Thursday, December 15, 2011

Basliksiz idare edin :))

* Bazi haftalar cok yogun oluyor, bu gunler de o haftalardan, dun arkadasimin dedigi gibi evde kalmayi ozledim :)

* Mirzahan'in arkadasinin dogum gunu var, gecen seneye kadar gondermiyorduk ama iki senedir gonderiyoruz, cok istiyor, bir de partilerin yapildigi yerler eglence yerleri, mesela bugun gidecegi yere bayiliyor ziplamanin alasinin yapildigi bir yer, dun hediye almak icin ciktim disari, arkadasi justin bieber hayraniymis, bu cocuguda burada ogrendim, TR'de olsam bilir miydim acaba :) bunun urunlerinin satildigi yere ugradim, bir yarim saat hediye inceledim, sonra kolyesini almaya karar verdim :)

* Ahrar camide hic yanima ugramiyor, arkadasini buldugu an kayiplara karisiyor, en son geldiginde yanima, bastan asagi islakti, abdest almislar :))

* Pazartesi misafirim var kalabalik hem de, dusunmekteyim neler hazirlayim diye..

*Buzlukta manti bulundurmak cok iyi oluyor, manti delisi buyuk oglum icin ozellikle :)

*Ahrar pazartesi okula basliyor insallah, simdilik istiyor da kapidan iceri girince gorecegiz artik :)

* Haftaya okullar 10 gun tatile geliyor xmas tatili, planlar yapmak lazim cocuklar icin.Esim de tatil, onu da planlara dahil etmek lazim :)

*

I ♥ KONYA from KÜF Project on Vimeo.


Ilginc bir calisma olmus :)

11 comments:

Şehrinaz said...

çocuklar büyüdükce farklılaşıyorlar:) telaşeler artıyor.aslında zamanın nasıl geçtiğini anlyamıyoruz misafirlere hazırlık için kolay gelsin
sevgiler...

New York'tan said...

Sagolasin Sehrinaz:)

Nilhan - Küçük Mucizem said...

o kimmiş yahu? :)

eminim ki harika şeyler hazırlayacaksın yine.

Ahrar p.tesi okula başladıktan bir kaç gün sonra tatile girecek. bu zorlamaz mı Ahrar'ı?

Nihan said...

cANIM İYİ BİR TATİL GEÇİRMENİZİ DİLERİM:))Ahrar a başarılar:)))))))))))))

Deli Anne said...

Ooooooo Şeyma Hanımcım, Ahrar tastamam alışınca okula, pek bi' özgür olacaksınız :) hayırlısıyla.

dilek said...

bazen bana oluyor sanırım. evden dışarı çıkmak istemiyorum. Mutfağa girmek istemiyorum. allah'a şükür çabuk geçiyor:) çocuklar büyüdükçe ilgileri istekleride değişiyor...deneyimliyoruz:) sevgiyle

Aslı said...

Burdaki gençlerde Justin Bieber hayranı, o kadar çok varki :) yalnız ürünlerinin satıldıgı bir yer yok sanırım..

Ahrar'ı okula giderken görmek isterdim, hayırlısı olsun inşallah :)

Rana Eslem GULMEZ said...

İnsallah ahrar okula kolayca alisir.. Demek kizlar justin hayranı ben neler göreceğim benim donemde toma ve brad vardı )
Pazartesi gunü kalabalık oluyomu ? Haftanın iki gün disarda olunca gelemiyorum pazartesileri.. Sana kolay gelsin...

Limon çiçekleri said...

Alışır alışır merak etme...bu arada ben videoya bayıldım.Konyalımısın Şeyma?

birtutamkekik said...

kolaylıklar seninle olsun şeymacım..
bu yoğun tempo her yerde var demekki..
:)
mutlu huzurlu tatiller dilerim sana ve kuzucuklarına:)
hayırlı cumalar..
muhabbetle..

deren said...

Justin bieber,evet onu bende duydum ama kimdir nedir bilmiyorum:)

ahrar'da okula başlayınca rahat edersin şeyma ne güzel:))