Thursday, November 10, 2011

Park - Carsi keyfi, Hey Blog arkadaslari :)

kiddos


Bayram boyunca hava muhtesemdi HZ. Allah'in lutfu bu kurban bayramina ozel, yoksa kasim ayinin ortasinda bahar havasini nereden bulucagiz bir onceki hafta kar yagmisken :)
Bizim tatilimiz yoktu malum yabanci ulkedeyiz babamiz ise gitti bayramin ikinci gununden itibaren, bu guzel havayi degerlendirelim dedik arkadaslarla, parka goturduk cocuklari, benimkiler tepe asagi yuvarlandi, agaca cikti, cok eglendiler :)

Dorduncu gun ise kizlar alisveris yapacakti onlarla Manhattan'a gittik, oncesinde kardesimin tavsiyesi uzerine Bryant parka gittik, subat ayina kadar parkin ortasina buz pateni pisti koymuslar, cevresinde kucuk stantlar var, alisveris icin, turistler cogunlukta, bir Turk 'de gozleme ve borek satiyor, biz gozleme ve cay eslinde parkta oturduk, gunes tepemizde ama yakmayan, gokdelenlerin ortasinda yedik gozlemeleri .Sabah saatlerinde gitmenizi tavsiye ederim zira ogleden sonra ve haftasonu cok kalabalik oluyor :)

IMG_1289



IMG_1277

IMG_1283


Gozlemeye gelll :)

IMG_1291

Macy's dis cehpesi Christmas icin susleniyordu, iki ay boyunca her yerde jingel bellsleri duyacagiz artik :)


Uzun zamandir aklimda olan blog dunyasi arkadaslarimdan bahsetmek istiyorum, bugun Tuba ile telefonda gorusunce yazmaliyim dedim, Tuba ile uzun zamandir tanisiyormus gibi konustuk, cok candan cok samimi, iyi ki tanismisiz diyorum, bir gun yuz yuze gorusmek dilegiyle insallah :) buradan Armutun sapi'na selamlarimi gonderiyorum:))

Blog dunyasi ayri bir dunya benim icin, blog yazmayan anlayamaz diyorum :), cok arkadasla tanistim, kimisinde kendimi buldum, bazilarinin yazilarini cok sevdim, bazilarinin yazi uslubunu hayata bakisini sevdim, her birinden bir sey ogrendim , yemek bloglarini saymiyorum bile, tek tek isim vermiyorum zira unuttugum olur da kirmak istemem kimseyi , iyi ki varsiniz, guzel paylasimlarda bulunmak dilegiyle :)

19 comments:

Deli Anne said...

Ne iyi ki sen de varsın Şeymam:) çok iyi ki hem de..

Fatma said...

Merhabalar canım gurbette bayram çok zor bilirim ben ülkemde gurbeteyim ama sizleri de görünce kendiminkini gurbetlik saymıyorum :)
Allah'ımdan size ve güzel oğluşlarına
huzurlu mutlu günler vermesini diliyorum
sevgiler:))

Zeynep Özmen Ünlü said...

Merhaba Şeyma, gökdelenlerin arasında Türk usulu keyif yapmak kaç kişiye nasip olmuştur ki...
buz pisti de çok doğal gözüküyor. Oralarda olasım var...
2 ay önceden süslemelerin başlaması ne ilginç, eskiden 1 ay önceden yapılır diye biliyorum. Ne kadar morale ihtiyaçları olduğu gözüküyor. Dünyanın daha büyük krize gittiği söyleniyor. Ençokta bu konuda ABD bahsediyormus, tvden rahat rahat. Sizin de haberiniz vardır. Daha cesurlar açıkça bahsedebiliyorlar. bizim ülkemizde ki gibi değiller. bir dedikodu olsa hemen birkaç şirket batar. di mi ama?


sevgiler..

yastuf said...

Sen de iyi ki varsin seymacim..

gozelemeler harika gorunuyor..
hayirli Cumalar simdiden;)

dragonfly said...

inanmıyorum canım yaa.hemen yazmıssın çok duygulandırdın beni...Çok teşekkur ederim..Gercekten birbirimizi uzun zmandır tanıyor gibiydik...nede olsa mail arkadaslıgımızda oldu seninle ama artık terfi ettik...inşallah seninde dediğin gibi bunun bir adım ilerisi yuz yuze konusmak nasip olur...

Iyıki varsın canım..Çok opuyorum senii

Sevgiler

Nihan said...

Sen de iyiki varsın...birgün yüz yüze görüşeceğimizi biliyorum..:))

esra yerebakan said...

aa inanmıyorum bahsi geçen tuba bizim tuba mı:) ne güzeeel :) bu arada bende bugun bryant parktaydım bol bol resim çektim bir postta ben yayınlıcam ınsallah .. ne garip sürekli teyet geçiyoruz birbirimizi ... en kısa zamanda tanışmak dileğyle ...

New York'tan said...

Mumine'cim duygulr karsilikli ne guzel :)

Fatma'cim cok tesekkurler gurbet ama burada da guzel gecirdik bayrami.

