Sunday, November 27, 2011

Tatili Bitirdik & Kitaplar Aldik En Cicisinden

Dort gunluk Sukran gunu tatilini bitirdik, gunesin her gun actigi , aralik ayina cok az kalmasina ragmen sicaklik degerlerinin yuksek oldugu gunlerdi.



deniz

Cumartesi gunu Ahrar'la ikimiz evdeydik, arkadaslarla plan yapmistik ama son anda isleri cikinca ikimiz gittik sahile, degisik caddelerden yuruduk, denizi seyrettik, parka ugradik,sahildeki evleri inceledim :) insallah ilerde Hz. Allah isteyen herkese nasip etsin icinde bize de diye dua ettim :)
IMG_1323

Denizin yukselince yuruyus yoluna biraktigi kumlarla oynadi Ahrar yol boyu hem de ..

IMG_1320

Ny'da yasayan arkadaslar bu sularda tutulan baliklardan yemeyin diyordum ya bakin burada ne yaziyor :)


popup1


Bugun sabah 11 de ciktik dortte eve girdik, tam dort yere ugradik,bir tanesinden bu kitaplari aldik.

popup


Esimle ben bayildik kitaplara, bunu da alalim bunu da derken epey kitap sectik :)Pop-up kitaplar kucuklugumden beri favorim :) Ahrar'da cok seviyor.


hippo

hippoopen




giraffe

giraffe1


light1


Bu ara cocuklarin odasina takmis durumdayim,aklimdaki planlarin cogunu gerceklestirdim , biri de buydu :)


En sevdigim gunler yaklasiyor, asure yapmak icin sabirsizim her ne kadar gecen hafta yapmis olsamda...


Herkese Mutlu Huzurlu haftalar dilerim..

8 comments:

Deli Anne said...

Gözüm kitaplarda takıldı kaldı, renkler cıvıl cıvıl.. ben de kendimi kaybediyorum iyi kitaplarda.. bazen çoğunu kendimi tatmin etmek için alıyorum:)

Ahrar'ım güle güle okusun kitaplarını.. ışıklandırma harika ve benim de favorim..

Ve ŞEymam şu mübarek günlerde beni de kat dualarına n'olur.. Allah'a emanet:)

dilek said...

ah kitaplara bende bayıldım.çok çok güzeller. Kaan için değil kendim için alıyomuşum gibime geliyor bazen...

sevgiyle....

ab-ı hayat said...

Çocukların odalarını ayrı br yazıda paylaşırsın belki Şeymacığım, hem kızlarıma ranza alıp almama konusundaki kararsızlığıma fikir olur:::))

Kitaplar bir harika ben de çok seviyorum miniklerin bu tarz kitaplarını.

sevgilerimle....

Newyork'tan said...

Mumine'cim ben de oyle olmustum bakarken kitaplara :)

Dilek'cim hepimiz ayniyiz demek ki :)

Abi hayat olabilir aslinda ozel bir seyi yok ama ranza benim kurtaricim oldu, oda toparlandi, genisledi :))

Aslı said...

Ne güzel böyle çocuklarla çıkıp yeni yerler keşfetmek. Kitaplara bende bayıldım, çocuklara kitap sevgisini aşılamak çok güzel :)

Işıklandırmalar perdelerde dimi? çok güzel olmuşlar..

özge bayrak said...

aay maşallah, çok tatlılar,allah bağışlasın. benim ufaklık da büyüse ben de şöyle cicili bicili kitaplar alsam. çok güzel görünüyor herşey... sevgiler.

Hayat Cafe said...

Harika kitaplar yaaa..
Benim ufaklıklar bayılırlar bunlara..
Sevgiler canım
Takibindeyim

esra yerebakan said...

kitaplara bayıldım kendime de bırkaç tane alasım geldi valla :) ayrıca perdedekı ısıklarda cok hos olmus ellerıne saglık kucuk degısıklıkler bazen cok seyı degıstırebılıyor...