Monday, January 9, 2012

Pazar Gezmesi, Havyar ve Seker Kamisi nasil bir sey acaba :)

yol

Benim israrlarimla pazar gunu Prospect parka gittik, evde cogunlukla ben ayarliyorum gidilecek yerleri esim itiraz etmez sagolsun, ama gitmesekde memnun olur eminim :))

Bu caddeden gidiliyor parka,ne kadar genis yollar degil mi...



evler

Bu evler yaklasik 100 yillik, Ny'da ki cogu evler gibi..


leaves

prospect park

Parkin girisi ,bir cok girisi var , bu sefer on kapidan giris yaptik,iceri girince ormana gelmis gibi oluyorsunuz, ayri bir dunya bu trafikten girip, agaclarin icine dalmak..


snakes

Yilan figurleri gozumuze carpti bu sefer.


boys boys

Futbol oynadi erkek cemaati :)Mirzahan 10 gun icinde iki tane sapka kaybetti,ilk sapkasini okulda kaybetmis goturdugu ilk gun hem de , yeni almistim,en sagliklisi olsun en kalitelisi olsun diye arastirmistim bir de, diger sapkayida o gun parkta kaybetti, kizdim sinirlendim.Bir daha almayacagim dedim :), bugun babasi almis getirmis :)) insallah uzun omurlu olur.

kiddos

Ben cocuklarin fotografini cekmeye calisirken,ondeki adam da kopegini cekmeye calisiyordu :)


blue

Mavi mavi :))


inthepond


Parkin bu kisma hic gitmemistik, kesfetmis olduk yeniden ..

alic



pond


Ordeklere seker atarken :) yiyecek olmayinca babamiz cebindeki sekerleri kirdi verdi, aslinda yiyecek atilmasi yasak, goc etmiyorlamis yiyecek bulunca parkta.

stairs


waterfall


Gorseller :)

biz


Hava cok sogudu ilerleyen saatlerde, fotograflarda kirmizi cikmis hep yuzum :)

sugarcane

Denedigimiz yeni tadlar, seker kamisini ( sugar cane) Mirzahan'in israri ile aldik, boyu yaklasik bir metre, kenarlarini soyup, isirip emiyorsunuz sonra atiyorsunuz, sekerin en saf hali, hazmi kolay, sulu, hosumuza gitti, tavsiyemiz soguk olarak tuketilmesi :).



havyar


Bugun arkadasin ikrami idi havyarli kanepeler, havyari daha onceki senelerde esim almisti, bir karisim icinde denemistik,ben yeni tadlara esim kadar acik degilim, beni elestirir bu konuda :)

Mutlu huzurlu haftalar herkese :)

10 comments:

Mutfak dili said...

Guzel gezi olmus. Bu resimlerden sonra yazin gidilecek tatili bellemis durumdayim insallah.
Havyari siyah biliyordum ben ilginc geldi. Sanirim altindaki da Ritz buskuvu sanki.
Sevgiler...

Limon çiçekleri said...

Harika bir gün olmuş.Yurtdışındaki parkların doğallığı beni hep cezbetmiştir.Burada parklar çok yapay o yüzden sevmiyor ve gitmiyorum..Şeker kamışını hemen tanıdım,küçükken Hollandadada vardı.Okula giderken alırdık:)Havyarı hiç denemedim,nedensede hiç merak etmiyorum..Mutluluğunuz daim olsun..

Nehir İda said...

Sonbahar resimleri inanılmaz oluyor NY'de sayende test ettim iyice. Sen de hoş şeyler çekiyorsun. Havyar adı bile fazla hard sanki:) Deneyemem sanırım.

Filiz said...

Şeymacım sana yorum yazmak istediğim zaman yorum gönder yazısını tıkladığımda hemen bir link atıyor ve widegonun reklam sayfası açılıyor bilgin olsun.
Ayakkabılara bayıldım nasıl güzel bir mavi güle güle kullan, bu şapka kaybetmelerden bende bıktım bilmiyorum kaçıncı şapkayı aldım bu yıl biz okulda bırakıyoruz ertesi gün yerinde yeller esiyor :)

birtutamkekik said...

görsellere bayıldım şeymacım.
nasıl bir doğallek var oralarda öyle,tek teline bile dokunulmamış..
ne hoşşş..
mavi babetlerine bayıldımmm:)
sağlıkla giy canım.
şeker kamışını ve havyarı hiç tatmadım, merak ettim şimdi ama..
ağız tadınız daim olsun canım...
muhabbetle...

Bir Terazi Kizi... said...

Ayakkabilarinin rengine bayildim Seymacim,iyi günlerde kullan hep,fotograflardaki sehrede bayildim,parkinizada,sevgiler...

bu arada havyar yemek günah degilmi,ben mi yanlis biliyorum!

New York'tan said...

Mutfak dili, gezilmeli Ny :) ozellikle Amerika'da iken.

Havva'cim dogal park bu, yapaylarida dogal gibi duruyor :)


Ebru'cum bende denemedim, sevmem zaten oyle seyleri :)


Filiz'cim sagolasin, ayakkabilar eski :) ya bazen acilior oreklam ,haber ettigin icin cok teskekurler.

Aysegul'cum soguk olunca pek giden olmuyor bu havada :)


Burcdasim :)havyar balik yumurtasi ya haram degil, sen oyle soyleyince yinede arastirdim, helal deniliyor hepsinde :)

Sezo bigo said...

görseller harika:)
havyarı bende yemedim yememde galiba.:)ama şeker kamışını merak ettim:)

dilek said...

fotolar şahane. mavi babetlerine bayıldım ama ayakların üşümüyomu? ben nerde kalın içi yünlü cizme bot var onları giyiyorum:) ve sanırım bende havyarı yemem ama şeker kamışını merak ettim:) sevgiyle

Aslı said...

Fotograflar yine çok güzel, çok dinlendirici. Havyar yedim güzel geldi bana :)ama şeker kamışını denemek isterdim..

Şehrin içinde böyle bir park olması cennet gibi ne kadar güzel..