Wednesday, January 4, 2012

Brooklyn Bridge gitmistik biz ve kereviz salatasini bir de boyle tadin :)

Noel tatilini bitirdik, okullar sali gunu acildi, ben de rahatladim, son gunlere dogru cocuklar evde kavga etmeye baslamisti, birbirlerini fazla gormekten sanirim :) her gun disari cikardik gezdirdik,babalarida evde olunca bal kaymak oldu :), misafirlerimizi de agirladik, pazar gunu havanin soguk olmasina aldiris etmedik , kardesim Brooklyn bridge yeni yuruyus yolunun eklendigini soylemisti, o tarafa gittik, cocuklarin sapkalarini aldik sIkI giydirdik, guneste vardi , kisin hava soguk olsa da gunesin olmasi bir sicaklik veriyor :)

bridge
kiyi seridi boyunca yuruduk, yuruduk..

duba


manhattan

mirzahrar

kayaliklardan gitti bu cocuklar :)
wave

IMG_3439_picnik

cage

Epey yurudukten sonra cocuk parklarinin oldugu bolume geldik, cok guzel yapilmis, oyuncaklar cok ilginc, kaydiraklar cok uzun, bolum bolum yapmislar, kalabalik degildi olsada herkes bir kosede, yazin su parklarinin acilmasini hevesle bekliyor Mirzahan :)


ball

ahrar


nyask

Ny'da ask baskadir :))

su

Karnimiz acikti, meshur pizzacidan pizza alalim demistik ama iki cadde kuyruk vardi onunde:) sonra arabaya bindik civarlarda gezerken,pizzasinin resmini gorup begendigimiz restorantta girdik, misirlilara aitmis, menuyu istedik,falafel , babagannus, humus, vb. bir suru tanidik isim vardi, siparislerimizi verdik,ilk defa surahi icindeki su ile gelen limonla karsilastim bu ulkede :)

kereviz salatasi



Kereviz salatasini dilimlenmis portakal uzerinde servis ettim misafirlerime ,hosuma gitti bu fikir :)

Yarin becerikli bir arkadasima konuk olacagim, yoresel tatlar tadacagim :) fotograflarim sizin icin.

Bebek akikasi yemegi var bu aksam, dugunler -akikalar hareketli camii bu aralar yine :)

10 comments:

u.aydin said...

ellerine saglik.bir brooklyn'ye gittik geldik sayende.kereviz salatasinin sunumuna bayildim ellerine saglik.sevgilerle.

Newyork'tan said...

Tesekkurler :)

Filiz said...

fotoğraflar çok güzel, noel tatili baya bir uzun şimdi sende rahatlayacaksın :) kereviz sunumumunu gerçekten çok hoş yapmışlar, çok imreniyorum sizin caminize bizimkilerin durumunu biliyorsun yaşlıların mekanı gibi :(

Deli Anne said...

İşte hevesi olmalı insanın yoksa kafamı kopartsan ben salatayı portakal kabuğuna koymayı akıl edemem.. öperim Şeymam :)

birtutamkekik said...

harikaa!
çok hoş görünüyor şeymacım...
bende seviyorum böyle farklı sunumları...
ellerine sağlık..
muhabbetle...

Aslı said...

Tam çocukların günü olmuş bu, ne güzel eglenmişler. Bu fotograflar sayesinde bende bilmedigim bir şehri tanıyorum.

Kereviz salatasını çok seviyorum ve çok sık yaparım ama böyle sunmak nefis olmuş, en kısa zamanda denicem bende tskler :)

Mutfak dili said...

Seyma hanim okullarin acilmasina bende sevindim desem ayip olurmu acabaş Okuyan cocuklardan biktim zannedecek ama degil. Bence cocuklar evde ne yapacaklarinin bilmedikleri icin kavga ediyorlarş ozellikle de Amerikada cunku cocuk sokakta oynamak istiyorş Arkadas istiyor malesef burda bunlar kısıtlı.
Kereviz salatasını hic yapmadim ama arkadaslarda tadina bakmistim cok guzelş Bu sunumda guzel olmusş elinize saglik..
Sevgiler...

Sofia said...

Merhaba,
Blogunuzun sessiz takipcilerindenim. Ilk kez yorum yaziyorum, kerevizi cok severim, salatasini ilk kez sizden gordum. Bir umut tarif varmidir diye baktim ama yokmus, tarifini rica edebilirmiyim?

Newyork'tan said...

Sofia'cim Merhaba, kerevizi soyup rendeliyorum,uzerine kararmamasi icin limon sIkiyorum,tuz ilave ediyorum,yogurt ve mayonezi (senin zevkine kalmis miktarlari ben genelde yogurdu fazla ekliyorum ),karistiriyorum icine dovulmus bir dis sarimsak ekliyorum, dere otunu( bir bagin yarisini kullaniyorum ) incecik dogruyorum, yogurtlu mayonezli karisimin icine kerevizleri ve dereotlarini ilave edip karistiriyorum,dovulmus cevizde ekleyebilirsin ama hemen yiyeceksen ekle durdukca rengini karartiyor cunku, benim yaptigim boyle, insallah memnun kalirsin :)
sevgiler
Seyma

Sophia said...

Cok tesekkur ederim tarif icin seyma hanim. Cok mutlu ettiniz beni.