Monday, January 23, 2012

Hafta sonu Mutluluklari

Cumartesi sabah kalktigimizda her yer beyazdi, cocuklar uzun zamandir bekliyordu bu havayi,hemen kizaklari alip kaymaya gittik.

<span class=


<span class=


<span class=

Dun aksam arkadaslarla cig kofte keyfi yaptik :)



<span class=


Cumartesi gunu denedigim yesil mercimekli lazanya, bazi arkadaslarim o kadar ugrasacaksam lazanya icin kiymali yaparim dediler :) ama ben cok sevdim borek gibi oldu, yapilisi da cok kolay, yesil mercimekleri hasladim, zeytinyagi ve sogan ile lezzetlendirdim tavada, besamel sos yaptim, lazanyalarim haslamaya gerek olmayan lazanyalardi, ( ready to bake ) borcama besamel sosu yaydim uzerine lazanyayi yerlestirdim, tekrar besamel sos koydum yesil mercimekleri ilave ettim , lazanyayi koydum uzerine uc kat bu islem uygulabilir ama ben tek yaptim,en son mozarella rendesi koydum pisirdim.

happiness

Bu haftasonu mutlulugun resimlerinden biri, 188 dolarlik bir esyayi, on bes dolara almak :))ooo yeahhhh diyorum :)))

14 comments:

FADİŞ said...

Ne güzel bir manzara bu böyle, çocukların olduğu her kare çok güzel, lazanyayı ben de severim her türlüsünü, çiğ köfteyi ise etsiz tercih ediyorum ve son olarak çok karlı bir alış veriş olmuş, güle güle kullanmayı Allah nasip etsin inşallah:)

New York'tan said...

Fadis'cim bende lazanayayi etsiz daha cok seviyorum, sebzelisini yapmisligimda var.


Tesekkur ederim evvet cok karli oldu benim icin hic aklimda yokken :))

gunlukcugum said...

aldigini gorsek aman tanrim derdik))
ahrar yine cok seker cikmis kirmizi kirmizi yanakli...
eminim yesil mercimekli lazanya guzel olmustur..
en sonki misafir menumde mercimekli borek yapmistim bende tad olarak kiymaliyi aratmiyor bence...sevgiler..

LEYLAnın KAHVE DÜKKANI said...

ne güzel :( çok imrendim hepsine.....

Nihan said...

yani tam ooo yeaaahh durumu:))))kavala kurabiyelerini c.tesi arkadaşlarıma yaptım..cevizli..harika oldular.hem pratik buldum,,bol bol seni andım:))

dilek said...

yeşil mercimekli böreğe bayılırım. lazanyayıda denemek lazım:) kar sizin oralarada gelmiş akşam haberlerde gördüm:) ne aldın ki merak ettim şimdi:) sevgiyle

Aslı said...

O kar görüntüsü beni benden aldı :) Ahrar yine öyle şirin bakıyoki canım benim ya :) lazanya severim, çig köfte severim :) ellerine saglık..

Ama bir merakta var tabi, nedir acaba? :)

Mutfak dili said...

Oy oy imrendim bizde kar gonderin bir az. Austinde her kes kisa kollu giyiniyor hala..))
KAri cok seviyorum ve cok ozledim.
Iyi eglenceler.
Merak ettim su 188 dolarlik esyali..))
Nerde indirim var belki bizim burda da vardir. Kar gelmiyor belki indirim gelir..)0
Sevgiler...

Newyork'tan said...

Emine'cim coksoguktu o gunkar yagmasina ragmen sahil daha bir esiyordu oyle kizardi yanaklari :)

Ipucu vereyim mi cok severim kullanmayi her rengi her cesiti olsun diyenlerdenim :)


Leyla'cim kar gelmemis miydi sizin oralara :)

Nihan'cim afiyet olsun,:)

Dilek'cim bregini seviyorsan lazanyasinida seversin eminim.Iste her gun kullanacagim bir sey cok severim kullanmayi onu :)

Asli'cim tesekkur ederim,merak degilmi gosteririm belki ilerde blogda :)

Mutfak dili, kar guzeldi oynadik bir gun su an yagmur yagiyor eridi hepsi :)

Indirimler bitti burada sizin oralarda var mi hala, baharliklar geldi artik, surpriz olsun ilerde kullaninca fotosunu koyarim :))

e. t. said...

uzun zaman olmuştu bloglarda gezinmeyeli.Özlemişim, okuyunca fark ettim :)
çocuklarda baya büyümüş maşallah.Ayrıca çiğköfteler şahane görünüyor ;)

ikibocekbircicek said...

ahhh ahh lazanya ne güzel görünüo öle :( Im on the diet :(
KAR Süper indirimde alışveriş harika kuzular çok şeker ....

deren said...

ne aldın şeymaaa merak ettim,ucuzluk olunca kadın milleti herşeyi alır gerçi:))

light anne ve kaymaklı kızanları ... said...

hem karlı hem de "kar"lı bir hafta sonu olmuş...

iyi günlerde eskit...

(çanta mı o yoksa)

STYLE M said...

ne guzel bir pazar.. cig köfte hastasiyim hmm söyle bol limonlu ;))