Sunday, February 5, 2012

Bir pasta ve bir gezi

pastatum

Haftaya tatli baslayalim dilegiyle ilk siraya pastanin resmini koyuyorum, evde ne varsa onlarla ortaya cikti.Hem kandil dolayisiyle hem de Mirzahan icin yaptim, icine mocha chocolate mousse kullandim.Mousse pastalara cok yakistiriyorum, hafif oluyor, uzeri icinde cilekleri blenderdan gecirdim, azicik nisasta ve su ilavesi ile pisirdim, sos yaptim, kremsanti surdukten sonra sosu doktum.



pasta


heykel


Cumartesi gunu Manhattan'daydik dolastik central park civari, bu calisma dikkatimi cekti parkin girisindeydi.

kunye


Kilisenin bahce demirleri boyunca asiliydi bu kunyeler, olenlerin kunyeleriymis ama anlamadik ne icin oldugunu.


gonca

Gezerken esime sitem ettim elinden dusurmedigi telefonu icin :)

zara

Donuste Zara'ya ugradik, indirim vardi, cok kalabalikti, kiyafetler yigilmis, alici bekliyordu, erkek bolumundeki urunleri daha cok begendim bayanlara gore, beni al beni al demedi bana kiyafetler :) gezerken farkettim,bahar renkleri cok guzel, bu sene beyaz ve siyah cok kullanilmis,cizgili, kareli, cicekli, nar cicegi yine var tum magazalarda haberiniz olsun :))


seyma12


Heykelle uyumlu olmusum degil mi :) selamlarimi gonderiyorum burada :))


bayraklar

Bayraklara dikkat, bu ulkede bayrak cok kullaniliyor, Tr'den gelenlerin genelde soyledigi seylerden birisi :)

Superbowl vardi bugun, Amerikan futbolu final maci, Ny Giants aldi maci, cok ozel bir yeri var superbowlun Amerika'lilar uzerinde, cok yiyecek tuketiliyor mac izlerken ,bugune ozel menuleri bile var.Bir senenin en yeni ve pahali reklamlari bu mac esnasinda yayinlaniyormus, evdekiler izledi bende sonucu ogrendim :))

Huzurlu mutlu haftalar olsun hepimize ..

15 comments:

FADİŞ said...

Sağlıklı mutlu haftalar, güzel geçirmişsiniz gününüzü, pasta çok iştah açıcı görünüyor:)

Deli Anne said...

ohh mis gibi bir başlangıç yaptım haftaya senin vesilenle Şeymam:) pasta nefis ikidir görüyorum, göz hakkımı istiyrum bak:)

New York'tan said...

Fadis'cimcok tesekkur ederim :)

Mumine'cim haklisin size ikinci baski oluyor :)

sevilay said...

pasta çok güzel görünüyor şeymacım ellerine sağlık.bayraklar çok dikkat çekici gerçekten...

deren said...

şu telefon olayında dertleşecek çok şeyimiz var şeyma:)) adam utanmasa yatağa bile bilgisayardan bozma telefonuyla girecek:)

Aslı said...

Güzel bir hafta sonu olmuş. Gerçekten bayrak olayına çok önem veriyolar, bizde pek öyle olmuyor nedense. Pasta gerçekten nefis görünüyor ellerine saglık..

New York'tan said...

Sevilay'cim tesekkur ederim :)

Deren guldurdun beni:))

Asli'cim bayrak her yerde burada :) tesekkurler.

Rabia said...

Seymacim merhaba pasta cokguzel gorunuyor eline saglik
chocolate mousse nereden alabiliriz :)

Newyork'tan said...

Sagolasin Rabia'cim :) shoprite dan almistim, dr otkerin urunlerinin satiliyor, denk geldim bu sefer aldim :)

ikibocekbircicek said...

pasta karesi nasılda cezbedici ağzım tatlandı yemiş kadar oldum :)))

offf şu diyetin haftada bir tatlı hakkında kesin böle bi pasta yemek istiorum :)))))

InceBelliSaziye said...

Yuzunuze sey koymussunuz gerci ama, ben sizi birine benzettim yahu. Ama kim cikartamiyorum???
Allah allaaaah, dusun dur simdi. Acliktan da kafam basmiyo mu nedir, cikaramadim bu turlu.

kiymetligunler said...

Guzel bir haftasonu gecirmissiniz, masaallah..pasta super duper gozukuyor, ellerine saglik!

Mutfak dili said...

Eline saglik olsun pasta guzel olmus. Nice senelere insallah.
Heykel gercekten ilginc bana dilleri baglamislar gibi geldi degilmi?
Malesef esler elinden dusurmuyor telefonu. Bizimkinin daha telefonu yok sag olsun eve gelince kucuk bilgisayari aliyor kucagina hop cekyata.. Izle babam izle Amerikan dizilerini..
Kolay gelsin canim..

hatice karadayı said...
This comment has been removed by the author.
hatice karadayı said...

inanmıyorum çok güzel bir güne denk gelmiş doğum gününüz hakikaten rabbim hayırlı ömürler nasip etsin birde dikkatimi çaken bir nokta var senin oğlanların ikiside benim kızlarla aynı yaşıt benim büyükte 10 oldu güzel bir tevafuk allah bağışlasın canım allaha emanet olun