Friday, January 13, 2012

Biz de blog bulusmasi gerceklestirdik Amerika'da :)

Evet biz Esra ile beraber bulustuk, blog bulusmasi gerceklestirdik Newyork'ta , timesquare de sozlesmistik dun icin, sabah kalktim nasil yagmurlu hava,acaba ulasim zor olur mu diye dusunmustum onun icin ama bulusma saatine kadar yagmur sakinlesti.

Esra ile sanki yillardir tanisiyor gibi basladik muhabbete ben vaktin nasil gectigini anlamadim, muhabbetli, enerjik, cok tatli birisi kendisi, cok memnun oldum tanistigima,yeni bir arkadas kazandigima :) Tuba'cim keske sen de olsaydin yanimizda :)

Insallah en kisa zamanda gorusmek uzere diyorum :)



Simdi inanmazlar bunlar bize diyerek, kanitimiz olsun dedik :) ayaklarimizi cektik :)



biz


farappe

Hava yagmurlu olunca en yakin kapali mekana attik kendimizi, cayla basladik muhabbete , cikarken Esra'cim karamel frappe alalim dedi, benim cok aram yoktur aslinda hic denemedim, ama sevdim tadini icince, Esra bana yeni bir icecek kazandirdin :) endiselendi acaba hasta olur musun diye de, e kac senedir burada yasiyoruz soguk havada buzlu iceceklere alistik artik :)) Tesekkur ederim .

Esra'nin yazisi icin tik tik :)

17 comments:

hümoş said...

ayyy karamelli frap çok tehlikeli :) krema,karamel :) tam kalori bombası :) bayılırım amaa yaaa :)

New York'tan said...

:)) evet guzeldi,olsun arada alalim kalorileri :)

Mutfak dili said...

Ne guzel olmus blog bulusmaniz. Orda olmak isterdim...))
Buyurun bizim Texsas` a da gelin yapalim bir bulusma..))
Sevgiler hayirli cumalar..

New York'tan said...

:) insallah neden olmasin,ayrica seni alalim buraya biz iki kisiyiz Ny'da :)

Limon çiçekleri said...

Ayy kıskandım yaniii:)İnşallah bizde en kısa zamanda Antalyada yapacağız kısmetse:)

birtutamkekik said...

inşallahh limon çiçeğim inşallah:)
bir antalyalı blogger olarak bu duya amin demeden geçmiyeyim dedim şeymacım:)
sizin adınıza çok mulu oldum..
darısı başımıza:)
mutlu haftasonları...
:)

ESMA ( esma_uysal@yahoo.com) said...

bende istiyorum bu bulusmalardan :(((

Deli Anne said...

ohhh maşallah:) Esma'mı da alın bir dahaki sefere Şeymam:)

esra yerebakan said...

şeymacım çok teşekkür ederim güzel sözlerin için:) bende koyacaktım ayaklarımızın resmini ama bendeki çok kötü çıkmıştı iyi ki sen koymuşsun bloga:)) tekrar görüşmek üzere ...

Aslı said...

Sıcacık bir buluşma olmuş, ne güzel. Babetler de çok şık görünüyor :)

♥ Ç!lekl! ♥ said...

ne hos tipki bizim de Amerika'daki bulusmamiza benzemis.bakmak istersen
(http://birazgercekbirazhayal.blogspot.com/2011/05/mini-blogger-bulusmasi-amerika.html ) burada.

bu arada asagidaki resimlere baktim da hala yesil var ne guzel, nasil ozledik oralari offf off... kiskandim simdi :)

Nehir İda said...

Şeymacığım yazamasan da olurdu nasıl ayakkabı sevdiğini biliyoruzzz evet buluşmuşsunuz:)
Ne hoş.

Aygül said...

Ohhh ne super valla bi Delisim bi sen Seyma :))) bulusan var bulusamayan var kiskandim bakkk:))) saka bi yana seninle veDelisimle tanismak isterim:))

Newyork'tan said...

Havva ve Aysegul e bulusun canim ayni sehirdesiniz :)

Esma'cim insallah bir gun olur bulusuruz dunya kucuk :)

Insallah mumine;cim :)

Esra;cim rica ederim :)

Sagolasin Asli'cim :)

Cilekli hatirliyorum ben sizin bulusmayi, ozleniyor di mi dondende vatana.

Ebru'cum dogrusun babetci Seyma :))

Insallah Aygul'cum ya cok isterim bende kismet bir gun olur insallah.

deren said...

ne güzellll bende istiyorummmm bu buluşmalardannn:)

sevilay said...

ay negüzel bir gün olmuş sizin için,kendi adıma inandım buluştuğunuza:))

Bir Terazi Kizi... said...

Siz bulusuyorsunuz biz seviniyoruz,buda ilginc bir duygu ama cok hos tabiki!