Sunday, February 26, 2012

Central Park-Macarons-Blogger anneler roportaji

Cumartesi gunu central parka gittik, hava guzeldi, gunesliydi.


cp


ice

Subat ayinda buz keyfi :)


mirza


Central park donusu magazalara bakarken Laduree gordum, macaronlari ile meshur bir yer.

laduree1


Laduree'un vitrin dizaynini cok begendim.Yoldan gecen herkes ugradi mutlaka macaron almak icin, bu cadde de dunyaca unlu markalar var hatta duymadiklarimiz bile, ultra zenginlerin alisveris yapacagi yerler, magazalarin kapilarinda smokinli gorevliler duruyor size kapilari acan :))

laduree2

Cocuklara macaronun ne oldugunu anlatirken :)



laduree3

kopru

Binalar arasinda kopru guzel gozuktu gozume .

IMG_0488

Cigkoftemin ilanlarini camide gormustuk, o gun gitmeye karar verdik, East village de cafelerin arasinda cok kucuk bir yer, fastfood tarzi yapmislar, oturacak masalari yok, uc sandalye var sadece , her sey hazir, ekmekler, marul, bir paket halinde yapmislar, cig kofteleri yumruk seklinde yuvarlamislar, siparisi verince sekil veriyorlar , etsiz tabii, biz begendik tadini, ozellikle Mirzahan :) hemen bir cadde yukarisinda Turk pizza ve pidecisi var, cig kofteleri alip, pidecide yedik pizzalarla beraber, Manhattan da cig kofte keyfi yapalim derseniz ugrayin mutlaka :)

IMG_0487

murad


Gecen sene Murad ile ilgili bir post yazmistim , yine yaziyorum, insallah seneye yazmam, benim sorunum duzenli kullanmamak, ilac ve bu gibi seyleri kullanamiyorum malesef ,Murad'in cok faydasini gordum kesinlikle tavsiye ederim.


Tatil bitiyor bugun yarin okullar aciliyor bu tatili verimli gecirdik, hava musade etti gezdik, eglendik.

Sizler uyurken, ben bu yaziyi yazarken Oscar odul toreni canli yayinda bir cok kanalda , kim ne giymis, yakismis mi faslindayiz simdilik :)

Sevgili Filiz ve arkadaslari Facebook'da blogger anneler isimli bir gurup kurdu guzel paylasimlarda bulunmak icin, bir de blogger anneler blogu var, her hafta bir kac anne ile soylesi yapiyorlar , yayinlaniyor blogda bugun benim soylesim yayinlanmis , okumak isterseniz iste burada :))

Mutlu huzurlu haftalar olsun...

13 comments:

Mutfak dili said...

Harika hafta sonu olmus. Parkin resmine bayildim. Gunes cok canli.
Bizim burada maalesef sadece bir turk lokantasi var yaklasan yaniyor cinsden..))
Sık sık gidemiyoruz..
Muradi merak ettim ne ise yarar. Bende su ve ilaci deüzenli kullanmam o yüzden evde baya bir tartişma çıkar. Bir daha doktora gidersek...
Daha onceki yazinizi nereden bulabilirim?
Okullar neden tatil onu anlamadim. Bizim burada daha 2 hafta sonra başlayacak spring tatili..
İyi haftalar sevgiler...

Filiz said...

sen şu saatlerde uykudasındır herhalde :) bende röportajını yayınladım bugün, bize zaman ayırdığın için tekrar çok teşekkür ederim.Blogunda söyleşinin linkini verirsen ayrıca seviniriz :)

ikibocekbircicek said...

valla newyorku gezmiş kadar oluyoruz blogun sayesinde olurda biğün gidersek hiç zorluk çekmicez:)
buarada kareler ne güxel .... central park ı görünce aklıma gülhane geldi....
lemon macaron da ilham perim oldu kurabiyemi limonlü yapıcam....
sevgiler

Gulcin said...

ne guzel oluyor gunesli olunca central park. Oh keyfini cikarin Seyma :)

Aslı said...

Central parkı çok merak ediyorum, hiç degilse fotograflarla görmüş oluyorum :) Güzel bir gün olmuş, çigköfte bende çok seviyorum.

Bizde de Oscar töreleri gece yayınlandı, izleyebildigim kadar izledim..

New York'tan said...

Mutfak dili, okullar winter recessdeydi :)

Murad sivilceler icin :)
Bahar donemi cok guzel insallah gelip gezersiniz :)

Filiz'cim cok tesekkur ederim,yazdim bile :)

IKi bocek bir cicek , insallah yakindan gorme firsatinizda olur ve limonlu her seyi severim :)

Sagolasin Gulcin'cim kesinlikle katiliyorum :)

Asli'cim bende cok seviyorum Central parki:)

Nilhan - Küçük Mucizem said...

Sevemedim karagözlüm , çiğköfteyi ben :D etli ya da etsiz. sittin sene geçse canım çekmez.

Murad ı da hiç duymamıştım. Allahtan çekirdek manyağı olmama rağmen sivilce gibi sorunum hiç olmadı.
hemen röportajına tıklıyorum.

dilek said...

macaron severim, çiğköfte çok severim. ne güzel hava şartları müsade ediyor dışarı atıyorsunuz kendinizi biz soğuktan burnumuzu dışarı çıkaramıyoruz:) pembe pembe çok şıksın bu arada. sevgiyle

sevilay said...

çiğ köfte favorimizdir.Hatta akşamın erhangi bir vaktinde eve bile sipariş verebiliriz:)o kadar yani.Bu arada röportajını keyifle okudum:)

Deli Anne said...

efenim gene çok şıksınız..

o şey diye mi okunuyor: ladüüğğ pağii:)

New York'tan said...

kucuk mucizem,bende cok aramam ama olsa yerim :)

Dilek'cim bu sene sansliyiz mi demek lazim bilmiyorum ama kis kis gibi gecmiyor :)

Sevilay'cim sanslisiniz,bir alo ile evinizde biz de sansli sayiliriz artik :)

Mumine'cim nasil okunuyor bilmiyorum :) yazildigi gibi okuyorum :) sormak lazim bir bilene , ayrica thanks :)

Aygül said...

Seymacim macaronlar superrrrr:)))) diyette ki su gunlerde de hic iyi gitmedi:)))) bakim urunleri sureklilik istiyor. Bu sene benim masallahim var dikkat ediyorum urunlerimi kullanmaya cok faydasi oldu surekliligin. Bende skin code kullaniyorum. Siddetle tavsiye ederim:)))

Aygül said...

Seymacim macaronlar superrrrr:)))) diyette ki su gunlerde de hic iyi gitmedi:)))) bakim urunleri sureklilik istiyor. Bu sene benim masallahim var dikkat ediyorum urunlerimi kullanmaya cok faydasi oldu surekliligin. Bende skin code kullaniyorum. Siddetle tavsiye ederim:)))