Monday, December 12, 2011

Cok Sey Mi Istiyorum ..

Esim evde olunca ogluslar bana sarmiyorlar,babalariyla erkek erkege oynuyorlar,bu gunlerde nerf oynaniyor,nerf bir cesit tabanca, icinde mermileri var sungerden, evde herkes siper aliyor, birbirlerini vurmaya calisiyorlar, oyun oynanirken evin halini gormeniz lazim, yastik yorgan yatak ne varsa kullaniliyor, ben hic karismiyorum genelde pc basinda oluyorum sadece evimi eski halinde istiyorum :)


flyingahrar


Baba ile gecirilen vakitlerin dayanilmaz mutlulugu :))

un kurabiyesi

Bugun gittigim arkadasa goturdum, deneyin oldu mu bu un kurabiyelerini, cok lezzetliler.


* Soguklar kendini hissettirmeye basladi iyice, kresten eve gelirken cok usudum.

*Ahrar'in dun kendi yataginda uyudu ,gece uyandi yanina uzandim hemen uykuya daldi ve bir daha gelmedi yanimiza,sabah hepimiz odasina gidip baktik, inanamadik :), tarihe gececek bir gundu bizim aile icin :)

Cogumuzun yasadigi bir sorun cocuklarin anne ve baba ile ayni odada uyumak istemesi, Mirzahan'da oyleydi ama o zamanlar hic usenmeden yatagina geri koyardim Ahrar'da hic ugrasmadim, alisirsa alissin dedim, gece uyanmak zor geldi, gozum yemedi hic.
Yatagini degistirdik, sanirim bunun etkiside fazla, sIkIsmiyor yataginin icinde,zaten ozgurce yatan bir cocuktu, rahat rahat hareket ediyor simdi insallah devami gelir, bizi hic rahatsiz etmez :)

*Cami, Cin mahallesinin icinde kaldi malesef, ilk kuruldugunda Italyanlarin yogun yasadigi bir yermis, sonra gelmis bunlar, isgal etmisler, digerleride terk etmis , o semte cami olmasa hic bir Turk ugramaz, genelde yuruyerek gidiyorum, o tarafa yaklastikca muhit degisiyor birden , yediden yetmise hepsi yere tukuruyor, kadin, erkek , cocuk farketmez, yururken hemen onunuzde kadinin biri saga donup tukurebiliyor, utanma, gorgu kurali falan yok.Sadece kendilerine temizler, cop yigini kaldirimlar ama evlerinin onu ve bahcelerinde cop bulamazsiniz. Cok doluyum cok, yazsam sayfalarca yazabilirim :))

* Bugun eve gelirken Mirzahan'in arkadasi aradi, odev almak icin ariyorlar birbirlerini genelde, bende su an disardayim, on dakikaya evdeyim,sonra o arasin seni dedim, cocuk bana sen de bana hep boyle soyluyorsun dedi kapatti telefonu, oyle kalakaldim :) yani aradiginda oldu bir kac kere o saatlerde camide oluyordum,eve gelince Mirzahan ariyordu onu, cocuk dedim guldum ama acikcasi kendi cocugum oyle yapacak olsa cok kizardim terbiyesizlik bana gore.

*Gecenlerde bloglarda gezerken gormustum, itiraf ediyorum ben Feriha'yi izliyorum diye hosuma gitti :) itiraf ediyorum ben de izliyorum :) Behzat disinda izledigim diger Turk dizisi ama sardira sardira izliyorum kotu karakterlere tahammulum yok :) arkadasimin yorumu, oglan bir sezonda ogrendi ailesinin kapici oldugunu, diger sezonda barisirlar, diger sezonda evlenme teklif eder diye ozetledi durumu :)

* Goz doktoruna gitmem lazim, kizariyor , kuculuyor gozlerim,bir ara sabah kalktigimda capaklandi, hep hafta sonuna denk geliyor pazartesiye geciyor, Dr'e gosterecek durum olmuyor :)


* Ahrar saat yedide uyudu , sabah yediye kadar uyusun diye dua ediyorum ,cok sey mi istiyorum :)

11 comments:

LaMa said...

yakistiramadim sana feriha izlemeni:) ben de izlemeye basladim bu donem cunku liseli yegenim hastasi ve ona yakin olmak icin, hastaligina teshis bulabilirim diye izliyorum.mantik ahaltari,s acmalik dolu dizi, sifir puan o derece;)
behzat izledigini bilmiyordum, daha yakin hissttim kendime ama bu sezon cok kotu bence, #endiseliyim:)
az once arkadaslar burdaydi, ben de senin gibi, evimin alti ustu yerinde olsun isterdim, zeynepin odasi felaketti, topladik. mutfaga da el atmak lazim, niye benim miasfirlerim sofrayi topalmay yardim etmez yaw:( cok ayip LM, sus bakim!
sustum ve gittim!

