Saturday, January 28, 2012

Yeni Zevkim Instagram


Bloga yazi yazmak, fotograf koymak , yasadiklarimizdan ufak kesitler paylasmak zevkli bir ugras oldu benim icin vakit buldukca, bunlari yapmak, icin cocuklarin uyumus, ya da okulda olmalari, evde yemegin olmasi, disarida halledilecek islerin ve sayamadigim bir suru isin yapilmis olmasi lazim :)) aksi takdirde icin rahat etmiyor , her gun bir kac post yazacak istek var bende :) onun icin bu aralar instagram bana cok cazip geliyor, eglenceli ve zevkli , yukleyeli uzun zaman oldu ama activate etmemistim, artik kullaniyorum, disaridayken ya da evdeyken anlik gozlemledigim olaylarin , kisilerin, yemeklerin kisaca herseyin fotografini cekip yukluyorum blog gibi ugrasmaya gerek kalmiyor :)

Bunlarda instagramda paylastiklarimdan bazilari :)

kahve

Kahve ile aram yoktur daha onceleride bahsetmistim cok nadir icerim, oylesine esmisti bir gun yaptim kendime kopuksuz demeyin Ahrar'la ugrasirken gitti kopukleri :))

IMG_0154


Kuslar bir baska gorundu gozume bugun :)
boys

Baba ile oynarken :)


yagmur

Yagmur sonrasi balkon onunde oturmayi tercih eden Ahrar :)

IMG_0161


Gulumseyin :))



Buradan takip edebilirsiniz , nickim newyorktan.

Biz yarin kahvaltiya davetliyiz sonrasinda planimiz yok, hava cok guzel buralarda ocak ayini cok iliman gecirdik bakalim subatta neler gorecegiz :)

Mutlu huzurlu pazarlar dilerim ..


15 comments:

KızKardeş Derya said...

Sen bu işi çok iyi biliyorsun bence Şeymacığım, post aralarında görsellerini izlemek ayrı bir zevk benim için..

Gözlerine sağlık, sevgiler..

Newyork'tan said...

Tesekkurler Derya'cim:))

ikibocekbircicek said...

hoş kareler ama en güzeli yağmur kokusunu dinleyen ahrar:)

Bir Terazi Kizi... said...

valla ben anlamadim Seymacim bu instagram nasil bir islev,ne yamali,bende fotograflarimi her gün yüklemek isterim ama yapamiyorum,hazir seni bulmusken sorayim,bak simdi;

önceleri her yüklememde "yeni su akdar sayida foto var " derdi,simdi ise;

öyle bir yazi gelmiyor ve makinada ne var ne yok bastan hepsini tekrar yüklüyor!

Bana yardimci olabilirmisin acaba seyma,birkac alan var ama bana en kolayi "Windowlivw foto Galeri!" ye yüklüyorum,simdiden her resimden cift oldu simdi,tekrar yüklemeye korkuyorum,simdiden tesekkürler canim.

nohut oda said...

banada instagram bir göz lazım:))

STYLE M said...

resimlerin hepsi güzel ama ahrara bayiliyorum ya bir cocuk bu kadar mi sevecen olur. masaallah barekallah nazarim degmesin ;)

Aslı said...

Ben önce kahve fincanına bayıldıgımı söylimde :) çok güzelmiş :)

Ahrar'ın her hali fotograflık bence, çok sıcak, çok sevilesi bir çocuk bir maşallah :)

hatice karadayı said...

s.a ben sizi bayadır takip ediyorum yurt dışında olmanız ayrı bir ilgi odağı benim için yengemlerde gurbetteler çünkü kahvenize gelince damla sakızlı türk kahvesi favorilerimden afiyet olsun....

Sevgiye Dair said...

Resimlerin hepsi ayri guzel AMA kuslarin oldugu resim farkli geldi bana Cook beğendim...sizede mutlu pazarlar..

hilal said...

bende çok seviyorum çekiyorum süzüyorum instagramda:)

Nihan said...

Ahrar ın oturuşuna bayıldım..benim emre de bazen böyle kafa dinliyor...instagram çekimlerini de çok beğendim...bence bizim için de iyi olur,,özellikle ny sokakları çekimleri ne hoş görünür...bloğunu sever ben, blog yazmayı sevmene pek mutlu oldum..:)

İkiz Annesi said...

Ahrar'ın o masum duruşuna bayıldım benim yerime kocaman öperemisin Şeymam:)

firdevs said...

Ben de encok Ahrar'in fotosunu begendim :)

Bir de senin efsane pancek tarifin Fransa da elden ele dolasiyor haberin olsun :)))) Hatta gecen gun bir arkadasim yapmis . O kadar guzel olmus ki , vaktim olsaydi panceklerin resmni sana yollayacaktim diyor arkadasim :p Ben de dun aksam corbaya burun kiviran cocuklara " Corbasini yiyene pancek var ! " deyip pancek yaptim ve fotografayip " Bunlar da benim yaptiklarim ;) " diye mesaj attim :))))

New York'tan said...

Iki bocekbir cicek, bende o halini cok sevdim :)


Anlattim insallah instagrami isine yarar, seninki cok karmasik geldi :)

Gulcan insallah enkisa zamanda olsun :)

Sagolasin style m :)

Asli'cim thanks :)

As Hatice, kahve aramolmasada seviyorum bende damlaz sakizli khveyi :)

Sevgiye dair yururken dikkatimi cekmisti o kare :)

Me too Hilal :)

Nihan'cim sen cok tatlisin :)

Optum Aylin :)

Firdevs afiyet olsun, hakketen guzel tarif :) bizimkiler cok sevmesede misafirler nasipleniyor :)

kiymetligunler said...

Ahrarin durusuna bayildim, ne kadar sakin ve olan bitenin farkinda bir poz o oyle masallah! bu arada kahve fincanina bittim...turkiyeye gidince bakariz artik:)