Friday, February 17, 2012

Arayanim Soranim Var Benim :))

Kahvalti benim en sevdigim ogun, gecistirmeden,vakit ayirarak acele etmeden zevkini cikartarak yapiyorum, Turk marketi yakin kahvaltilik bulmak zor olmuyor , ara da Amerikan usulu kahvaltida yapiyorum ,bu ulkede en sevdigim hamur isi diyebilirim Bagel :) Sevdigimiz bir iki bagelci var oradan aliyoruz, dunkini yemezsiniz onlari tadinca :)
Ab-i Hayat face sayfasinda kahvaltinizi paylasin demisti, ben de bunu paylastim :))

bagel


Mirzahan'in sinavlari var bu aralar, evde calisiyor,biz de sinav oncesi ona yardimci olsun diye uzum ve ceviz yediriyoruz,malum ikisi de cok faydali, ceviz odaklanma,uzum de problem cozme yetenegini gelistiriyormus, nette bakarken dikkatimi cekti , ani bir bulus ve fikre ihtiyaci olan da kimyon cayi icsin deniliyor :) denemek lazim :)


uzum1

Sosyal bilgisi dersinde Amerika'nin kurulusunu ogreniyorlar,bende epey bilgi sahibi oldum :))

study


Yine her zaman ki gibi nasil gectigini anlamadigim bir hafta gecti, bugun ikindi cayina bir arkadasa davetliydik, cok guzel bir masa donatmis, cocuksuzdum :))Mirzahan kac kere aradi tahmin edin desem, bu oglum inanilmaz duskun, kucugu evde kalir babasiyla ama Mirzahan gelmek ister gittigim yere, ne kadar kalacagimi sorar, gidince arar, ne zaman donecegimi sorar,o saatte gelmediysem yine arar , arar da arar :)) buraya yazdigimi bilse kuser bana ama hatira olsun ilerde okursa insallah :))

Mutlu huzurlu hafta sonlari herkese ...

14 comments:

Mutfak dili said...

Masallah ne guzel sana duskun olmasi. Gerci irelide gelin alinca bakalim nasil olacak..)))
Benim oglan gitmeden sorar ne zaman geleceksin deye. gec kalmam onun isine yariyor cunku ben olmayinca babasi ona bilgisayar basindan kalkmasi gerektigini soylemiyor..
Su bagillari sevemedim bir turlu. Belkide bizim burdakilerin tadi farklidir ama alisamadim bir turlu....
Bir once postunuzdaki pasta guzel gozukuyordu elinize saglik olsun...

*Selinka** said...

tatlım cocuklar işte fıtratları farklı farklı hic yemedim bagel filan degişik şeyler denemiyormuyum nedir..??
bende şimdi fark ettim:))))buraya ait daha 10 yılda 1 yemek nede tat denemedim deyince anlaşılır ne kadar önyargılıymışım:)))) sevgilerimle 3ünüzüde öptüm:)))))

FADİŞ said...

Mirzahan'a Allah zihin açıklığı versin inşallah, ceviz iyidir bizimki de kuru üzüme cevize ve bademe bayılır.

Filiz said...

şu cevizi ben yediremiyorum beyza ya :( ne yaptıysam yemiyor, mirzahan' rabbim zihin açıklığı versin, başarılar diliyorum. Bu arada bende kahvaltısız yapamayanlardanım :)

Deli Anne said...

eyvah Şeymam, donutın tadına bakmazsınız demişsin ya, merak ettim ben bageli.. derhal zayıflamam lazım ki oraya gelirsem rahat rahat yiyeyim..:)


Senin Mirzahan benim Kerim desene.. arabadan iniyorum annem, annem diye başlıyor inanılır gibi değil..

gunlukcugum said...

Bagel guzel gozukuyor nereden aldin taste ederim)

Kiraz Çekirdeği said...

Kimyon çayı mı? Hiç içmemiştim ceviz ve üzümü duymuştum ...

ikibocekbircicek said...

bagel iştahımı kabarttı... yarın kahvaltıda simit peynir olayına girmek şart :)))
mirzahana da sınavlarda başarılar ..

Taze Anne said...

Seyma ben iki yildan beri kanadadayim hic donut yemedim. Ilgimi cekemedi nedense, bagel seviyorum. Ama oda cok kalorili, slklstirilmis hamurdan yaptigi icin bir ekmek gibi biseymis. Mirzahana bol sans sinavlarinda. Birde annesine duskun olmasi annesinin hosuna gitmiyor mu? :)

birtutamkekik said...

kıyamam yaa.
anneciğine çok düşkün demekki..
:))
hep böyle kalsın inşallah...
üzüm fikrine bayıldım.
yedireceğim kuzucuklara:)
mutlu pazarlar şeymacım..

sevilay said...

henüz sevdeyi bilmiyorum ama zehra da bana çok düşkün,bensiz adım atmaz:)zehraya da versen tabak tabak yer cevizi o kadar çok seviyor yani:)
mirzahana başaılar diliyorum sınavlarında...

Aslı said...

Bagel yemedim ama o çay fincanı ne kadar zarifmiş :)

Ceviz ve siyah üzüm aynı zamanda, bagışıklık sisteminide düzenliyor. Çok iyi bence, Allah zihin açıklıgı versin Mirzahan'a..

Ashley ★ said...

Buraya ne zaman girsem aç oluyorum ve gördüklerim karşısında yurkunmaktan kendime söz vermiştim girmicem buraya uzun süre diye :))) Dayanamadım,neler kaçrmışım.Mirzahanın doğumgunu,pastalar ,ahrarın o sevimli yüzü :)) Hepinize sevgiler .

arzu said...

Mirzahan'a bayildim ya, masaallah barekaallah:)