Saturday, February 11, 2012

Gokyuzunun Griligine inat Pembe olsun Dedim

Claire's de Mirzahan'in arkadasina hediye alirken dikkatimi cekmisti bu oje, renk degistirme ozelligi gozume carpti, sicak ve sogukla temas ettigi zaman rengi degisiyor, hosuma gitti rengi aldim, arkadasina hediye etmeyi dusundum ama kullanmasina izin veren bir aile oldugunu bilmedigim icin veremedim, evde duruyor simdilik :)


oje



macaron

Laduree'un macaronunu denemistim, upper east side da subeleri var, aklinizda olsun tatmak isteyen olur belki :)

Pembe rengi cok severim, girly girl bir tarafim var benim :) fotografi yuklerken baska ne pembem olsa guzel olurdu dedim bunlar aklima geldi :)



canta
So chic :))



girly room

Bizim evde ki pembeler sadece bana ait :) boyle bir odamiz olsa fena olmazdi :)

PS: Ucuncusu kiz olsun muhabbetine doydum ona gore :))



10 comments:

neval said...

tamam tamam erkek olsun :))
pembelere bayılırım bu yaşa geldim hala. trakyalı damarıma bağlıyorum :)

New York'tan said...

:)) Neval'cim yok o da kalsin, her bir tarafim erkek :))

banurose said...

2 erkekten sonra degil de en az uc erkek cocugun olunca 4.cusu kesin kiz oluyormus canim yani..anladin sen :))

Aslı said...

Ojenin rengi harikaymış, çocuk konusuna hiç girmiyorum :)

Newyork'tan said...

Banu'cum dortlemek
lazim diyorsun yani :))

Asli'cim bende sevdim rengini :)

ikibocekbircicek said...

3. kız olsun o zaman :PPP şaka biyana ... 3. bebeğiniz mi olucak :)))

New York'tan said...

:)ay yok bebegimiz olmayacak, pembe rengi sevdigim icin ekledim o fotoyu :))

sevilay said...

:))pembeye doydum zehra sayesinde:)Şimdi oda vazgeçti artık şu sıralar siyah favorimiz...

hatice karadayı said...

pembeler çok şeker ama bayıyo bi yerden sonra üçüncüsü sana kız bana erkek olsun canım bu sefer degiş tokuş yapalım çok öptm:)

firdevs said...

yalniz canta domuza benziyor :))))