Tuesday, December 6, 2011

Bunlarda benim Asurelerim ve Hosgeldin Affan Tugra

asurelercollage

Dun evlerimizde pisirdik Asurelerimizi, bloglarda da pisen asureleri gorduk :),Hz. Allah kabul etsin insallah. Bu da benim asurem, asureyi cok severim, pisirmek zor gelmiyor sevince sanirim,yeter ki malzeme elimin altinda olsun. Asagi yukari ayni malzemeleri kullaniyoruz cogumuz, benim tek dikkat ettigim nokta asuremin beyaz olmasi oyle bir takintim var :) portakal kabugu rendesi, tarcin, elma dilimleri, fistik ve findikta benim asurenin olmazsa olmazlarindan.Kayisi ve incirde koyuyorum onlari aksamdan suya isliyorum ki renk degistirmesin piserken. Sag taraftaki asureler de dagittiklarim, komsulara, camiye , arkadaslara gonderdim, bittirdik asuremizi :)


Dunun en guzel haberi de Hala olmam :)), iki erkek kardese ve iki oglusa sahip biri olarak, kendisini kiz beklemistim ama :) su guzellige bakar misiniz, Masallah. Fotograflarina bakip seviyoruz simdilik. Hz. Allah iki cihan saadeti versin, sagikli sihhatli buyumeyi nasip etsin insallah.

Hosgeldin Affan Tugra :)




Tugracim

27 comments:

Fatma said...

ALLAH kabul etsin canım bereketi evinize yuvanıza dolsun inşallah
çok güzel olmuş aşuren ellerine sağlık
bebeğinizinde yaşı uzun olsun ALLAH bağışlasın
MAŞALLAH BAREKALLAH
:)))

LEYLA'nın KAHVE DÜKKANI said...

Şeymaa ne kadar da güzel görünüyor fotoğraflar harika. ellerine sağlık, Allah kabul etsin, yeğenini de analı babalı halalı büyütsün :)

Kahve Dükkanı

Limon çiçekleri said...

Canım Allah kabul etsin.bereketi evinize olsun inşAllah.Affan Tugra...Ne güzel bir isim.Allah analı babalı büyütsün inşAllah..

birtutamkekik said...

canım benim:)
rabbim kabul buyursun inşallah..
çokk cici ama bu aşureler..
kurdela fiyonkk...
yemeye kıyamam bennn..
seyre daldımm uzunca bi süre görsellerini..
:)))
ellerine sağlık canısı..
bugün bende de aşure var:)
buyur, bir kase tadına bak kardeşim..
:)
tatlı yeğenine de rabbim hayırlı uzun ömürler ihsan etsin..
gönül dolusu muhabbetle...

Aslı said...

Aşurelerden önce o minige baktım ben. Öyle güzel ve masumki maşallah. Allah analı babalı büyütsün, sizide kutluyorum hala oldunuz ne güzel :) benim bir sürü yegenim var, hem hala hemde teyzeyim..

Aşure nefis görünüyor ve sunumu çok güzel. Allah kabul etsin, ellerinize saglık..

Ayla said...

Allah analı babalı büyütsün inşallah.Bir ömür boyu güzel insanlarla karşılasın,bahtı da geleceği de pırıl pırıl olsun.

Allah kabul etsin aşurelerden güzel görünüyor.Ellerinize sağlık

neval said...

Rabbimin mucizesi pek tatlı maşaAllah

my little world said...

aaa dünyanın tüm affanlarını tanıdığımı sanıyordum.Eşimin en yakın arkadaşının adı Affan ve neslimiz tükenmesin diye oğullarının adına Affan Kaan ve Affan Umut koydu..bir affan daha geldiğini söyleyeyim de sevinsin:)Allah analı babalı büyütsün yeğeninizi...

Deli Anne said...

Şeymam estetik arkadaşım.. AŞurelerin bile ne estetik hadi onu geçtim, kapladıkların bile ne güzel.. kurdelalı felan..

Affan Tuğra hoşgelmş dünyaya, Allah sağlıklı uzun ömürler nasip etsin..

Nihan said...

ellerne sağlık Şeymacığım...ben de senin gibiyim:))etrafım erkeklerle çevrili...daha hala olamadım..bakalım yeğen ne olacak:)))anneli-babalı büyüsün...maşallah miniğe..:))

LaMa said...

