Monday, February 20, 2012

Haftasonu-Muze gezisi-Beyaz yastiklar

Pazar gunu kahvalti icin yapmistim Pancakeleri , yapmayan kaldi mi acaba bu lezzetli tarifi :)


pancake

IMG_0413


Brooklyn Bridge


IMG_0414

Yikilan ikizlerin yerine yapilan Freedom Tower, cok cok buyuk..

IMG_0415_picnik

Mirzahan'in okulu tatil bu hafta kis tatilindeler, ayrica bugun President day oldugu icin babamiz da tatildi, cocuklari Ucak gemisi muzesine goturmeyi planladik bir gun oncesinden, acaba tatil olur mu diye dusunurken bugune ozel programlarinin oldugunu ogrendik , erkek cocuklari icin cok cazip bir yer kesinlikle :))

Muzeye giderken dikkatimi cekti bu bina, cok degisik bir mimarisi vardi.

araba

Bu araba yan yoldan kugu gibi suzuldu, cita gibi trafige uctu gurultulu bir sesle , uctu amma trafik isiklarinin fazla oldugu bir yoldu cok fazla surat yapamadi :)) guzel arabaydi markasini goremedim :)

ahrar

Ucak gemisi muzesi burasi , ucaklar segileniyor

ba

dartw

Bugune ozel programda starwars kahramanlari varmis

ucak1

kiddos

IMG_0794

IMG_0852
Ahrar'in yuzu hep asik, korkmus sanirim , kostumlu insanlardan hep cekiniyor :))

Newyork'ta ki arkadaslar okullarin tatil oldugu bu hafta cocuklara eglence olur, goturelim derseniz http://www.intrepidmuseum.org/
Bu adresten bilgi sahibi olabilirsiniz.

IMG_0419_picnik



Gunluk kullandigimiz yastiklarimiz yiprandi, yastiklara bakarken siyah renkli begendim kir goturur diye :) ,esim bu beyazlari alalim dedi, kendimi oyle sartlandirmisim ki acik renklere hic bakmamistim bile, iki oglan cocugu olan annenin beyaz yastiklari var artik :))

24 comments:

Mutfak dili said...

Guzel gezi olmus. Ama Ahrarin yuzu bir cok resimde dediginzi gibi asik..))
Pancakleri yapmayan kaldi o da ben..))
Hic yapmadim desem ayip olmaz her halde..
Sevgiler canim...

Taze Anne said...

Harika bir gezi olmus, bugun burda da family daydi :))
Pancake leri bende yapmadim yani senin tarifinle deniyecegim tembelligimi bir atayim once :)

birtutamkekik said...

yastıkların çok hoşmuş şeymacım::)
sağlıklı günlerde huzurla kullan canım.
çok hoş bir gezi olmuş.
burda olsa benim oğlum kızmazdı heralde o müzeden.
uçaklara karşı çok farklı bir ilgisi var:)
huzurlu haftalar tatlımm:)

Kız Kardeş Derya said...

Senin o güzelim pankeklerinden ben bile yapıyorum arada:)) o arabada neymiş yahu ucak gibi! Bu arada ucak Müzesi'ni bende merak ettim şimdi , uçaklardan cok korkarım ama havada olunca sadece böyle yerde dursunlar bende gezip göreyim onları :))ahrar ve mirzahani öperim cok.. Sevgiler.

Sevgiye Dair said...

Pancakeler Harika gozukuyor..hic denemedim.en kisa zamanda deneyeceğim.cocuklar icin iyi bir gezi olmus.. İyi haftalar...

Sena Çeyiz said...

Oh ne güzel gezmiş çocuklar. Kızlarım da, bayılırlar uçaklara. Yastıklar güzelmiş, eşyalar, çocuklu evde yıkanmaktan eskiyor zaten. :)

Aslı said...

Bende yapmadım Pankeklerden Şeyma :)

O binanın mimarisi gerçekten çok ilginç, arabaya bende bayıldım :)Ahrar gerçekten korkmuş gibi ama şapkasına bayıldım ne güzel, çok yakışmış :)

Yastıkları güle güle kullan, çok hoşlar..

Deli Anne said...

ahah Şeymam iki erkek çocuğu bir diğer annenin, ki adı boşuna deli değildir, bütün evi beyazdır.. gerçi artık beyaz değilelr griye yakınlar ama:)

birMisafir said...

cocuklar icin gercekten de güzel bir gün olmus :) NY resimlerini gördükce resimlerin icine atlayasim geliyor. O sehri görmem lazim muhakkak, da ucus mesafesi söyle 23 saat olaydi iyiydi :)) neyse... Ahrar`a cok güldüm ben. minik bey, tek cekinmedigi kostüm sanirim kendi spiderman kostümüdür :)))kendi, spiderman kostümü giyince bir sey olmuyor, bilakis bi mutlu bi mutlu, degil mi? :))))
(kendi yegenlerimden biliyorum. kostümler ilk alindigi andan itibaren, kendilerini ciddi ciddi spiderman zannedip de, dolaplar, ranzalar üstünden assagiya at(la)malar falan. kafa kol bacak acisada, bir spiderman aci tanimaz misali, kaldiklari yerden devam ederlerdi) :))) Rabbim hayirli etsin hepsini :) Masallah!
bu arada ben hala pancake`leri(ve kedi dili pastani) denemedim. aklimda ama, ilk firsatta deniyecegim insallah! ellerine saglik!

