Thursday, February 9, 2012

Kahvalti Daveti ve Bir rica

cookies

Uzak kaldim internetten bu hafta, programlar,gidilecek yerler ve davetlerin yogunlugu uzerine bir de canim istemedi.

Bugun Kahvaltiya arkadaslarim vardi, ayni ortamda bulunup ayakustu muhabbet edip, oturup konusamadigim arkadaslarim , bes kisiydik, samimi, sicak , muhabbetli, gulmeli bir gun oldu benim icin :) Firinim hala calismiyor,evdeki kucuk firinla idare ediyorum.Ikramda cesiti arttiramadim o yuzden .

Yukaridaki tabakta tahinli kurabiye ve susamli simit var, tahinli kurabiyeyi evdekiler cok sevdi, tarifini verecegim insallah,denemek istersiniz belki.



kahvalti1

Fotograflari cep telefonu ile cektim idare edin :)



eggs

Yumurtalari hasladim,sarilarini azicik mayonez ilavesi ile karistirdim, sikma torbasina koyup beyazlarin uzerine sIktim ama duzgun yapamadim o ayri :))


pogaca1


Bu pogacalari cok seviyorum, lezzetli ve yapimi kolay .

cicek


Misafilerim elleri kollari dolu gelmis, cicekler, yiyecekler, ve hediyelerle ,cok tesekkur ediyorum hepsine .


Dun Facebookta gordugum ve arkadaslarin paylasimiyla hep hatirladigim Gamze anne icin dua edin olur mu, Hz. Allah en kisa zamanda sifasini versin, Dua müminin silahı, dua her kapının anahtarıdır insallah..

18 comments:

Mutfak dili said...

Canim elien saglik sofra mukemmel. Tabaklar fincanlar ozellikle bal kabi cok guzel.
Firinsiz da guzel seyler yapila biliyor demek..
Ismini yazdigin arkadasin sitesini ziyaret ettim cok uzuldum ve mesaj yazacak teselli verecek soz bulamadim. Rabbim yar ve yardimcisi olsun. Cok aci bir durum. Dualarimiz onun icin.

Biranne said...

Tahinli herseye bayilirim. Tarifi bek
İyorum. Sevgiler...

SİHİRLİTORBA said...

ellerine sağlık canım.hepsi muhteşem görünüyor.bu arada fincanların çok güzel,güle güle kullan ;)

Deli Anne said...

Sondaki yazı yüzümdeki gülümsemeyi buz gibi kesti ama ümitli olacağız değil mi.. :)

Deli Anne said...

fincanalr da beni benden aldı ayrıca:)

birtutamkekik said...

daha ne olsun şeyma,cım:)
eline koluna sağlık canım.
harika bir sofra donatmışsın maşallah...
hayırlı cumalar canım...

kiymetligunler said...

Seymacim, firin bozuk oldugu halde bu cesitler var, bozuk olmasa neler olurdu, masallah sana:)) Fincan koleksiyonunu azicik ucundan kiskaniyorum:))
Dualarimizi gonderdik, Rabbim sifa versin!!!

Aslı said...

Kahvaltı sofrası harika, o yumurtalardan bende yapıcam, çok güzelmiş :)

Blogu okudum Allah tez zamanda şifasını versin :( ogluna sevdiklerine bagışlasın.

hatice karadayı said...

oooo bu sofrayamı çeşit yok diyosun harikalar daha ne ister acaba ellerine saglık o anne içinde acil şifalar diliyorum rabbimden cnm

sevilay said...

yumurtalar çok ilgimi çekti.Ben pek sevmem ama böyle değişik tariflerle denemek hoşuma gidiyor.Ellerine sağlık canım.
Öğrendiğimden beri dua ediyorum gamze anneye.Rabbim şifa versin inş.

New York'tan said...

Mutfak dili tesekkur ederim,kucuk firinla idare ediyorum iste :) amin insallah duanin gucune inaniyorum.

Bir anne insallah en kisa zamanda vericem tarifi.

Sihirli torba cok tesekkurler,bende seviyorum fincanlarimi :)


Mumine'cim amin insallah :)


Sagolasin Aysegul'cum :)

Kiymetli gunler daha guzelleri senin olsun insallah :)

Asli'cim benim aram yok yumurta ile ama goruntu guzel oluyor :)

Hatice'cim ozenli seyler yapamadim o yuzden :))

Sevilay'cim bende sevmem , misafire denemek lazim :)

Limon çiçekleri said...

Ellrine sağlık canım.Muhteşem bir kahvaltı sofrası..Yalnız ben bir detaya bayıldım Şemacığım;yumurtanın sarılarını sunum şeklin...Harika bir fikir..

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) said...

ellerine sağlık maaşallah çok beğendim özellikle yumurta sarılarını :)

esra yerebakan said...

şeymacım bu paylaşımın için çok teşekkürler dua bugunlerdeki tek dayanağım her amin den önce gamze anneninde adı olacak bundan sonra , bloguna baktım da dayanamadım mahvoldum Allah acil şifalar versin,nerede varsa...

hilal said...

ne güzel bir masa olmuş, ellerine sağlık..arkadaşlarla kahvaltı keyfi gibisi yoktur benim içinde..Gamze anneyi okuyamadım ben..okuyamıyorum, Allahu teala sifaversin inşallah..çocuguna bağıslasın inşaAllah

sevgiler canım

gunlukcugum said...

Elmali diye aldim tahinli cikti cok begendim tekrar ellerine saglik...

Mutfak Havlusu said...

sofra çok güzel ama fincanlarınız çok tatlı,ellerinize sağlık.

banurose said...

sofran harika görünüyor, eline sağlık..