Saturday, January 7, 2012

Olsa da yesem simdi :)

New york'un havasi cok degisken , hafta basi oyle soguktu ki buz tutmustu disaridaki su birikintileri ve benim balkona koydugum icecekler :), bugun bahar gunu gibiydi, arkadasla kacirmayalim bu guzel havayi diyerek sahile gittik, cocuklari eglendirdik, herkesler disardaydi, durumu abartip sortlarla gelenlerde vardi :) azicik gunes isitsa bu sehri, insanlar hemen atiyor uzerindekileri :)

Cuma aksami da esler evde degildi, bizde carsiya gitmeye karar verdik yine arkadasimla , cuma aksamlari kalabalik oluyor bizim cadde yol boyu, yuruduk , gezdik.Turk hatunlarini yakaladik,dunya kucuk hepsi atmis kendini disari :)


mirzandahrar


Cuma gunu okula gitmeden once cekmistim bu fotografi, Ahrar artik aglamiyor :)






Hava guzel olup , gunes yuzunu gosterince ,ozlediklerim aklima geliyor, Tr'e gitme vaktinin yaklasmasi, o heyecan :) damla sakizli dondurmayi yazdan yaza yiyorum mesela :) cok severim kendisini .





Boyle tasli tuylu ayakkabilara takigim son zamanlarda :)




Ah birisi bana alsa bu ciceklerden :)

Neredeyse yazin her gun kahvalti da yedigim yiyecekti simit :)



Mutlu pazarlar olsun hepimize ,Pazar kahvaltinizda simit olsun, benim yerime tadin oldu mu :)

17 comments:

esra yerebakan said...

bende simiti çook özledim turk marketlerde var ama teselli sadece
:( şöyle sıcak fırından çıkmış olsa yarın pazar kahvaltıma gelse ne güzel olurdu ;(

New York'tan said...

Aynen Esra'cim buradaki simitler avunmak icin :)

Mutfak dili said...

Havasi guzel olsada, indirimi en indirimde olsada gurbet ne yazik ki gurbet. Simiti ozleyecek kadar. Rabbim kolaylik versin gurbetadasim..
Bizim Austin sicak hala keskin soguk subat ayinda olur ihtimal. Kari cok ozluyorum ama..

nohut oda said...

çiçek işi zorda simit ile dondurmayı hallederiz şeymacım:)

dilek said...

ben türkiyedeyimde ne oluyor..şöyle gevrek sıcak sıcak simit varmı burada yok! onun için üzme kendini. ne şanslısınız hafta başı şehir buz tutsada arada sizi ısıtıyor..biz yılın 8 ayı buz tutuyoruz. güneş hiç yok:( mirzahan ve ahrar'a maşallah yine. sevgiyle

Deli Anne said...

Ayyy:( simit yedim kahvaltı da ve şimdi boğazım düğümlendi okurken..

Deli Anne said...

Ayrıca blogun yeni hayali çok güzel olmuş.. öperim Şeymam, huzurlu annem benim:) maşallah o güzel çocuklara ayrıca.

Filiz said...

blogunun bu halini ve ahrar'ın gözlerini çok sevdim :) babetler çok güzeller gerçekten :) Çiçeklere gelince bende seninle aynı düşüncedeyim :)

Limon çiçekleri said...

Ah canım yaaa.En kısa zamanda özlemlerini giderirsin inşAllah.Bugün simit yemiştim kahvaltıda ,senin niyetine olsun:))

KızKardeş Derya said...

Görseller her zaman ki gibi harika hele Mirzahan ve Ahrar'a kocaman Maşallah!! Dondurma ve Simit mmmm enfes görünüyor ikisi de :) Özellikle kahvaltı da ben de simite bayılanlardanım.. Sevgiler..

neval said...

nerdeyse her gün yiyorum bıktım desem kızarmısın ?

Nihan said...

Şeymacım,bloglardan birinde simit tarifi vardı..aratsana..sen böyle söyleyince insan üzülüyor..:))

kiymetligunler said...

Hollanda lale devleti, yakin olsan alirdim:) Goncan alir insallah!'
Heart breaker dogru secim olmus...
Yeni yazi seklin hayirli olsun canim!

Aslı said...

Blog bu haliyle çok güzel olmuş cidden :)

Ahrar'ın okula alışmasına sevindim, ne güzel olmuş. Simit peynir, çay kahvaltı budur :)

sevilay said...

:( üzüldüm şimdi bizde de kahvaltıda simit vardı.Gurbette olmak zor şeymacım.Halimize şükretmeliyiz.

gunlukcugum said...

Efenin simiti guzel oluyor seyma tavsiye ederim..
Ust resimler guzel olmus .. Sevgiler

Newyork'tan said...

Mutfak dili kari bende bekliyorum cocuklarla :)

Gulcan'cim sagolasin :)

Dilek'cim sendeki de sans diyim ama olsun, vardir pastane simitleri :))


Mumine'cim rahat rahat ye, bende TR'e gidince yiyicem insallah :)

Filiz'cim benim cicek hala gelmedi :)

Havva'cim afiyet olsun.

Derya'cim bu aralar zeytinli ekmekle kahvalti yapiyoruz bizde :)

Neval'cim afiyet olsun :) ben mutlu olurum szi yedikce :)

Nihan'cim sokaksimiti gibi olmuyor hic biri cok tesekkurler :) ben yazi bekliyorum artik :)

Kiymetli gunler tesekkur ederim :)


Asli'cim bende sevdim daha sicak oldu gibi :)

Sevilay'cim uzulme, simit varda sokak simiti gibisi yok :))

Emine'cim sokak simiti gibi degil hic biri :) dedigimgibi avunuyoruz iste, sagolasin yine de :)