Wednesday, December 21, 2011

Bizim evden kareler ve Sezonun ilk ayva tatlisini yapmis bulunmaktayim :)

Dun aksam Ahrar 'a babasi tam dort kitap okudu, devamini da istedi Ahrar ama babamiz yoruldugu icin devam edemedi :), ogle uykusu uyumadigi icin bir muddet sonra koltukta kendi kendine uyudu kaldi.

daddy


nap time
Masum cocuk Ahrar :)

sleepy
Biz bu koltukta otururken Mirzahan da odasinda kitap okuyordu uyku oncesi :)
santa

SIkIlinca solugu aldigimiz yer, arkadaslarla veya tek basima , bizim carsi Meshur Century :) Ambulansin uzerindeki santa yardim topluyor , bu donem bir cok gurup, dernek kimsesizler, gaziler icin yardim topluyor.

macys

Bugun ani bir kararla 34.street 'e gittim , esimin isi vardi sabah gittik beraber .O ayrildi sonra bizden ,Mirzahan'in okul saatine yetistim,eve geldim, Ahrar ben gezdigim sure boyunca kindle oynadi, hic mizmizlanmadi gerci bebek arabasinda olduktan sonra sorun yok bizde yeter ki yurumesin :) alisveris sezonu malum, kalabalikti ama rahatsiz edici sekilde degil.Macys'in vitrin susleri cok meshur, bu sene guzeldi temalari, hareket halinde kuklalar vardi.

sekil


IMG_0734

gifts

Ogluslara aldigim ciciler, Mirzahan'a pembe gomlek alirken bir sey der mi acaba diye dusundum sonra derse babaninda var diye ornek veririm dedim, dusundugum gibi gosterince bu pembe dedi babaninda var ya dedim, oki dedi :)

IMG_2616
Bu senenin ilk ayva tatlisini yapmis bulunmaktayim tadina baktiktan sonra bir ciglik attim, esim geldi yanima ne oldu diye, cok cok guzel olmus dedim :)), harbiden guzeldi ama :), kivami, kokusu her sey tadindaydi.Ayvalari soydum, cekirdeklerini ayirdim , tencereye kesik tarafi uste gelecek sekilde yerlestirdim.Ayvalarin uzerine iki kasik toz seker koydum, cekirdekleri serpistirdim, bir bucuk su bardagi su ekledim, uc ayvam vardi bu arada :), kisik ateste bir saatten fazla pisirdim, karanfil koymuslugumda var onceki senelerde, bu sefer eklemedim. Kaymak olsaydi super olacakti ama biz Ahrar'in soylemiyle krem sant ile yedik :))

Unutmadan Ahrar okullu oldu, haftada uc gun gidecek insallah, sabah kahvaltimizi yaptik, buyuk bir hevesle giyindi ,sinifin kapisina gelince orada kaldi, iceri girmek istemedi, bizim icin hos bir surpriz ise , kres ogretmeni Mirzahan'in ilk kres ogretmeni, iyi bir ogretmendi, Ahrar'i biraktik ciktik, sonra almaya gittim, aglamamis, iyi durdu dedi, sadece Ahrar'in yasi bu gurup icin buyuk diger sinifa alalim dedi, onlar diger sinifa goturmek istemisler ama Ahrar kabul etmemis, siz birakin o sinifa dedi.Iste boyle bismillah dedik egitim hayatina insallah :)

10 comments:

*Selinka** said...

maşallah hep böyle güzel gitsinler inş,bizimki 2.cide okula başladıktan sonra cok degişti,pratik düşünüyor,herşeye cevabı var artık,iyi seneler her ne kadar inanmasamda:)))) şeymam iyi tatiller cocuklarla biz bugün itibariyle tatile başladık bile:)))))

birtutamkekik said...

bu upuzun okul serüvenünde başarı hep onlarla olsun inşallah şeymacım...
erkek çocuklara pembeyi daha çok yakıştırıyorum ben nedense:)
çok tatlı rengi gömleğin..
ayva tatlından aldım bi çatal müsaden ile:)
bakii muhabbetlerimle...

Aslı said...

Masal dinlerkenki hali öyle masum, öyle melek gibiki :)kitapları hep çok sever inşallah..

Yeni yıl hazırlıklarını seviyorum, o karmaşayı, renkleri, vitrin süslemelerini :)

Ve hayırlı olsun Ahrar okula başlıyoo :) inşallah çok başarılı olucak, çok sevicektir okulunu..

Nilhan - Küçük Mucizem said...

Dilerim hep en yakın dostları kitaplar olur.
yalnız seni çığlık atarken düşündüm de :)

Newyork'tan said...

Selinka'cim biz de yarin okul son, 10 gunluk tatil basliyor :)

Aysegul'cum bende seviyorum erkekte pembeyi bir de oglusum kara kasli kara sacli, yakistiriyorum:)

Asli'cim keske hep oyle cok sakin olsa bazen cok kuduruyor zaptedemiyoruz evde :)


Nilhan'cim bende iyi ses vardir, iyi bagiririm istersem :) cok mu sakin duruyorum oralardan :))

Limon çiçekleri said...

Öncelikle senin nezdinde Ahararı tebrik ediyorum Şeymacığım.Gömleğe bende bayıldım çok yakışacağına eminim yakışıklıya...Vee ayva tatlısı..hiç yapmadım biliyormusun:))İnşallah,,bir gün denerim.Öyle güzel görünüyorki..

LEYLA'nın KAHVE DÜKKANI said...

Çok daha başarılı olsun inşallah...Hiç gitmedim ama fotoğrflar ile bana NewYork'u sevdirmeye yetiyor... harika. ayrıcaa ben ayva tatlısını çok sever, hiç beceremem... ellerine sağlık Şeyma.

Kahve Dükkanı

pinar said...

hayirli olsun Seymacim Ahrar a :)diyette olmasam bende yapardim ama yok tatli yapmam:)iskence resmen bakmasi bile oyoyoy:P

Deli Anne said...

Bir hayalim var Şeymam.. New York'a geleceğim inşallah ve gelip o leziz pastalarından ya da tatlılarından birini yiyeceğim.. tabi benim için yaparsan:) burada göre göre mest oldum, sırf onlar için bile kalkıp gelebilirim.. hele bak açım da şimdi:)

deren said...

ellerine sağlık güzel görünüyor...