Thursday, January 26, 2012

Sikayetim Ettim,Pisman degilim ..

My handy man :))okuldan gelis fotosu, boyle mutlu mesut, eve gelirken yaptigi calismalarida getiriyor, bugun yanardag yapmislar .

ahrar

pear

Denediniz mi bu meyveyi, tadi armuta cok benziyor, akdenizde de yetisiyormus, disinda kucuk tuyleri var kalin kabuklu soyarken elinize batiyor ama tadi guzel.

pizza

Cocuklarla disardaysak pizza almadan eve donemiyoruz, Brooklyn style pizza resimdeki, dilim falan kesmiyor bizi ,butun aliyoruz :)


dunkin


Dun aksam cocuklarla disari ciktik, aksam uzeriydi, yuruyus olsun dedik,evde sIkIliyorlar , donuste Dunkin donutsa ugradik, Mirzahan bagel istedi, cok seviyor orasinin bagelini biz yemeyiz , neyse siparisimizi verdik, elimize gelen bagelin icindeki krem peynir bu kadardi, miktar olarak daha cok olmasi lazim, kasiyere soyledim, biraz daha ilave eder misiniz diye,olur ama ekstra para isterim dedi, neden az koyan sizsiniz dedim, olmaz dedi, peki o zaman dedim, sizi sikayet edecegim, isminide aldim, eve geldik hemen netten sikayet kismindan yazdik, zaten o bolumde secenekler var biride az surulen krem peynir :) normalde sorun etmezdim ama Mirzahan uzuldu, onun icin sikayet ettim, ilk defa yapiyorum boyle bir sey pisman degilim :))


Herkese mutlu huzurlu hafta sonlari, buralar yagmurlu ...

16 comments:

Taze Anne said...

Cok iyi yapmissin bence Seyma, aynisini Tim Hortonstaki bir eleman yapiyordu az suruyodu swiis cheeseden sadece 1 tane koyuyordu herkes sikayet etmis cocugu megersem cikarildi. Bana komik gelen sanki cebinden veriyor :)

sezobigo said...

allahım yarabbim acaba iş yerindenmi diyorlar da yapıyor öyle:)
bu arada şeyma oğlun müminenin oğluna benziyor dimi yada ben benzettim:))
çok yakışılı maşallah .

Deli Anne said...

Aaaa ne ayıp! hem Mirzahan'ımızı hem de Şeyma'mı üzmesin kimselerrrrr! Ayrıca O neşeli HandyMan'i yerim ben:)

Aslı said...

Öyle tatlıki maşallah :) nasılda mutlu.

Şikayet etmen iyi olmuş bencede..

hilal said...

bende takmam öyle şeylere ama bazen damarım tutar kimse tutamaz beni :) senin kide öyle olmuş belli..

pizzaya bayıldım bu arada bende şaşıyorum 1 dilimpizzayla doyanlara :)

New York'tan said...

Gul'cum ben de aynisini dedim sanki kendi cebindne veriyorsun kaldki standartlari var nekladar surulecegi belli, kiz cok sasirdi ma :))


Sezo'cum demezlerde kendi isguzarligi elemanin, ben aslindabuyuk oglanlarimizi benzetirim :))


Sagolasin Mumine'cim :))


Evet Asli'cimilk defa yaptim iyi oldu, duzgun yapsin isini :)

New York'tan said...

Hilal'cim bende degilimdir amainat ettim yaptim :) ben de doyamam, gerci buradaki ebatlar buyuk ama insallah gelince tadarsin :))

KızKardeş Derya said...

İşlerini doğru dürüst yapsalar da hiç kimse üzülmese.. İyi ki şikayet etmişsin canım.. Bu arada Mirzahan'a afiyet olsun..

Sevgiler..

Bezen Hindistan said...

Demek az surenleri de var bunlarin, ilk kez goruyorum. Ben genelde uyarmak zorunda kaliyorum lutfen cok surmeyin diye:) O da cok az surmus hakkaten, cocugun hevesini kirmis.

ESMA ( esma_uysal@yahoo.com) said...

hakikaten az koymus , genelde tasarcasina suruyorlar , bir de sasirdigim sey genelde ozur dileyerekden yaparlar istekleri ama size gicik biri rastlamis

ESMA ( esma_uysal@yahoo.com) said...

hakikaten az koymus , genelde tasarcasina suruyorlar , bir de sasirdigim sey genelde ozur dileyerekden yaparlar istekleri ama size gicik biri rastlamis

Newyork'tan said...

DErya'cim nirmalde cok koyarlar sen az istersin ama bu nedense cimri cikti :))

Bezen kesinlikle, aslinda esim geri verseydin dedi alislar diye ama aklima gelmedi o an :)

Aynen Esma'cim biliyorsun nasil koyuldugunu,ama icin rahatladi sikayet edince :))

LEYLAnın KAHVE DÜKKANI said...

o o o nasılll bir pizza...muhteşem görünüyor, hiç bizim burdakilerle alakası yok :( çok imrendim şimdiiii....

Bir Terazi Kizi... said...

Bencede iyi yapmissin,bu arada sen böyle anlattikca New York'a asik oluyorum yavastan! Gerci yillar evvel gezmistim,cok güzeldi! rüyamda tabii,neden bilmem ara sira giderim ben oralara asla gitmeyecegim i9cin herhalde,yolculuk uzun deniz korkusu asla yapamam cünkü!

Meyveyi tanimiyorum,cok severim degisik tadlari hele hele meyveleri,oglum mangoyu sevmedi ama iki gündür ananasi götürüyor canim benim!

Pizza harika görünüyor öksüz doyuran cinsten hani!

Her postuna yazasim var ama uygun zaman yok ! maalesef,simdi kizlar disarda karlarda Onur#la oyalaniyoruz iste,sevgiler Ahrar ve Mirzahan'a ve sana...

Sophia said...

Ah nasil severim bu meyveyi adı Hint inciridir. Adana'da yaz Geldimi sokaklarda satılır seyyar satıcılarda. Tabi turkiyedekini yedikten sonra burdakilerin tadı saman gibi geliyor.
Şikayet konusunu iyi etmissiniz, bende çok hak ederlerse şikayet ediyorum. Yalnız bu konuda en iyi müşteri servisi godivaya ait, özür uzerine de bir kutu çikolata gondermislerdi.

Newyork'tan said...

Leyla'cim Mirzahan'da seninle ayni fikirde :))

Terazi kizi biz meyveci bir aileyiz :) esim demerakli meyveleri tadiyoruz hepsinden :)

Sophia, Tr'deki adini bilmiyordum, sagolasin ogrenmis oldu :)

Dedigimgiib ilk defa yapiyorum ama haksizdi yaptigini kabul detemeyince cok sinirlendim.Godivayi severim simdi daha cok sevdim :)