Zeynep'cim aynen Turk usulu cay gozleme keyfi yaptik :)

Buradan Turkiye daha guzel gorunuyor ekonomi acisindan:), issizlik artti, Occupy wall street isgalini biliyorsundur destekciside cok, isyan ediyor insanlar artik.


Yasemin'cim tesekkur ederim :)

Tuba'cim sicagi sicagina yazayim dedim :) insallah bir gun gorusmek kismet olur.

Nihan'cim bende :))

Esra'cim yoksa sen Tuba'nin bahsettigi gelin hanim misin :)) ayni yerlerde geziyoruz bir gun denk getiririz insallah :)

esra yerebakan said...

ewet:) ta kendisiyim:)) inşallah çok isterim tanışmak çocuklarından dolayı seni sıkıntıya sokmak istemem musait vaktinde haberleşebilirsek ben sana uyarım inşallah

*Selinka** said...

sende iyiki varsın canım benim,
yüzyüze görüşmüş olma zevkim var kızlardan 1 adım ötedeyim,
resimlerde cirkin ama:(((((( üzeri yazılı:))))
cok cok güzel bir kız şeymam:))))
resimler haksızlık ediyor:)))))
gülkız o ,
birde gene yemiş ve kilo almayan kız:)))
canım benim Allah cocuklarınla eşinle sevdiklerinle güzellikler nasip etsin:)))
cok mutlu kal:)))))

dilek said...

sen de iyiki varsın .....iyi ki:) bu arada yine ahrar ve mirzahan'ın abi kardeş sarmaş dolaş hallerine imrendim:)) maşallah 41 kere:) sevgiyle

deren said...

şeyma;
sende iyiki varsın,ben epey süredir seni takip ediyorum ama pek yorum yazmıyordum...

bu arada gözlemelere bittimmmmm:P

hilal said...

şeymacım geçmiş bayramınızı tebrik ederim..gurbette olmak zordur ama bloglarla, blog dostluğuyla uzaklar biraz da olsa yakın oluyor.. benim de kulaklarım çınlamıştı bugün ama nerden tahmin edeyim şeymayla kankim telefondalar :) benden de çok selam arkadaşım.. Allah'a emanet olun

sevgiler
hilal

sirinanne said...

Allah sizlere kolaylık versin.
Ama merak da etmiyor değilim Amerikada yaşamak benim için nasıl olurdu...

Anonymous said...

şeyma hanım blogunuzu begenerek takıp edıyorum aynı memleketten olusumuz sıze kendımı daha yakın hıssetmeme sebep oldu becerılerınız aıle eş cocuk ve arkadaslık ılıskılerınızı bıze yansıttıgınız kadarı ıle her daim takdır ederım dını butun bır ınsan olmanız aıle ve cemıyet hayatınızda islamı kurallara rıayet etmenız cok guzel rabbım de takdır eder ınsallah ama aklıma takılan ve sormak ıstedıgım bır konu var affınıza sıgınarak yazılarınızda HZ. ALLAH dıye yazıyorsunuz bu hz.kelımesının anlamı nedır yada bu sekılde yazmanız uygunmu sızce maksadım asla ukalalık hadsızlık degıl hoscakalın

Newyork'tan said...

Esra'cim ne hos tevafuk :) insallah ben sana mail aticam,en kisa zamanda goruselim.

Selinka'cim cok cok tesekkur ederim, cok guluyorum di mi ben :))

Dilek'cim darisi size insallah :)

Sirinannem kolay olurdu, gurbette gibi degil burasi artik, her sey var:)

Merhabalar Hemsehrim, adini da yazsaydin keske, isimsiz hitap etmek guzel olmuyor:))

Guzel sozlerin icin tesekkur ederim oncelikle,soruna gelince Lafzai Celal kelimesi gectigi zaman bu kelimenin onunde ve arkasinda yuceltici bir kelime kullanmak islami adaptandir malum ,sonunda kullanilan ifadeler uzun oldugu icin,Hazret kelimesini kullanarak yazmak nispeten daha kolay oluyor ve bulundugum ortamlarda kullanildigindan dolayida ben Hazret kelimesini kullanmayi tercih ediyorum fakat akla soyle bir soru gelebilir,peygamberler ve evliyalar icinde kullaniliyor , sanirim sen bunu kastettin, Hazret yuceltme ve saygi ifadesi oldugu icin kullanmakta mahzur gormuyorum.

birtutamkekik said...

gözlemelere uzanıp alıverecekmişim gibi hissettim şeymacım:)
güzel yüreğine sağlık canısı...
gönül dolusu muhabbet ve slm ile..

büşra said...

bayramda ankaranın havası da çok güzeldi, ikramda bulundu Yaradan..
sen de iyi ki varsın, bana da çok iyi geliyor blog dünyası :)

Aslı said...

Bryant parkta bir türk ve gözlemeler :) ne kadar güzel. Buz pateni bende yapmaya çalışıyorum orda olmak vardı :)