Thursday, December 1, 2011

Hamur acamama Hikayesi & Juicy handbags

Bugun aksam yemegine gozleme yapmak icin mutfaga girdim Ahrar da pesimden geldi, un kabi,oklava ona cok cazip geldi, bir beze verdim eline , sirayla actik hamurlari...

hamur1

ama onun hamurlari benimki gibi buyumedi, yavas yavas surat ifadesi degismeye basladi bir yandan da soylendi ,Anne benimkiler big olmadi diye :)



hamurahrar


Uzuldu birakti oklavayi...

hamur2

ahrar3


Annecim sana cok da lazim olmayacak bir sey , bu kadar uzulmene gerek yok ama ilerde buyuk acarsin demeyi cok isterdim , diyemedim :))

Picnik collage

Aksam yemegimiz, gozleme, kuru visne ve elma kompostosu , tatli olarakta Tiramisu idi.







Juicy'in renklerine bayiliyorum,magazasinda kendinizi kaybediyorsunuz, rengarenk her sey :) bu sene fiyonk eklemisler modellere, nasil ama sizce de guzel degil mi :))

PS.Bu cantayi almadim arkadaslar netten begendim sadece :))

20 comments:

deren said...

bir oklavam bile yok anlıyormusun hadi gülümseeeee :))
pek imrendim ayol:P
ellerine sağlık...

Our twins of ny said...

Ana= ogul ellerinize saglik:) o minik parmaklar degince daha bir lezzetli olmustur gozlemeler...

juicy COUTURE'in magazasindaki renk ve cesitler gercekten Sahane! ama centry21'dakiler ya pastel ya da koyu renklerden olusuyor. tabii fiyatlarda ona gore degisiyor:) Ne o yoksa fotodaki J.couture'i mi edindin?:))

birtutamkekik said...

maşallah sübhanallah size şeymacım:)
analı oğullu börekler açmışsınız..
muhteşem görünüyor akşam yemeği menünüz...:)
ellerinize sağlık ikinizinde;)
kuzucuk hiç üzülmesin,az büyüyünce eminim açıcaktır,oklava tutuşunda bile bi asalet war maşallah:)
çanya da bir pemberenk aşığı olarak can evimden vurdu beni ...
çokk cicii gerçektenn..
gönül dolusu sevgi ve muhabbetle şeymacım...
:)

nohut oda said...

ne güzel bir menü büyüyüne çocuklar böylemi oluyor:)

İlknur said...

Gözlere kocaman bir maşallah :) Kim bilir annesi çok iyi bir şef olur belki ilerde kendisi ;)

Sevgiler...

Filiz said...

şeymacım, o dudakları günde kaç kere öpüyorsun :)) 4 kareye bayıldım, koca koca zeytin gözlere, o dudaklara, nasılda buruk bir ifade takınmış :)))) anne böyle hamarat olunca ahrar'da özeniyor tabi, sevgiler...

Deli Anne said...

Ama ama çok üzülmüş, bozulmuş annesi.. baksana nasıl büzülmüş dudaklar:) çok tatlısın AH-RAAAR:)

Çantanız da hayırlı olsun efem:)

Nilhan - Küçük Mucizem said...

oy kıyamam o büzülen dudaklara. marifetli Ahrarım, kızlar bilmiyor açmayı, bilenlere de plaket vermiyorlar. varsın big olmasın.

çantanız hayırlı olsun. lakin benim tarzım değil. nedense hiç klasikten vazgeçemiyorum

** ZEL ** said...

Benimki big olmadı he :)
Ne güldüm ama :)
Seviyorum ben çocukların konuşmalarını,doğallıklarını.Rabbim eksik etmesin onları hayatımızdan..
Benim oğulcan da pek meraklıdır mutfağa,bazen gelir ama çabuk sıkılır ve zaten ben erkeğim ki deyip sıyrılır işin içinden.:)
Çanta resmi açılmadı canım,göremedim,bi ara uğrarım yine görmek için :)
Sevgilerimle..

Tasarımın Renkleri said...

Oyy nasılda düşmüş dudişleri çokta sevimli maşallah :)

New York'tan said...

Deren benimde yakin zamanlarda oldu oklavam,ara sira kucuk acmalar icin kullaniyorum :))

Seyhan'cimJ uicy'in kendi magazasi pahali,indirimlere denk gelirsen guzelde :) yok edinmedim o cantayi isterdim ama ,century de begenmistim ama escagizim fazla pembe buldu :))

Filiz'cimbendeki hamaratlik tabak kadar acabilmede dahasi yok :))

Mumine'cim cok uzuldu ama yapacak bir sey yok, insallah olsun o canta benim :))


Nilhan :))


Zeliha'cim benim buyukte heves yoktu ama kucuk merakli :)

Tasarimin renkleri tesekkurler :))

Aysegul'cum bende pembesine vuruldum zaten :)

Gulcan'cim oluyorlar buyuk dgilde benim kucuk boyle :)

sagolasin Ilknur :)

ab-ı hayat said...

Akşama ben de gözleme mi yapsam,pek güzel göründüler gözüme:::))) ellerine sağlık canım.

Ahrar pek tatlısın,kıyamam sana...


sevgiler...

Aslı said...

Çok seviyorum gözleme ve tiramusu ellerine saglık.

Ben onun o bakışlarını oklavayı tutuşunu izninle yemek istiyorum :) maşallah ona.

Pamuk şekeri gibi çok güzel bir çantaymış..

yaruze... said...

maşallah,maşallah.
Nazar değmesin bu kapkara saçlı,koca gözlü oğlana...

dilek said...

Allah'ıımmmm..o nasıl bir bakış öyle yaaa:) yerim ben onu yaaa...maşallah:) ve çantaya bayıldım bayıldım bayıldım:) sevgiyle

esra yerebakan said...

ellerinize sağlık menü süper benım gıbı gozlemeyı yufkayla yapan tembeller ıcın bıraz ara gazı oldu ıyı de oldu ben de denıyım bakalım ...

Rana Eslem GULMEZ said...

iyi tuttun kendini seyma ben olsam birakmazadim bu cantayi )gorunce bile icim hos oldu...

sevilay said...

ay kıyamam dudaklarınıda bükmüş:)Afiyet olsun canım.Bizim menümüzde hiç hamur işi olmaz.Mutlaka sebze sıkışacak araya:)Eşim sevmiyor maalesef...

New York'tan said...

Abi hayat degisiklik oluyor bazen denemek lazim :))

Asli'cimyeekserbest :))di mi guzel canta :)

Yaruze'cim amin :)

Dilek'cim en kisa zamanda edinmen dilegiyle :)

Esra'cim benimki acemi isi anlamam aslinda acmaktan tabak boyu kadar iste :)

Emine'cim magazada gorsem affetmezdim sanirim:)

Sevilay'cim sebze vardi menu de ama fotosunu cekmedim patlican salatasi vardi :))bende sebzesiz sofralari sevmiyorum.

İkiz Annesi said...

Kıyamam kuzucuğa başaramayınca nasıl da dudağını bükmüş:)Şeymam kocaman öp benim yerime yakışıklı prensi.
Çanta hoşmuş gerçekten de:)