Merve said...

newyork harika bir yerdi.. 3 gün den daha uzun kalsaydım müzelerini ve kütüphanelerini de ziyaret etmek isterdim..

Nilhan - Küçük Mucizem said...

Ben yaptım. tarifi kime anlattıysam içinde çok yağ var dediler, şeker var dediler ama yiyenler bayıldılar. anlamadım ki bu nasıl iş. ben bayılıyorum. tşkler tekrar şeyma beni bu güzel tarifle tanıştırdığın için..

birMisafir said...

ucus mesafesi 2-3 saat olacakti! :)) (birMisafir)

New York'tan said...

Mutfak dili,cocuklar sever belki dene mutlaka:)

Gul'cum onlar baba ile gezdi ben ayri :))

Aysegul'cum tesekkur ederim :)

Derya'cim 11 saat ucakta yolculuk ediyorum Tr e gitmek icin dusun artik gerisini :)

Sevgiye dair insallah memnun kalirsin tariften :)

Sena ceyiz haklisin :)


Asli'cim tessekur ederim :)

Mumine'cim ben senin titiz bir i oldugunu biliyorum beyazi kullanmak herkesin harci degil :)

Birmisafir,insallah kismet olur bir gun gelmek gezilmesi lazim buralarin :) ayricacok haklisin sadece spiderman den korkmuyor sanirim o ucuslardan bizde gerceklestirdik :)

Anladim ben saati :)

Merve bir dahakine diyelim olur mu:)

Nilhan'cim ben sekeri cok az ilave ediyorum tatli olmuyor, yaga gelincede zeytinyagindan zarar gelmez diyorum,zaten pankeklerin hepsini yemiyoruz ya bize dusen bir iki dilim :)

büşra said...

dün yaptığım kek bugün bitti.Annemler gelecek pancake yapayım o zaman :) krep yaparım ben bunu hiç denememiştim.
Yapılar çok güzel görünüyor.İkiz kulelerin yerine yapılan bina da çok güzel.İçimi burktu ama, My Name İs Khan filmini izlemiş miydin?

birMisafir said...

simdi pancake yapmak icin tarife baktim da, 1 sise soda yaziyor tarifte, bu sise`nin orani nekadar merak ettim. burda cünki, 0,2`den tut 1,2 litreye kadar soda siseleri var :) bir de 1sb siviyag, hamurun icine mi giriyor?

New York'tan said...

Bir misafir, cam siselerde satilan soda var ya onlardan,ben Turk marketinde ne bulursam aliyorum :) evet 1 sb siviyag icine giriyor, tavayi ekstra yagliyoruz.


Busra'cim izlemdim o filmi,merak ettimm izleyim insallah :)

birMisafir said...

hmmm...bizim burda marketlerde onlardan yok. pet sise genelde var. ama sanirim 0,2`likler olmasi lazim. yaklasik 1 su bardagi kadar yapiyor onlar da...cok tsk ederim :) deniciim, sonucu da bildiririm insallah! :)

banurose said...

Ohh keyfinize diyecek yok da Oğlanın suratı asık gerçekten çok şirin çaktırmıyor ama kostümlü tiplerden korkuyor galiba :))

Ashley ★ said...

Will Smith'in ''I am Legend'' filminde golf oyadığı yere gitmişsiniz :) O gemi müzesinin uc noktasında bomboş NewYork'a toplarını savuruyordu.

Filiz said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Filiz said...

ayy şimdide yazar tarafından kaldırılmış oldum, kötü bir şey yazdım sanıcaklar:)) valla suçlu değilim :)

New York'tan said...

:)) yok Filiz'cim surpriz derim :)

gunlukcugum said...

Seymacim o binanın gece hali çok guzel... Sürekli renk degistiriyor!
Pankek cook denedim) denemeyenler denesin derim)
Hatta kime verirsem seymanin pancake yazdırıyorum) e senden aldik eminenin pancake yaZalim diyorlar yok yok seymanin yaZin diyorum)

irennem said...

Yastıklarınızın beyazlığından endişe etmeyin, temizken temizliğini göstermekle kalmayıp kirlenince kendini ele veriyor. Diyor Sevilay Teyzem... :)