Monday, December 26, 2011

Degistirilen Esyalar ve Ilginc Komsular

ahrarcik

Okula gitmeden once cekmistim bu fotoyu , tahmin ettigim gibi, abisinde de yasadigimiz gibi Ahrar da ilk gun hevesle gitti ikinci gun istemedi :) bir hafta surer sonra alisir diye umuyorum tecrubelerime dayanarak , cuma gunu babasi birakmisti Ahrar'i, sinifin kapisinda kalmis iceri girmemis, ogretmenler aliyor kapidan,biz disari cikiyoruz hemen, Ahrar uzun sure beklemis sonra santa gelmis, Don't cry demis O da susmus :) simdi ara ara okula gitmicem diyor, bizde guzelce anlatiyoruz.

Mirzahan kendince anlatiyor Ahrar'a, santa gercek degil, biz ona inanmiyoruz vs vs...Ahrar'da zitlasiyor abisiyle :) Biz de konustuk Mirzahan'la, daha kucuk seneye daha iyi anlar , o zaman anlatirsin dedik.

Yeniledigimiz cocuk odamizdan bir kac kare sizlere, aslinda ranzamizinda vardi fotosu ama bulamadim onu. Cocuk odasi iki cepheli, evin en sicak odasi, bunaltici bir sicak oluyorbazen , oturma odasi haric diger odalar icinde en buyugu, , gece ustlerini ortmeyen ogluslarimiz oldugu icin bu o da onlar icin en iyisi :) Gordugunuz camdan yan bina gozukuyor , biz bir ust kattayiz, jaluzileri indirirken veya acarken, karsi binanin ust kati gozukuyor, cok seffaf bir aile kendileri, perde falan yok, halilari yok, camasirlari askilara asip pencerenin onunde kurutuyorlar, evleri soguk sanirim polarlarla geziyorlar, Ny'da kisin evler cok sicak oluyor eger binalarda oturuyorsaniz ozellikle, yazliklarla dolasiliyor evde.Mustakil evler kendileri odedigi icin yakiti keselerine gore yakiyorlar .Isin komik tarafi, yatak odalarininda perdesi yok, ben o kismi gormuyorum elhamdulillah ama asagi kattakiler ne yapiyor bilmiyorum.Hangi milletden olduklarini soylemek istemiyorum :) ama hoslanmiyorum bu ulke insanlarindan.



window

pc

Genc odasina dogru gecis yaptik sayilir :)

toybox

Hemen her evin kurtaricisi oyuncak kutulari.Abimizden miras oyuncagimiz cok, bu oyuncaklar sadece misafir gelince Ahrar tarafindan dagitiliyor :) normalde derli toplu duruyor.


books






gonca

Fransa'nin Ermeni tasarisini onayladigi surecte CNN web sayfasinda tartisma baslatti, Ermeniler yalanlarini burada da surdurdu.Turkler agizlarinin payini verdi esimde dahil ,aslinda acidim onlara kiminle yazsiktiklarini bilmedikleri icin :) Kendisi hakkinda blogda cok yazmasamda,cok okuyan, cok arastiran, bir esim var.

Okullar noel tatilinde, bana her gun pazar bu gunlerde, birazdan cocuklar babalariyla sinemaya Ten Ten'e gidecekler,ben eslik edemeyecegim sevmiyorum Ten teni,evde Me -time yapacagim insallah :)

15 comments:

Aygül said...

En cok me time ' i sevdim:)))) darisi bana ins:))) oyuncak kutulari bizde de var super bencede:)))) opuyorum kuzulari

Filiz said...

yeni komşuların hollandalımı :))
odanız çok güzel görünüyor o oyuncak kutuları ne çok işe yarıyor, eşinin parmaklarına sağlık ohh iyi yapmış :)

New York'tan said...

Aygul'cum tadini cikariyorum simdi :)gittiler sinemaya.

Yok Filiz'cim degiller :)) sagolasin :)

deren said...

şeymaaa,sanki benim çaprazdaki komşuları anlatıyorsun sandım:))kadın akşam pijamasını ışık açık şekilde camın önünde giyiyor:)))

me-time ın keyfini çıkar,ohh:)

yastuf said...

gule gule kullansinlar odalarini insaallah..
me time'in guzel gecmistir insaalah..

Nihan said...

me-time , harika canım...Ahrar kuzum..masum masum bakmış,kıyamam..Benim emre'm de 2 sene sonra 1. sınıfa başlayınca bir oda yenilemesi yapacağız..:))güzel günlerde otursun kuzular..

büşra said...

kuzuların odaları çok güzel olmuş, keyifli günlerde kullansınlar.Perde kapatmayan komşu, insana perdelerini sımsıkı kapattırır değil mi :) zor bir durum

Ashley ★ said...

komşular rus olabilermi :D nihahah

bir güzel çift said...

Allah herkese hayırlı,görgülü komşular nasip etsin :) senin bu küçük oğluşuna bayılıyorum ben ama ikiside birbirinden yakışıklı maşallah.Ve odaları çok tatlı olmuş gençlerin....

yaruze... said...

Şeymacım,
Odaları ne güzel olmuş ferah ferah.
Ne edep bilmez komşularmış onlar öyle.Aman aman..
Kesin Rustur bence:)
Demek Ahrar da okula başladı.Ohhh freesin artık desene.
Huzurunuz daim olsun inşallah..

Nilhan - Küçük Mucizem said...

bu akşam ben de kendime me time yapsam mı? görümcem sinemaya gidelim diyor. kızımı eşime bıraksam, takılsak kız kıza. off ne lüks benim için var ya :)

neval said...

gonca lafının patentini mi alsaydım acaba ?

Aslı said...

Ahrar'ın saçlarınımı kestirdiniz? daha uzundu sanırım. Zamanla alışır okuluna :)

Odaları ne kadar güzel olmuş, öpüyorum kocaman onları :)

Nehir İda said...

Şeymacığım odaları çok güzel ferah görünüyor. Mutlu günlerde kullansınlar şen kahkahalarıyla çınlasın duvarları:)

Deli Anne said...

yeaahhh me-time:) çok çekici geliyor kulağa:)

Şeymam yalnız bu perdesiz aile bak ikidir geçiyor blogda, merak ettim artık:)