Sunday, December 4, 2011

Gecelere aktik biz cumartesi gunu :) ve Asure gununuz mubarek olsun

Bu hafta Muharrem ayinin ilk 10 gunu olmasi sebebi ile oruc tutmaya calistim, :) ,Hz.Allah kabul etsin insallah,cumartesi pazar gunduz disari cikamadik haliyle, cocuklar evde sIkIldi anneleri de :) cumartesi aksami babamiza rica ettik East village gittik borek yemege, bu kismi esim plana dahil etti, ben cocuklari timesquare goturmek istemistim :) saat 10 da oradaydik o kadar kalabalikti ki arabaya park yeri zor bulduk, East village de cafeler, restaurantlar, barlar cok fazla, cumartesi gecelere akiyor insanlar :) esimle aramizdaki espri konusuydu bu o aksam.

IMG_1658

Sicak sicak borekler..


yummyahrar

IMG_1662_picnik

Nasil poz ama :)

ailecek

East Village'de gordugum tek cocuklu aile bizdik sanirim :))


IMG_1665


Oralarda bir cami :)


IMG_1657_picnik

1892'den beri :)


IMG_1699

Cocuklara soz verdigimiz icin Times'a gittik, onlarin mekani Toysrus'a ugradik.M&M'den seker aldik.Ben sevmiyorum bu m&m , Turk bonibonlari daha lezzetli :)

Su gordugunuz arabanin yoldan gelen gecen fotografini cekti :)



IMG_1670_picnik

yeni kahramanimiz Iron-man :)

IMG_1696

IMG_1698

IMG_1712

X large Limozin :)

Yarin Asure gunu, en guzel sekilde gecerilim insallah.O gun yapilmasi gereken seyler var, paylasmak istiyorum sizlerle.

1. On kisiye selam vermek ( Simdiden selam veriyorum Selamun Aleykum :)
2.Gusul abdesti almak cocuklarda dahil.( O gun gusul abdesti alanlar bir sene boyunca olum hastaligi disinda hastalik gormezlermis.)
3.O gun eve ufak tefek market alisverisi yapmak( bir sene boyunca rizk bollugu olmasi icin )

4.Sübhânallâhi mil'el mîzân. Ve müntehel-ılmi ve mebleğar-rızâ ve zinetel-arş' , 10 defa bu dua okunur.

5.silai rahim yapmak, akrabalari ziyaret etmek, hatirlarini sormak.

6. Oruc tutmak bir gun oncesi ya da bir gun sonrasi ile beraber.



Hz. Allah kabul etsin simdiden yapacagimiz ibadetleri dualari, asureleri :)






11 comments:

Limon çiçekleri said...

Ne güzel maaşAllah.senin ta oralarda aşureyi bizden daha fazla hissetmen..aleyküm selam diyorum Ve duaların kabul olması dileği ile amin..

Ülkü said...

Allah kabul etsin canımcım, aleyküm selam, amin..börekler bizim buranın pidesi gibi :) afiyet olsun :)aşure yaptım getirdim faceye ilk defa yaptım gel buyur ye not ver :))

deren said...

allah kabul etsin,selamını aldım koydum başüstüne ve aleyküm selaammm..

Deli Anne said...

Aleyküm selam Şeymam.. Allah razı olsun bu güzel bilgiler için..

Sizin de bu mübarek günleriniz ve zamanalrınız mübarek olsun..

Filiz said...

aleyküm selam şeymacım, rabbim yapılan bütün ibadetlerimizi dualarımızı kabül etsin inşallah.

Nilhan - Küçük Mucizem said...

ve aleyküm esselam.
allah kabul etsin.
Şeyma bu kadar börek gözleme nereye gidiyor arkadaşım? hamur işine bayılırım ama sık tüketemiyorum korkumdan. haa zayıf mıyım? maalesef :( maşallah sana.

Aslı said...

Böregi yiyişine bakarmısınız çok şeker :) Aleyküm Selam bu arada..

Bizde birazdan aşure için alışverişe çıkıyoruz ablam her sene yapar..

Allah kabul etsin hepimize..

Bu arada gerçekten inceciksin :)

ESMA ( esma_uysal@yahoo.com) said...

aleykum selam Seyma cim, cok tesekkur ederim burdan da bize bunlari hatirlattigin icin, insan oglu yogunluk vs dalip gidiyor herseferinde yeni duymus gibi ouyorum okudugumda , salasin tekrardan .
bu borekcinin ve de caminin adresini almak isterim bu arada .

esra yerebakan said...

aleyküm selam ... ne guzel bir gezı olmus time square ın en cok gecesını sevıyorum bende , gunduzlerı o ısıltı sıhır kalmıyor sankı ... dua ve ıbadetlerının kabul olması dılegıyle sevgıler.

Newyork'tan said...

Limon cicekleri amin insallah

Ulku'cum ugradim yedim bir tane :))

Deren'cim :)


Mumine'cim amin insallah

Filiz'cim amin insallah.

Nilhan KM. aslinda kilom normal zayif degilim :) hareketli bir insanim sanirim ondan kilolari tutmuyorum:)

Asli'cim amin insallah, :) resimde zayif cikmisim sanirim :)


Esma'cim rica ederim :)

Bu taraflara geliyorsunuz sanirim :)
aslinda yanlis yazmisim pideciydi o borekci degil :) 8st 1 ave da, esat village pizza yaziyordu, fast foodcu gibi bir yer, lokanta degil yani,camide o civarlarda adresini bilmiyorum ,giderseniz gorursunuz mutlaka borekciye yakindi cunku , araplarin sanirim cami.Sorun olursa baska cevaplarim seve seve :)

Esra'cim iyi oldu aksam aksam gezdik cocuklarla aksamlarda uzun olunca :)

yaruze... said...

geç oldu ama aleyküm selam demek istedim yine de...