Rana Eslem GULMEZ said...

ay seyma cocuk her aradiginda disardasin))napsin cocuk)ferihayi seviyorum ben cok bildik cok sacma ama ask guzel)
tek basimiza guzel tavsiye ederim ...
cocuklara kendi yataklarinda bol uykular diliyorum...

hypo said...

mutlulukları daim olsun.
ama ben un kurabiyesini çok severim.:)

birtutamkekik said...

şeymacım ne cici bir post olmuş bu yine:)
kuzucuğun mutluluğu gülüşünden ve gözlerinden belli baksana..:))
un kurabiyelerinden aldım bi tanecik..
ahh bu geceleri annenin yatağını işgal etmeleri bilmezmiyim:)
çok az yaş farkı ile iki bebek büyüttüm..
bi bakardım ilerleyen saatlerde biri benim koynumda biri diğer tarafta babanın koynunda:))
bu böyle uzuuunca bir süre dewam etti..
ama sonrasında nasıl alıştılar kendi yataklarına hiç hatırlamıyorum bile...
:))
büyüyorlar ve her şey daha bi düzenli hale geliyor..
dewamı gelsin inşallah paşanın kendi yatağında uyumalarının:)

ama annesi sende akşam 7 sabah 7
uyusun istiyorsun,gitti günün yarısı uykudaaa:))
ne kaldıı çocuğa..
:)))
muhabbetle canım çok uzattım:)

Nilhan - Küçük Mucizem said...

Benim kızım benimle yatıyor. Babamız da kızımızın odasında. Yanlış mı bilmiyorum ama herkes halinden memnun. Lakin kızımın odasına alışmamasından korkuyorum. Babası kaşındı napim.

Anonymous said...

Nilhan - Küçük Mucizem size tavsiyem
www.ademgunes.com u incelemeniz.
kendisi uzman pedagog
buradan da http://www.burcfm.com.tr/SearchTheArchiveProgram.aspx?ProgramId=7574
canlı olarak radyo programına ve geçmiş programların arşivine ulaşabilirsiniz.

iffetin günlüğü said...

ben de sadece ve sadece behzatı izliyorum çevrem ve eşim tepki gösteriyor:)
gözündeki rahatsızlık göz nezlesi olabilir (hemen teşhiside koydum:)geçmiş olsun..
bizde de Talhanın uyku sorunu oluyor bazen.. damdan düşen misali seni çok iyi anlıyorum..Allah yardımcın olsun..

sevilay said...

hemen başlayayım yorumlara,öncelikle şanslısın canım erkekler babalarıyla oynuyorlar da kızlar yine bana kalıyor,Babanın olması pek birşeyi değiştirmiyor:)Sokağa tüküren çöp atan insanlardan nefret ediyorum.Kimin mülkünü kirlettiklerinin farkınsa değiller(bu kısım bizimkiler için geçerli)
benim çocuğum da o şekilde konuşsa ben de çok kızardım
burda havalar soğumadı daha bahar havası yaşıyoruz.
Gözünü ihmal etme canım
ve son olarak ahrarcım ne olur sabaha kadar uyu:)sevgiler arkadaşım
dip not.bende izliyorum ferihayı:)uzun bir yorum oldu kusura bakma canım.

banurose said...

yok hıc bırsey ıstemıyorsun aslında. ben de oglan deliksiz uyusun istiyorum. sonra da çzluyorum artık uyansın diye odasına gidip duruyorum. Annem bakıyor bugünlerde ben hep uyumak mistiyorum. vicdan azabı çekıyorum sonra da. Beni yormadan ağzını açsın yemeğini yesin, uykusu gelince sorunsuz yatsın, altını değiştirirken kandırmaya çalışmak istemiyorum, giydirirken millet çocuğu boğazlıyorum sanmasın istiyorum..Ben de çok şey mi istiyorum??

Aslı said...

Çok şey istemiyosun :)

Ama o kare öyle güzelki, babaları ile oynayan çocuklara bayılıyorum ben.

Un kurabiyesine biterim zaten :)

Eskiden İstanbul'da öyleydi, kaç kişiye söylemişimdir utanmıyomusunuz diye. Şimdi daha yerleşti o bilinç..

Nalan said...

Yok çok şey istemiyorsun :)