Tuesday, November 15, 2011

Uzun mu Uzun Aksamlar

Gunler kisaldi geceler uzun,cocuklari evde oyalamak zor oluyor, hava guzelken mutlaka disardayiz gerci sogusada farketmez her daim disardayiz biz :) bu kurabiyelerle oyalandik bir sure, Ahrar epey ugrasti, Mirzahan sIkILdi bir muddet sonra acmadi onu :)

IMG_0916_picnik

IMG_0922_picnik

IMG_0927



Bugun veli toplantimiz vardi, okullar yarim gundu, burada senede 2 kere veli toplantisi oluyor, digeride mart ayinda olacak, ogretmenle yuz yuze goruseceginiz gunler sadece bunlar, ozel bir sorununuz yoksa okula gidip ogretmenle gorusemiyorsunuz, telefon acip randevu almaniz gerekiyor.
Ilk defa Mirzahan'la Ahrar'i evde biraktim ,okul yakin sayilir eve , bir saatte gittim geldim, annemle babama telefon actim skpe acin dedim, bilgisayari cocuklara cevirdim filme bakiyorlardi , izleyin onlari diye rica ettim :)) kitalar arasi torun baktilar yani :))

Veli toplantisina gelirsek bu seneki ogretmenimiz Yunanli, canayakin bir bayan, Mirzahan'in aldigi notlari gostererek basladi konusmaya sonra Mirzahan cok olgun dedi yasina gore, konusurken doktor gibi konusuyor diye devam etti.( Cocugumun yasina gore olgun oldugunu farkedememisim, evde oyle gozukmuyor ama :)cok guzel seyler soyledikten sonra You can be very proud of him dedi bitirdi,( daha onceki senelerde diger ogretmenleri de soylemisti )Masallah Mirzahan okul hayatina guzel basladi guzel devam ediyor insallah hep boyle gelir gerisi, darisi Ahrar'in basina diyorum :)

Bundan sonrasi madde olarak gelsin baglayamayacagim paragraflari :))

* Arkadasim Dunkine gidiyormus bizide cagirdi aksam aksam gittik cocuklarla , havada guzeldi yuruduk, dolastik ,enerjisini atti cocuklar.

* Turkiye'den gelirken yikanan Sal esarplarim hala annemin deterjani kokuyor, dort ay gecti uzerinden :)

* Harry potter'in filmlerini veriyor Abcfamily , izlemeye baslayinca tepki aliyorum evdekilerden, sevmiyor ahali :)

*The girl with dragon tatoo isimli kitabin ucuncu serisini yarim biraktim, bunyeye fazla geldi :), yeni kitaba basladim Targettan aldigim zira Amazondan ismarladiklarim hala gelmedi.

* Bu site arkadasimin, Ny ve Nj'de oturanlar, kacirmayin derim bu lezzetleri :)


* Ahrar sabah kalkar kalkmaz pijamalari cikartip spiderman kostumunu giyiyor aksama kadar geziyor , cok kirli camasir cikmiyor bu aralar Ahrar'dan, kostumumuzde yirtilmalar basladi , dayandigi yere kadar artik :))

* Kahve benim mideme dokunuyor, bir kez daha test ettim..

20 comments:

LaMa said...

kitalar arasi torun baktirma ha, supersin seymacim:)
tu tu masALlah bizim doktor usluplu Mirzahan'a, e buuyunce de doktor olsun bari :)

New York'tan said...

Lama'cim iyi fikir dimi :)

Mirzahan ne olacagina daha karar veremedi, nedne olmasin insallah :)

Limon çiçekleri said...

Ben Mirzahanın duruşunda farketmiştim zaten bir ağırlık.Resimlerede yansıyor zaten.Bendede iki farklı kız var.Minelnur olgun ve ağırbaşlı,derslerinde çok başarılı...Yaren ise hoppidik:).Minelnur doktor olmak istiyor:))Yaren basketbolcu:))..MaaşAllah evlatlarına..Çok tatlılar..Madde halinde sıraladıklarınada bayıldım:)Midene dikkat et canım.Sevgiyle..

Filiz said...

Maşallah mirzahan'a, ne kadar gururlanmışsındır, çocuğu için öğretmeninden böyle güzel şeyler duymak çok güzel, İnşallah bütün okul hayatı boyunca böyle güzel sözler duyarsınız diyorum sevgilerimle...

