Friday, December 9, 2011

Her Telden Olsun Mu

Yine nasil gectigini anlayamadigimiz bir hafta oldu, ben mutfaktan cikamadim bu hafta hatta esiminde dikkatini cekmis ki sana soyle en buyugunden bir mutfak lazim diye, ev ile ilgili hayalim duam insallah ilerde coook buyuk, genis, cok dolapli, her turlu donanima sahip bir mutfaga sahip olmam :)



Dun aksam arkadaslarla surpriz bir parti yaptik, vaktinden evvel dunyaya gelen Selim bebek icin, annesine moral olsun diye :)



babyshower

Fotograf kalitesi icin uzgunum,hemen alelacele cekildi, bir suru cocuk oldugu icin etrafta :) Bu pastayi yaparken bir cok aksilik yasadim, keki kabarmadi, tekrar yaptim, ust suslemeleri istedigim gibi olmadi vs. vs. en son ortaya bu cikti, seker hamuru ile yapmistim, acemi isi bir pasta ama tadini cok begendi kizlar :)

pasta




Kiz anneleri kacirmayin bu ayakkabilari :) pullu ayakkabilar cok revacta bu sene :)



























semsiye

Bu semsiyeyi kullanan kisiye suslu denir mi acaba ?



FB de dolaniyordu gecen hafta, izleyin oldu mu cayi baska turlu iceceksiniz eminim :))

Herkese mutlu hafta sonlari olsun...

10 comments:

Deli Anne said...

Aaa Selim bebek hoşgelmiş:)

sezobigo said...

izlemiştim o videoyu güzeldi gerçekten.:)
inşalllah istediğin gibi bir mutfağın olur şeyma galiba tüm hanımların dileği:)

Nilhan - Küçük Mucizem said...

Her kadının hayali galiba kooocaman mutfaklar :)

Niye süslü desinler ki? hiç de öyle kokoş bi şemsiye değil.

Selim bebek hoşgelmiş.

Yabancı birinden bunları duymak çok gurur verici

Filiz said...

çok dolaplı kocaman mutfağı olan, bir evin olur inşallah, benimde :) videoyu ilk kez izledim çok güzel gerçekten :)

Aslı said...

Bence pastada masada çok güzel görünüyor. Selim iyiki gelmiş, mutlu ve saglıklı bir ömrü olur inşallah.

Videoyu izlemiştim çok begendim :) bizi anlatmış resmen :)

esra yerebakan said...

ellerine sağlık pastan bence cok basarılı olmus selım bebek te hosgelmıss:)
bu arada bana yorum bırakmıssın cnm saol ben senden haber beklıyorum coluk coluk malum ben bosum nasıl olsa tanısmak ıcın sabırsızlanıyorum :) sadece ayın 21 ınde mısafırım gelecek ocak basına kadar bendeler onun dısınde serbestım ınsallah...

Aygül said...

Bendeeeeeee kocamannnnnnnn bir mutfak istiyorum Seymacim:) selim bebek hayirli evlat olsun ins. Ailesine bolluk bereket getirsin ins....

Rana Eslem GULMEZ said...

BUYUK MUTFAK ICIN NEWJERSEYE TASINMAYI DUSUNEN BIR INSANIM )RABBBIM HERKESE VERSIN..SEMSIYE SUSULUDEGIL SADE VE ALBENILI)
AYAKKABILARI GECEN SEZON RANAYA ISTEMISTIM AMA HANIMEFENDI BEGENMEDI))
SELIM BEBEK COK TATLIYDI INSALLAH KOLAYCA BUYUR...

sevilay said...

ah o mutfak hayalleri:))Süslü ayakkabı deme bize hele zehraya:)Selim bebeğe hayırlı ömürler diliyorum

dilek said...

ahhh ah ...benimde hayalim tam teşekküllü kocaman aydınlık bir mutfak:) ev bakıyoruz şu aralar satın almak için baktığım ilk yer mutfağı oluyor...gerisi benim için teferruat sanırım:) sevgiyle...