Monday, November 21, 2011

Veda yemegi ve Prospect Park

Pazar gunu havanin guzel ve gunesli olmasini degerlendirelim dedik.Prospect parka gittik parkslope da bulunuyor bu park, gelir duzeyi yuksek, egitimli ve cogunlugunu demokratlarin olusturdugu bir yer park slope.Cocuklar cocuk parkinda oynadilar bir sure ,etrafi gozlemledikte esimle, gay ciftler azimsanmayacak kadar vardi, mesela erkek olan ciftin biri kiz biri erkek cocuklari vardi..kiz cocugunu oyle cirkin giydirmislerdi ki dedim,biri bayan olsa boyle olmazdi :))


mirzahanthehandsome


IMG_1188_picnik

IMG_1176_picnik


IMG_1150_picnik

IMG_1187
Yolun genisligine bakar misiniz, bisiklet yolu ozellikle..

IMG_1236

Biraz once T.C. Ny Baskonsolosunun esi icin verilen veda yemeginden geldim.


IMG_1231

Arkadaslarla sabah erken saatte gidip hazirladik masalari , cok guzel ve ozel bir program oldu.



IMG_1251


Program sonrasi yorulduk , etrafi toplarken attik ayakkabilari bir kenara :) Hangisi benim sizce :))





PS. Altin renkli olan benim ayakkabim :))

12 comments:

ESMA ( esma_uysal@yahoo.com) said...

Cok skmis ayakkabilarin Seyma , ee simcik kiyafetlerini merak ettim :))

nohut oda said...

en kokoşu yani:))

fattosh said...

Cok chic mis gercekten bu siralar bende de var altin rengine karsi ilgi alaka ..

** ZEL ** said...

Şeymacım ne güzel yerler oralar :)
Hep içimde bir istek var,uçup uçup gelmek istiyorum :)
Ama bir de uçak fobim var kii, hiç sorma :)
Fotoların da gezmiş kadar olmama sebep oluyor:),mutlu haftalar canım..

deren said...

hımm,tarzını pek bilmiyorum ama soldaki lacivert önü açık topuklu olabilirmi?
(en azından benim favorim o:)))

Filiz said...

bendeee, dore krokodil olanlar senin diyorum, nedense o ayakkabılar en dikkat çekenleri, senin mi? :))

Deli Anne said...

sen babet tercih eder ve seversin bildiğim ama babet yok orda.. bir de boyun uzun tahminim çok topuklu giymezsin.. o yüzden babetimsi yükseltide olan şu zımbalı gibi krem diyorum.. krem de değil tam ama:)

sevilay said...

doğru tahmin etmişim,az önce facette kıyafetini gördüm çünkü:)Bu arada mirzahan ne kadar büyümüş dikkat ettimde.Daha dün küçücüktü:)

New York'tan said...

Esma'cim tesekkurler :)Gizemliolmus dimi boyle :))


Gulcan'cim bilmem oyle mi acaba :))


Fatma'cim cok kulandim bu sene o ayakkabiyi herseyle uyumlu oluyor :)


Zeliha'cim gezip gormeklazim,insalah bir gun kismet olur gelirsin :)


Deren'cim :) o arkadasimin :))


Evet Filiz dogru tahmin :)

Mumine'cim canim bemnim disarda babetciyimde evlerde tam tersi :))

Sevilay'cim bizde esim'le soyledik ayni seyi ,buyudu bu aralar :)

KızKardeş Derya said...

Bilmem inanır mısın ama fotoyu görür görmez altın rengi olan dedim :)) Kimbilir belki de en beğendiğim o olduğu için, çok şıkmış ayakkabın..

Bu arada yine görseller müthiş, gözümüz bayram etti..

Sevgiler..

Aslı said...

Bende ilk gördügümde nedense dore ayakkabıdır dedim :)

Yaşadıgın yerle ilgili anlattıklarını merakla okuyor ve bakıyorum. Çok tskler :)

Red Riding Hood said...

Cool Guys ;)