ki..

Aslı said...

Çok güzel süslemişsiniz, o koyunlara bayıldım :) sizede mutlu bayramlar diliyorum :)

Gulcin said...

guzel mutlu bayramlar!

yaruze... said...

Yaban ellerde bu ruhu yaşatıyor olmanız ne hoş.
Bayramınızı tebrik ederim...

banurose said...

iyi bayramlar seyma..

neval said...

BAYRAMIN MÜBAREK OLSUN KARDEŞİM

deren said...

bayramın mübarek olsun şeyma;esas ailenden,sevdiklerinden uzaktayken daha bir anlamlı oluyor değil mi bayramlar?
bu arada koyun fikri çok güzel ,yeni nesillere dinimizin gereklerini öğretmeli.zaten tvlerde yeteri kadar farklı kültürler empoze ediliyor:((

nohut oda said...

bayramınız mübarek dualarınız makbul olsun
sevgiler

sevilay said...

şeymacım hayırlı bayramlar canım.Çocuklar için yaptıklarınız çok güzel gerçekten:)allah daim etsin inş.

sumeyye said...

Hayırlı bayramlar :)

Nehir İda said...

İyi bayramlar şeymacığım. Çocuklara ve sana öpücükler.

Buket said...

Çok güzel süslemişsiniz, o koyunlara bayıldım :) sizede mutlu bayramlar diliyorum

çeşnici Handan said...

Bayramın kutlu olsun. Güzel bir Bayram geçirmeni dilerim. Sevgiler.