Monday, January 30, 2012

Alisveris-Indirim-bir dizi-bir kitap



Dun izledigim bir dizide bayanla erkek arasinda soyle bir olay geciyor, alisverise gidiyorlar ucuzluk var magazanin birinde Tr'de cep telefonlarina mesaj geliyor ya burada yok henuz boyle bir uygulama :)) oyle haberleri oluyor, alisverisi yapiyorlar, ertesi gun yemege cikacaklar arkadaslari ile , erkek yeni aldigim gomlegi giymek istiyorum diyor bayan hayir olmaz indirimden aldigini anlarlar diyor :) bir kac ay sonra giyersin unutulur indirim diyor ya da Amerika'dan almistim eski sezon dersin diyor ( buraya cok guldum ) .Var mi sizin boyle indirim takintilariniz ?

Ihtiyacim olan bir seyin indirime girmesini beklemem alirim ama acil degilse beklerim, burada indirim donemi aralik sonu ve ocak basidir, kisliklar elden cikar her yer indirime girer ocak sonu gibi baharliklar cikar,su an kislik almak isteseniz bulamazsiniz bitti cunku, belki outletlerde vardir.

Yine diziye donersek , alisveris icin magazaya cok erken geldiler magazanin acilmasini beklerlerken adam arabayi neden uzaga parkettirdin diyor ,bayanda e aldigimiz posetler elimizde yuruyelim ki gorsun herkes nereden alsiveris yaptigimizi diyor :) kirk yil dusunsem aklima gelmezdi boyle bir sey :))

Bazi magazalarin ucuzluk zamanindaki alisveris cantalari ayri, victoria secret ve banana republic boyle mesela, ben gorunce diyorum ki aa bunlar indirimden alisveris yapmis, bak sennn, tabii ki degil :) ama isin mantigi bu degil midir, yoksa niye o gune ozel bir canta verilsin :)

Destan yazabilirim bu konuda ornekleri cogaltabilirim biz deki alisveris sevdasi oldukca :)


Bir dizi tavsiyesi sizlere , Once upon A time, Abc de cikiyor ,masal tadinda, cocukken okudugumuz masallarin karisimi , gecmis ve gelecekle baglantili :) Benim o yonum hic buyumedigi icin cok severim bu tur kitaplari, filimleri :))





Bir de okuyup bitirdigim kitabim var Hunger Games, filmi cikiyormus martta, detaylica anlatmak istemem okuyacak olan vardir belki, bu dunyanin yok oldugu yeni bir yerlesim yerinin kuruldugu, bolgelere ayrildigi , cok zenginlerin ve cok fakirlerin oldugu, aclikla mucadale icin hunger games denilen bir oyunun oynandigi ve kazanmak icin verilen mucadelenin anlatildigi bir kitap.

21 comments:

Mutfak dili said...

Sizin orda indirim ler baslamis demek bizim burda pek tık yok. Eskisi gibi indirim olmuyorş Sanırım bu sene fiyatlar yükseldi ve indirim yapınca da bizim alamayacagımız fiyatta oluyor.
İyi alis verisler iyi seyirler..

New York'tan said...

Mutfak dili bitti indirimler, kisa kollular, yazliklar geldi artik :))

gunlukcugum said...

Biz deden annem alisveris posetlerini. Ic ice koydururdu alamayan olur heves edilmesin diye) benim cantalarim hala( hamdolsun) ic icedir)))
Rabbim riyadan gosteristen ucak eylesin bizleri...

Derya demiş ki; said...

trajikomik bir vaziyet..kompleksli insanların yaptığı davranışlar bence...ama bunu dizilere yansıtmaları da güzel olmuş:) keyifle okudum..sevgilerle

Derya demiş ki; said...
This comment has been removed by the author.
Derya demiş ki; said...
This comment has been removed by the author.
Fatma said...

Gunlukcugumun yorumuna bende katiliyorum...


eger bir seye cok ihtiyacim varsa illaki alinacaksa ve acilse alirim...bu giyecek konusunda idi,ama teknolojik seyler alinacaksa illaki indirimleri takip ederim cunku indirimli zamanlarda gercekten baya indirim oluyor xmas,boxing day ve yeni yil indirimleri gibi....

dedigin gibi kisliklar bitti yazliklar geldi magazalara buradada,gecen haftasonu alisverise ciktim yeni kaban alayim diye haliyle dogumdan sonra hafif kilom kaldi ve eski kabanlarim dar geliyor.kaban bulamadim almak icin cok uzuldum valla,daha oncede kiz kucuk diye cikamamistim carsiya neyse idare edecegiz bir sekilde :)

optum xXx...

dilek said...