Normalde asure sevmeyen ben bu sene canim cekti ve henuz siftah yok! zaten her asureyi yemem, damak tadima uygun olmasi lazim. onu da kendim yapmam lazim herade):)
FB'da like ederek hayirli olsun demistim yegenin icin, burdan da diyeyim. darisi basima:)

yastuf said...

Asureler enfes gorunuyor Seymacim, ellerine saglik..Tekrar tebrik ederim ..

*Selinka** said...

evet bende aynı şeyler seviyorum tek elma dilimleri haric onu hic denemedim şeymam,
cok nefis görünüyorlar ellerine saglık,afiyet olsun yiyenler:)))))
birde bebişin ay kokusu geldi resmen görünce,önce rabbime iyi kul ,peygamberimize güzel ümmet,annesine babasına hayırlı evlat olsun,vatana milletede hayırlı insan olsun inş,ben kendi cocuklarıma yaptıgım dua ile bitiriyorum,şeymam sevgilerimle öptüm:))))))))))))

mrscoskun said...

aşureler leziz görünüyor
sunumlarıda pek şık
ama en güzeli affan tugra bebek:)
maaşallah tebarekallah...

Limon çiçekleri said...

Bu arada seni mimlemiştim canım almaya gelmezmisin?

Filiz said...

Şeymacım gözünüz aydın, rabbim analı babalı büyütsün, hala olmak çok güzel bir şey tecrübeyle sabittir :) rabbim sağlıklı uzun ömürler versin inşallah. Aşurende çok güzel görünüyor bende aşurenin beyaz olanını severim, buğdayı ova ova iyice yıkarım birde senin gibi her şeyi tek tek kaynatırım renk geçirmesin :)

New York'tan said...

Guzel dilekleriniz icin cok tesekkur ederim arkadaslar :)

My little world :) bir tane daha oldu Affan .

Havva'cim aldim mimi cok tesekkurler en kisa zamanda insallah :)

esra yerebakan said...

Allah kabul etsın seymacım cok guzel gorunuyorlar ellerıne saglık... bu arada affan tugra bebek hayırlar getırsın hepınıze hep gulsun guldursun kocamamn bır masallah...

dilek said...

arkadaşım sen ne kadar şıksın yaaa...konukomşuya dağıtılacak aşureler bilekurdelalı...süper...ve Allah analı babalı büyütsün miniğinizi...öperim

kiymetligunler said...

Canim, Allah kabul etsin!
Ailenizin en cici ferdi hosgelmis, rabbim iki cihan saadeti versin Affan Tugraya! Insallah ailenize birde kiz bebek katilir,eeee kizlar halaya benzermis:))

BUTTERFLY said...

Şeyma cım hemşeriymişiz.Bende Konyalıyım...her gün takipçinim artık.Yeğenini Allah bağışlasın...

yaruze... said...

Ellerine sağlık Şeyma.Allah kabul etsin dilerim.
Becerikli hatun olmanın hali bir başka değil mi? :)

ARIFE TARIF GEREK said...

Hayirli ugurlu olsun seymacigim, masalla cok tatli, benim erkek kardesim olmadigi icin herhalde hic hala olamayacagim ama oglum sansli :) bir tane halasi var.
Asureler de harika duruyor, burda da asure yarismasi var kazanana odul veriyorlar, tasinma telasimiz olmasaydi bende katilmayi arzu ediyordum ama nasip olmayacak sanirim,

Bu arada kolay cheescake tarifini bloguma koydum, bak bakalim seninki gibi olmusmu :D

ARIFE TARIF GEREK said...

ya bu arada ben diger bloguna yorum yazamyorum :(

yazdigim yorum bosa gitmesin burdan gondereyim bari :)
Amerika'ya gelmeden once en cok merak ettigim yerlerden birisiydi, hatta ilk gezisimde Kate & Leopold filminde gibi hissettim kendmi, cok farkli bir atmosferdi benim icin cunku nadir etkilendigim harika filmlerden biriydi, izlemediysen tavsiye edebilirim :)

sumeyye said...

Gözünüz aydın şeyma Hayırlı ve bereketli ömrü olsun inş :)

Nehir İda said...

facebookda görmüştüm çok güzel maşallah allah analı babalı büyütsün. Bahtı güzel olsun.

banurose said...

gözünüz aydın olsun, şansıyla mutluluğuyla gelsin, çok güzel bir hayatı olsun minik bebeğin inşallah şeymacım..