Friday, December 16, 2011

5th Aveneu Gorsel Soleni ve Beni denek yaptilar :)

Her sene bu ayda mutlaka 5th aveneuyu geziyorum, Xmas yaklastigi icin 5th aveneu susleniyor, gorsel solen gozlerimiz icin, bazi magazalar her sene ayni suslemeyi kullansada degisiklik yapanlarda oluyor, bugun ani bir kararla gitmeye karar verdik, Ferhan ( Mirza ve Ahrar'in kuzeni) kardesim de katildi.Hava sogumus onu anladik gezerken, ogle vakti olmasina ragmen kalabalikti, yerli ve yabanci turist coktu.


IMG_2351

Cartier senelerdir ayni fiyonku kullaniyor :)


IMG_2352

Juicy juicy :)


IMG_2357

IMG_2359

IMG_2360

Hollister binasi disinda canli yayin vardi, denizde yuzen insanlarin goruntusu :)

IMG_2364

IMG_2365

IMG_2346


IMG_2353

IMG_2340

Cikolata satan magazalar genellikle Paris'e ait oluyor, trufflari denedik, macaron denemek istemistik ama onlar pek cezbedici degildi, bir tane beyaz truffmuz vardi ama Ahrar kimseye vermedi :)


IMG_2335



IMG_2368

Henry Mendel gezilip gorulmesi gereken bir magaza, cok renkli cok canli.Biz magazada gezerken, makyaj malzemelerinin satildigi bolumde birisi cevirdi bizi, urunleri denetmek istiyorlar calisanlar, ay yok demeye kalmadan, kendimi elimi kremlerken buldum, calisan erkekti elinize dokunabilir miyim dedi hayir dedim, biliyorum bende muslumanim dedi :) Ferhan'i yardimci kabul ettik, o surdu el kremlerini, uc asamali bir urun, anlatirken ozon falan gecti icinde ama, kisaca tikanan gozenekleri aciyormus, gozle gorulur bir renk farki oldu elimde :) sonra gezerken yine biri cevirdi bizi , fondoten gorevi goren bir kremi tanitti, tanitan bayandi, surmek istiyorum dedi yok gerek yok dedim,O da burasi 5th aveneu kabul etmen gerek dedi, neyse efendim, T bolgesine surduk urunu begendik daha fazla gezmeyelim, yoksa full makyaj yapip cikacagiz buradan dedik :))


Picnik collagehenrymendel

renk farkini gordunuz mu :)




IMG_2369

IMG_2384

IMG_2385


Oyle yorgunum ki, tavuklar misali erkenden uyumak istiyorum, iyi hafta sonlari olsun hepimize :)

16 comments:

esra yerebakan said...

oh oh maşallah gezin gezin pazartesi kar geliyormuş;)bende gelen misafirlerle gidicem inşallah belki o zamana daha da süslenir oralar;)

Ülkü said...

Sen denek seni :)) ürün iyiymiş sanırım :) iyi hafta sonları sanada :)

neval said...

cimri cartier :)
vitrinler pek güzel,hele altın ağaç ihtişamlı !

New York'tan said...

Esra'cim oyle kalabalik ki hep beraber yuruyorsun resmen misafirlerin hosuna gider ama aksamgitmek dha guzelde cesaret edemedim :)


Ulku'cum iyiydi sanirim :) beyazladim :)



Neval'cim bence de cimri cartier :)

deren said...

senin şu gezmelerin var ya,beni çatlatıyor şeyma :))

şaka yapıyorum tabii,sana da iyi hafta sonları..

dilek said...

çoookkkk kıskandıımmmm:) sevgiyle

Deli Anne said...

ORada güzel kek, pasta börek olmuyor mu Şeymam.. yoksa ben gelmek istemiyorum:)

Aslı said...

Bayılıyorum yılbaşında her yerin böyle cıvıl cıvıl olmasına :) iyiki fotograflamışsınız, birde o el kremini çok merak ettim aradaki fark cidden çok belirgin.

Kiraz Çekirdeği said...

Ne güzel yerler hem imreniyoruz hem de beğeniyoruz...

hilal said...

cıvıl cıvıl her yer..istanbulda alışveriş merkezlerini sevmiyorum..başım çok ağrıyor..ama ny dakiler ilgi çekici geliyor :)

Filiz said...

elinde gerçekten bariz bir fark var :) çikolata botlar çok güzel görünüyor :)

Filiz said...

elinde gerçekten bariz bir fark var :) çikolata botlar çok güzel görünüyor :)

Filiz said...

elinde gerçekten bariz bir fark var :) çikolata botlar çok güzel görünüyor :)

Filiz said...

elinde gerçekten bariz bir fark var :) çikolata botlar çok güzel görünüyor :)

Filiz said...

elinde gerçekten bariz bir fark var :) çikolata botlar çok güzel görünüyor :)

Nilhan - Küçük Mucizem said...

Benim de bedenim kaldırmıyor bu gezmeleri. yaşlanmışım. spor ayakkabı ile çıksam bile tabanlarım yarılıyor resmen. hımbıllıktan.