Wednesday, January 11, 2012

E sinirlendim ben bugun ve biraz tebessum

kids




Abi ne yaparsa ,abi ne oynarsa ..

ahrarkindle_picnik

Ahrar'da aynisini yapiyor,Mirzahan O'na copy cat diyor,sikayetci bu durumdan, haksiz da diyemeyecegim ama idare etmesini bilemiyor Mirzahan, O da inadina yapiyor, bizim evde bazen bir kavga gurultu kopuyor bugun de oyle bir gun oldu, baba gelince ona devrettim cocuklari , kulakligi takip bilgisayar basina gectim, dis dunya ile baglantimi koparmaya calistim :)

sevimli_picnik

Ikindi vakti uyuya kalip aksam uzeri uyaninca inanilmaz huysuz oluyor bu kucuk adam, sebepsiz yere agliyor, gozleri kizardi boyle :)

Evde dunden kalan yemegim vardi, bugunde yanina ilave yaptim ama cocuklarin severek tukettigi yiyecekler degil,Ahrar tabagi gorunce geri kacti yemem diye:), Mirzahan direk ben yemem dedi , gelde sinir olma, ac kalin dedim :) , yesil fasulye ve mercimekli bulgur pilavi idi yemekler, ben haric evde bulgur pilavini cok seven yok, bir tencere pisirmisim, hepsini kendim yiyecegim :))

Her gun evi supurdugum halde aksamdan sabah olusan toz zerrecikleri nereden geliyor cok merak ediyorum,bir hafta supurmesem acaba yumak olur mu bunlar :)

Yarin blog bulusmasi gerceklestirecegiz biz Amerika'da insallah Esra ile beraber, heyecanla bekliyorum :)

Aralik ayinda da Yasemin abla ile bulusmustuk Camimize gelmisti kizi ile beraber, blogu olmanin guzel yanlarindan biri de guzel insanlarla tanismak, buradan cok cok selamlarimi gonderiyorum kendisine :)








Buyuk bir cogunlugumuzu anlatiyor eminim bu karikatur :) Allah eslerimize guc kuvvet versin ne denir baska :))

11 comments:

Mutfak dili said...

Harik abir yazi olmus. Dogru diyorsunu evdeki tozlar nerden geliyor bende merek ediyorum. Sokakta toz yok ki arabalar gecerken de toz kalkmiyor. Sanirim camasirdan filan olusuyor. ben denedim haftada 1 kere supurdugum zaman dediginiz ki yumak oluyor makinenin icinde.
Yemek konusunda bizde o durumdayiz maalesef. Usandim artik 3 farkli cesit hazirlamaktan. Corba olsa yemek yemezler yemek olsa corba isterler..
Allah yardimciniz olsun
Ne guzel blog gorusmesi var yakin olsam bende gelirdimş hep hayalimde bir gun belki..
İyi gorusmeler. Selamlar, sevgiler canim...

esra yerebakan said...

şeymacım çok teşekkürler bende bu blog buluşması için sabırsızlanıyorum seni tanıyorum aslında bır yüzün eksikti o da tamam olacak inşallah:)
bu arada ben denedim bir hafta süpürmeyince gerçekten yumak oluyor :))) tr de hayatta yapamam boyle birşeyi ama burada yaptm valla nasıl olsa çat kapı gelen yok hayatımda ilk defa görmedim yerdekileri başarabiliyormuşum bende:)

birtutamkekik said...

ahh anneler ah..
bi çok şey için hep kafa yormalılar değil i:)
evdeki tozlar,yemek çeşitleri,yerler mi yemezler mi,kavgaları gürültüleri...
say say bitmez:)
ama olsun hayatıntadı tuzu bunlar şeymacım..
karikatürde çok hoş..
aynen analtmış bi çoğumuzun halini..
muhabbetle canım..

keyifli bir buluşma diliyorum sana esra hanımla..
:)

Sitare said...

ikindiyle akşam arası uyumak sıkıntı verirmiş ya insana.ondan huysuzlanıyordur.

amaaan bizim evde de aynı dert.araları 8,5 yaş.ona rağmen büyük ne yapsa küçük de peşinde.

bütün çocuklar böyle şekerim.

yaruze... said...

sizde en azından kardeş kavgaları pek yoktur bize kıyasla.Canıma okuyorlar yeminle.O benim,yok bu benim,bir benimdir sürüp gidiyor.Bende kafayı yemek üzereyim nerdeyse.
Allah sonumuzu hayır etsin..
Sevgiler...

Aslı said...

Kopyacı kedi öylemi :) ama Ahrar şimdi çok küçük ve onun rol modelide abisi, elbette o ne yaparsa Ahrar'da onu yapıcak :)

sevilay said...

bakalım bizde ne zaman başlayacak kardeş kavgaları:))Zor şeymacım allah yardımcın olsun...

gunlukcugum said...

Bir haftayi birak seymacim iki gunde berbat oluyor! Bir haftayi dusunemiyorum) size keyifli sohbetler...

Deli Anne said...

Yani seni bile kızdıydıysa çocuklar aşkolsun onlara:)

Blog buluşmasını da okudum Esra'dan.. ohh ne güzel olmuş:)

Tüsi ve Yasi said...

Sevgili Şeyma sen herşeyin üstesinden gelirsin Allahın izniyle.Güzel ailenin keyfini çıkar arada boşver sonra öyle bir geçer zaman ki oluyor ne de olsa tecrübe konuşuyor.. benim burdaki küçük kızım senden bahsettiğimde blogunda yazdı mı peki demişti ben de dün gösterdim tabi sevinçle.Ablası tekrar döndü o da yarınki sınav sonucuna göre inş.hayırlısıyla gelecek.Ben de buradan kucak dolusu sevgi selam gönderiyorum..

Newyork'tan said...

Tesekkurler Yasemin Abla :) hayirlisi olsun kizlariniz icin :)