indirimde olsa artık giysi almamaya karar verdim. Hamile kalırsam(inşallah) giyemem:) açlık oyunlarını bende okudum. çok güzel kitap.3 kitap bu seri ve 3'üde çok güzel.....sevgiyle

Deli Anne said...

sanırım o bölümü ben de izledim.. tamamını değil ama o araba meselsine denk geldim.. İlter izler o ikiliyi..galiba var demek kli böyler takıntılar taa filmlere dizilere konu oluyor.. :)

Deli Anne said...

sanırım o bölümü ben de izledim.. tamamını değil ama o araba meselsine denk geldim.. İlter izler o ikiliyi..galiba var demek kli böyler takıntılar taa filmlere dizilere konu oluyor.. :)

karabiberinmutfagi said...

bende burda bekliyorum su indirimleri:D siz baslamissiniz bile ozaman size mutlu ve güzel bir hafta dilerim sevgiler :)

Aslı said...

Bir kadın, bir erkek dizisimi? eger oysa çok iyidir :) hiç takıntılarım yoktur, indirimdende alırım kaldıki en mantıklısı bu.

Once Upon A Time :) 8 bölümünü izledim, çok güzel bir dizi :) kitabı bilmiyordum, konusu ilginç listeye yazıyorum tskler..

Tüsi ve Yasi said...

SEvgili SEyma ben Donunce ne kadar indirim oldu bilemem ama hersey bana pahali gelmisti gercekten ulkemizde hersey var senin daha once yazdigin gibi ayakkabi canta belki..BU arada kucuk kizim da oraya geldi cuma aksami program var mi camide.mailinden daha tsonra yazacagim selam ve sevgilerle karli IStanbulumuzdan..

New York'tan said...

Amin Emine'cim .

Derya haklisin kompleksden baska ne olabilir ,Allah korusun bu hallerden.

Fatma'cimoutletlerde vardir mutlaka hemen tukenmiyor oralarda yakinda varsa bak istersen :)

Dilek'cim hadi insallah :))
kitap guzeldide fazla karamsar ya :))

Mumine'cim bende denk geldikce bakiyorum cok dogal ve baen kendini buldugun haller var :))

Karabiberin mutfagi cok tesekkurler :)

Evet Asli'cim o dizi :))

Yasemin abla, klasik indirim iste cocuklar icin daha avantajli diyorum ben bu indirimler, buyuk markalar cokta indirmiyor.

Evet program var insallah camide aksam namaziyla yemek basliyor, sonrasinda program var, Allah kavusturun diyim size :)telefonum var degil mi gelmek isterlese yardimci olurum .

Aygül said...

Cokk guldum seyma:))) bense indirimden aldim diye sevinir, yakin arkadaslarimada hemen haber veririm onlarda nasiplensin diye:))) bende indirimden toplarim cocuklarin bi daha ki sene giyeceklerini hem ucuz hemde seneye bulmusa geciyor:))) acil bi ihtiyacim olursa alirim sezonda ama acil degilse asla almam:))) mesela bizim burda unlu bir cocuk markasina dikis yapan bir atolye var. Biz aaaaa ucuza aliyoruz diye sevinirken bir arkadasim kimseye soylemez ordan aldigini magazadan pahali pahali aldi desinler diye:)) bense herkese solerim gidin siZde alin diye:))))

cerenim.com said...

ben bu diziyi izlmeliyim. evet.

hatice karadayı said...

haha bayıldım dizi ye valla benimde kırkyıl düşünsem gelmez ne yalan söyleyim en kısıa zamanda bakacam varmı tr de alt yazılı izlerim sagol

Kiraz Çekirdeği said...

Ben de izlemedim ama notumu aldım.

bir kase lezzet said...

paylaşım harika
:)))))))

kiymetligunler said...

Seymacim, valla vaktim olsa alisveris yapacagim ama malesef:(( indirimden utanmakta Turk usulu olsa gerek:)

Daniel Arjan said...

Merhaba,
Ben Juan Diego, yaşam süresi fırsat kredi veren özel bir kredi borç veren duyuyorum. acilen borçlarını ödemek ya da işinizi geliştirmek için bir kredi ihtiyacı bir kredi gerekiyor mu? Sen Bankalar ve diğer mali kurumlar tarafından reddedilmiş? Bir konsolidasyon kredi veya ipotek gerekiyor? Daha fazla bilgi için arayan tüm mali sorunları geçmişte yapmak için buradayız çünkü. Biz kötü bir kredi var ya da para ihtiyacı% 2 oranında iş yatırım, faturaları ödemek için mali yardım ihtiyacı olan bireyler, para kazandırıyor. Biz güvenilir ve yararlanıcı yardımda ve kredi sunmak için istekli olacağını sizi bilgilendirmek için bu orta kullanmak istiyorum. Yani e-posta ile bize bugün: (diegosaintloans@outlook.com)