** ZEL ** said...

Kıtalar arası çocuk bakmak :)kulağa hoş geliyor,hiç yoktan çok çok iyidir :)
İnsanın çocuğuyla ilgili güzellikkler duyması ne mutluluk verici..
Darısı tüm yavruların başına :)
İNŞaLLAH şöyle vatana millete,ailesine dinine hizmet edecek hayırlı bir dr. olur oğlumuz :)
Akşamları ben bile sıkılıyorum çocuklar yine iyiler :)
Hem siz pek güzel değerlendirmşsiniz,ellerinize sağlık nefis olmuş kurbişler :)
Sağlıklı,muhabbet dolu günlere canım..

Deli Anne said...

Demek kıtalara rası torun baktırttın ha:) hey gidi dünya ne hale geldi.. iyi fikir ama..

Mirzahan'ı da, sizleri de tebrik ederim Şeymam.. İyi yetiştirmişsiniz ki duyuyorsunuz bunları şükür.. Darısı Ahrar'a ve bizlere de..

öperim seni de, o kurabiye canavarını da.. :)

∂єкσяαρѕυωαѕуση said...

maşallah şeymacım inşallah iki çocuğundanda her zaman böyle övgü dolu sözler duyarsın, efendilikleri her hallerinden belli zaten..ayrıca ahrarın eşi yaşadı:)

my little world said...

The Girl Who Kicked The Hornet's Nest'te diğer kitaplara göre çok fazla karakter var.Benden önce okuyan bir arkadaşım bana böyle söylemişti.Önceden hazırlıklı olduğum için baştan kaydettim küçük bir kağaıda kişileri ve ne iş yaptıklarını,iyi mi kötü mü artı eksi koydum falan:))hep geri dönerek okudum.Yoksa çok karışırdı gerçekten.Çok güzel kitaplardı hepsi ama sonuncuyu yarım bırakmakta haklısınız

Nilhan - Küçük Mucizem said...

Selam,
Ben de öğretmeniyle aynı temennide bulunuyorum.
Milenyum serisinin üçüncü kitabı çok güzel ama. Sonlara doğru kitap bitiyor diye insan hüzünleniyor hatta :)

firdevs said...

Seyma ust katta kayinvalidem var . ama cocuklarq bakmaz . acaba biz de bilgisayar qraciligiyla mi baktirsak :))))))

deren said...

ay şeyma kaç yıl düşünsem aklıma gelmezdi,kıtalar arası çocuk baktırmak .ama çok iyi fikir valla:)))

bu arada kış akşamları her ülkede aynı,çocukla evde vakit geçirmek de sıkıcı,ama ne yapalım yaza az kaldı diyelim,avutalım kendimizi:)))

dilek said...

maşallah mirzahan'a..ve evet geceler uzadı evde çocuk oyalamak çok zorlaştı:(
sevgiyle

esra yerebakan said...

maşallah mirzahan'a :)

KızKardeş Derya said...

Ne gurur vericidir sizin için Mirzahan'ın başarısı, maşallah ona ve hep böyle devam eder dediğin gibi inşallah..

Ahrar'a bayılıyorum ben kurabiye yaparken ne dikkatli öyle.. :)

Sevgiler...

sumeyye said...

skype ile torun baktırmak hakıkaten ıyıymıs :))

sevilay said...

maşallah mirzahana.İnş hep böyle devam eder.Okul bizi yoruyor erkenden yatıyor zehra oyalamak gibi derdimiz kalmadı çok şükür:)

LaMa said...

Bugun tam Target'tan cikarken dsende gordugum minik okuma lambaciklarindan gordum ve aldim! her okumam da seni hatirlayacagim:)

Newyork'tan said...

Tesekkur ederim, guzel sozleriniz ve dualariniz icin Arkadaslar :))

Lama'cim hatirlamisken duada isterim :)

LEYLA'nın KAHVE DÜKKANI said...

ben o parmakları yerim...ne de güzel olmuşlar. ellerinize sağlık hepinizin Şeyma.

Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

Şehrinaz said...

oğlum küçükken onu oyalamak için çok kurabiyeler yaptık sizi görünce o günler aklıma geldi:) birde annemin deterjanı kokuyor deyince çok duygulandım:) sevgiler gönderiyorum...